Skocz do zawartości

l2k2

Pasjonat
  • Postów

    260
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O l2k2

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Gdzieś w górach

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2434 wyświetleń profilu

Osiągnięcia l2k2

55

Reputacja

  1. @Tomafx Thx @Leszczonka Klasyczny czasubrak panie na wszystko, 150 tys. niedawno stuknęło, z modów większość zrobione co chciałem, chociaż coś tam jeszcze wpadło, sam wiesz najlepiej jak jest
  2. Tak jak Maciek pisze, da się zrobić ze znaczkiem oooo elegancko U mnie tak to wygląda:
  3. @MRX898 Przy multi ważniejsze ile będzie niutów a nie koni, bo momentem = 400 Nm jest ograniczona wytrzymałość tej skrzyni, powyżej to proszenie się o kłopoty. KM ile wyjdzie to wyjdzie, u mnie (CJCA 143 + turbo CGLC 177) pokazało 203KM przy 400Nm.
  4. l2k2

    Czyszczenie parownika

    Aaa ok, to wszystko jasne. Czeka mnie czyszczenie klimy i jakby nie trzeba było się znów męczyć z tym tunelem nawiewu to by już było zrobione Ale zawsze dobrze wiedzieć, że można też od drugiej strony parownik potraktować chemią
  5. l2k2

    Czyszczenie parownika

    I można to odkręcić z tej strony parownika bez wyjmowania tunelu nawiewu razem z wentylatorem?
  6. Wiesz jak jest z modami, jedno zrobisz przy okazji drugie dotkniesz i trzeba przez to trzecie jeszcze dołożyć Rozrząd jeszcze fabryczny, przed zimą planuję wymienić. Muszę się wybrać do mechanika kawałek ode mnie, który zna ten silnik jak własną kieszeń, bo nie lubię jak mi inni gmerają.
  7. Dzięki @Marcin_K @KonradA4troop Ostatnio totalny brak czasu, bo w pracy urwanie głowy, więc tylko kosmetyka. ACC i Lane Assist w trakcie rezania, graty zakupione, instalacja zrobiona i założone już wszystko na auto, trzeba CP zdjąć i skończyć moda
  8. l2k2

    SWAP hamulców w A4 B8

    Te czujniki z Ferrodo to niestety o kant d**y można potłuc, przewody mają cienkie jak żyłka w oku, w dwóch autach miałem to samo - niedługo po założeniu się urwały i choinka na FISie. W ori przewody są grubsze i nie ma takich problemów. Tak że Ferrodo nie polecam, może jakieś inne zamienniki są lepsze.
  9. Dzięki, tak też myślę, że badziewia byś nie kleił, fajnie wyglądają
  10. Detale mają znaczenie Powiedz, gdzie kupowałeś te czarne emblematy, jak z jakością, czy czerwone pole jest naklejane jak w ori?
  11. Elegancko dorezane Turbo musi być od CGLC 177 KM (03L145721B), sprawdź zanim rozbierzesz auto.
  12. l2k2

    B8 TrOOOOp

    Panel klimy wyjmuje się ciągnąc go do wnętrza, jest na wcisk, nie trzeba nic dodatkowo rozbierać.
  13. Dokupywałem ori lotkę, siadła idealnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...