Skocz do zawartości

SOKOŁW3A

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O SOKOŁW3A

Informacje

  • Imię
    Paul
  • Miasto
    STOLICA

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

271 wyświetleń profilu

Osiągnięcia SOKOŁW3A

0

Reputacja

  1. jesli chodzi o przeplywomierz nie widze jakies wiekszej zmiany
  2. przeplywka podmieniona ponizej logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-115_118_3eS9j2.html http://vaglogi.pl/log-003_020_OP6sL.html http://vaglogi.pl/log-020_118_ZyfAO.html http://vaglogi.pl/log-002_033_2wN71.html statyczne: http://vaglogi.pl/log-020_118_uw8H9.html http://vaglogi.pl/log-002_033_xGN08.html nasuwaja sie wam jakies wnioski
  3. dzieki za porady wstawie logi jak tylko podmienie przepływke
  4. W koncu sie udalo. ponizej powtorzone logi na poczatku statyczne http://vaglogi.pl/log-002_033_zq4Pjcb.html i dynamiczne http://vaglogi.pl/log-002_033_op6f7.html http://vaglogi.pl/log-003_020_a749f11.html http://vaglogi.pl/log-115_118_f2H67.html
  5. Dzieki za sugestie. Wieczorem wstawie nowe logi
  6. sory widze ze pierwsze statyczne nie wyszly:) dodam je jutro
  7. SOKOŁW3A

    bledy 16804,17522,17536

    witam mam prosbe o analize logow przy bledach jak w temacie: 16804-catalyst system :bank1 efficiency below threshold p0420-002-lower limit exceeded 17522-oxygen(lambda) sensor:B1 s2: internal resistance too high p1114-008 -implausible signal - intermittent 17536 - fuel trim bank 1 (mult):system too lean p1128-001 - upper limit exceeded- intermittent a tutaj logi statyczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_uFFkh5P.html http://vaglogi.pl/log-020_118_3W7cp.html i dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-020_118_hMoq60z.html http://vaglogi.pl/log-002_033_536IM.html dodam ze obie sondy i katalizator wymieniane z tym ze katalizator na uzywany (podobno nowe maja gorszą filtracje), dlatego podejrzewam przeplywke ze jej kres juz przyszedl ktos cos podpowie
  8. Witam Panowie samochód miesiąc temu miał wymienianą głowicę. Pokazał się błąd 16804 wskazujący na zapchany katalizator po tygodniu jeżdżenia. Został założony emulator na drugiej sondzie. Następnie pojawił się błąd 17522. Dzisiaj pokazała się całą litania. Ma ktoś pomysł co się z nim dzieje. Jak była pęknięta głowica też miałem błąd 16395 oraz 16804. Wcześniej siedziała głowica BEX teraz BFB jeśli ma to jakieś znaczenie. 17522/P1114 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High 16514/P0130/000304 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit 16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced 16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
  9. SOKOŁW3A

    glowica bex

    No to mnie namówiliście jeśli będę robić, bo na razie falowanie obrotów ustało, płynu w turbinie nie ma, muszę sprawdzić elektrykę(cewki świece zmieniane w tamtym roku, przewody sprawdzane)
  10. SOKOŁW3A

    glowica bex

    chodzi mi jak się sprawuje, bo różnie może być po takiej zmianie, wystarczy że po zeszlifowaniu głowicy i dopasowaniu do bloku jest różnica stopnia w kącie i zaraz będzie klops sam robił?
  11. SOKOŁW3A

    glowica bex

    Długo na niej jeździsz? Ile już na niej jeździsz?
  12. SOKOŁW3A

    glowica bex

    Macie może kogoś w lublinie albo warszawie do polecenia kto już robił tzn zamieniał głowice? długo juz jezdzisz na tej awt? jak z mocą silnika po takiej zmianie ? długo juz jezdzisz na tej awt? jak z mocą silnika po takiej zmianie ? robiles jakies przerobki w awt?czy pasuje od ręki?
  13. SOKOŁW3A

    glowica bex

    Witam Trzy miesiące temu regenerowałem głowice do bex'a. Niestety spawana była na dwóch pierwszych cylindrach podobno w 7 miejscach. Ostatnio objawy pękniętej głowicy wróciły: spadek płyny chłodniczego, siwy dym po odpaleniu na zimnym i wypadanie zapłonów oraz telepanie budą i nie trzymanie stałych obrotów silnika na zimnym rozruchu. Gwarancja na głowicę opiewa na spawy wykonane przez firmę natomiast tak sobie myślę że po wielokrotnym spawaniu te naprężenia mogły się gdzieś rozejść i znów pękła, a że spawy będą najmocniejsze więc musiała pęknąć w kolejnym słabym punkcie i tym samym reklamacja nie będzie uwzględniona. Czytałem tutaj że głowica od bfb pasuje. Ale czy na pewno? I czy bez przeróbek? Mechanik powiedział że przykładali taką i niestety nie pasowała. Robił ktoś zabieg wymiany z bex'a na bfb? Jeśli tak to macie kogoś sprawdzonego do polecenia w lublinie lub warszawie? Albo dostęp do zdrowych głowic? Sama głowica niestety nie ma grubych ścianek co uważam jest minusem, ponieważ struktura nie jest w stanie przenosić większych naprężeń. Do tego najprawdopodobniej moja została przegrzana przez poprzedniego wlasciciela ktory nie dopilnowal aby krociec przy chlodnicy nie puszczal plynu. Prośba o pomoc ! Bujam się z tematem już prawie rok.
  14. Jesteś pewien ? Zakładałeś ? Jak wchodzę w etke niestety głowica tak jakby nie jest podpisana. Jest tylko nr 06A103351L
×
×
  • Dodaj nową pozycję...