Jump to content

Charls

Pasjonat
  • Content Count

    226
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

21

About Charls

Informacje

  • First name
    Charls
  • Location
    Nord

Car

  • Car model
    Volkswagen
  • Car body
    SUV
  • Year of production
    2016
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CUNA
  • Drive
    AWD
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

615 profile views
  1. Zobacz ofertę Alufelgi 17" 8K0601025N z oponami Continental ContiWinterContact TS 850 225/50/17 numer OEM 8K0601025N, pochodzą z mojego A4 B8 lift, 112x5 ET46 w ubiegłym roku poddane kompleksowej renowacji, wypiaskowane, pomalowane podkładem epoksydowym, następnie pomalowane proszkowo, zmatowione i dodatkowo położony lakier perłowy metalik, nieszpachlowane, nieprostowane, bez uszkodzeń. Zestaw bez dekielków. pony zimowe Continental ContiWinterContact TS 850 225/50/17, DOT 2015 ale kupione w 2016 roku z zapasów magazynowych Oponeo, posiadają około 6 mm bieżnika, ciche, niewyząbkowane cena dla forumowiczów 1400 zł za komplet, szczegóły na PW lub e-mail Cena 1.400,00 zł Dodający Charls Wysłano 21.05.2019 Kategoria 17"
  2. numer OEM 8K0601025N, pochodzą z mojego A4 B8 lift, 112x5 ET46 w ubiegłym roku poddane kompleksowej renowacji, wypiaskowane, pomalowane podkładem epoksydowym, następnie pomalowane proszkowo, zmatowione i dodatkowo położony lakier perłowy metalik, nieszpachlowane, nieprostowane, bez uszkodzeń. Zestaw bez dekielków. pony zimowe Continental ContiWinterContact TS 850 225/50/17, DOT 2015 ale kupione w 2016 roku z zapasów magazynowych Oponeo, posiadają około 6 mm bieżnika, ciche, niewyząbkowane cena dla forumowiczów 1400 zł za komplet, szczegóły na PW lub e-mail
  3. Można przewidywać że kolejne wypalanie nastąpi w okolicach 350-400 km, tragedii nie ma, typowo na trasie zapewne byłyby jeszcze lepiej
  4. Nie ma takiej możliwości aby w kilkaset metrów zebrał tyle sadzy
  5. To samo chciałem napisać, trzeba zrobić scan za 200-300 km. Błędów żadnych nie ma?
  6. oczywiście że w załamaniach i profilach nie dojdziesz ale mowa o masce i zakłądam że prostej masce a nie takiej do klepania, tutaj stosując szpachlę spokojnie poniżej 300 zejdziesz. Natomiast 160 ciężko osiągnąć podwójnym malowaniem, musiałaby być spolerowana do gołej blachy
  7. hehe, ujowy blacharz lakiernik może zostawi 800 ale dobry wyrobi się i w 300, ja miałem tylny lewy błotnik w A3 delikatnie podszpachlowany i lakierowany i 280 wyszło
  8. moja A4 miała 140 mikronów mierzona dwoma czujnikami, lakier fabryczny bez polerki, więc dajcie spokój z tymi teoriami spiskowymi, że jak więcej niż 120 mq to kombinacje. Podobną "wżerkę" miałem kiedyś na A3 8P, zostaw kupę mewy na kilka tygodni to zobaczysz co zrobi z twoim lakierem
  9. miałem xenon full led przód tył, fotele sport, MMI 3G plus, klima dwustrefowa a nie jedno, przebieg niższy, oferta lepsza niż ten wyżej, odkupił go ode mnie dealer Krotoski-Cichy w Nadarzynie, ale widzę że szybko go sprzedał. W cenie do 50 tys zł spokojnie można kupić porządnego polifta, nie będzie to krajówka z niskim przebiegiem od dealera a raczej auto poflotowe z przebiegiem oscylującym koło 200 tys km, co nie oznacza że auto będzie złe . dwumas był świeży, rozrząd 20 ty km przelotu. Może nawet ktoś z forum go zakupił bo kilka osób mnie o niego pytało
  10. Nic nadzwyczajnego, za 50 tys kupisz polifta
  11. Charls

    A4 b8 2013r.<

    No i tu jest pies pogrzebany
  12. Charls

    A4 b8 2013r.<

    Ale nie był już rozwojowy Poza tym widzę bardzo się obruszasz jak ktoś krytykuje multi, niepotrzebnie. Lubię jeździć multitroniciem, lepiej mi się jeździ już s-tronikiem ale niepodważalnym faktem jest że multi się psuje częściej niż inne
  13. to mając tylko 40 tys zł nie patrz na polifty
  14. Nie kupisz dobrego bo szukasz okazji cenowych
  15. Może Po korekcjach na wtryskach nie wywnioskujesz czy wtryski leją, poza tym korekcje masz w normie
×
×
  • Create New...