Charls

Pasjonat
  • Zawartość

    118
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

5

O Charls

    Informacje

    • Imię
      Charls
    • Lokalizacja
      okolice 3City

    Auto

    • Model
      Audi
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2013
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      CJCA
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    284 wyświetleń profilu
    1. Charls

      @corradoowner z passata też pasują P&P ? Jakie mają OEM?
    2. Charls

      @wampir OK. ps. VCDS'a mam, korzystam od 13 lat, wcześniej na początku lat 2000 używałem vag-com 312 poza tym nie wdaję się więcej w dyskusję z anonimowymi internetowymi cfaniakami, którzy siedząc przed klawiaturą udają wielkich spacyjalistów, którzy pozjadali wszystkie rozumy we wszelkich tematach a ton ich rozmowy wskazuje co najwyżej na "naście" lat
    3. Charls

      Nie szkoda ci czasu i klawiatury chłopaku? Bo mi już się z tobą nie chce gadać. Ale forumowe trole tak mają na szczęcie jest funkcja ignorowania użytkownika, na razie
    4. Charls

      p. Paweł jest dobry w tym co robi
    5. Charls

      Nie bardzo rozumiem twoje spostrzeżenie, DPF jest i jest sprawny
    6. Charls

      pomyślę, zapytam tunera. ten program jakiś dziwny jest, gotowce z reguły dowalają koksu a tutaj tego nie widać. Program zawsze robię http://powerchip.pl/ już trzy razy robiłem, ostatnio BMW e84 2.0D N47 i tutaj było znacznie lepiej
    7. Charls

      wiem, wiem, ale jak mam robić nowy program to może warto zaliczyć tę akcję serwisową a potem od razu na nowy program pojechać, przynajmniej nie będzie mnie już na liście do przeprowadzenia tej akcji
    8. Charls

      porządna diagnostyka była, parametry w normie, zapomniałem tylko wyżej napisać, że dawka dochodzi maksymalnie do 77 mg widzę że wyzywasz mnie od totalnych nobów, widzę również że mieszkamy zapewne niedaleko siebie, może więc się spotkajmy i powiesz mi to w cztery oczy? Zapraszam, dla gości miłych drzwi u mnie są zawsze otwarte BTW: wiem co to EGT,
    9. Charls

      Zgadza się, gołym okiem widać lipę aczkolwiek od kilku lat auto jeździ bez żadnych problemów, ma 195 tys km. jedynym byl wysprzeglik skrzyni biegów. Logowałem go VCDS pod kątem ciśnienia doładowania to ładnie turbo trzymało w całym zakresie, bez spadków i przeladowań, korekcje wtryskiwaczy na poziomie 1 - 0,10 mg/suw, 2 - 0,03 mg/suw, 3 - 0,15 mg/suw i 4 - 0,28mg/suw, synchronizacja - 3, masa sadzy w DPF 22 gramy. Pytaniem o soft czy serię chciałem niektórych zachęcić do dyskusji bo wiadome jest że to nie seria, ale cóż, fora rządzą się swoimi prawami i zawsze ktoś musi chcieć zabłysnąć przed kimś, ja mam 50tke na karku, wolę stonowane dyskusje. Mapę poprawie ale to nie temat na cito, a jeśli już to najpewniej wpierw zrobię akcje serwisową w związku z afera spalinową. Po prostu liczyłem na jakąś pozytywną radę
    10. Charls

      Sorry ale twoja wypowiedź nic nie wnosi sensownego, pytałeś się silnika że źle się czuje czy jak? Tyle to ja tez wiem. Poza tym oczywiście że logi byly. Z tym parę sekund to poleciałes po całości, na pewno nie w tym programie Wniosek jest taki że soft do korekty i szkoda bić pianę na mądrzejsze lub głupsze rozprawki
    11. Charls

      Żeby nie zakładać nowego identycznego wątku pozwolę sobie podłączyć się do tematu. Pacjent to moje A4 B8 CJCA MY2103. W mojej ocenie autko jest zbyt żwawe jak serię czyli 143hp, dzisiejsza wizyta na hamowni potwierdziła, jest 170,1 hp/396 Nm. Dodatkowo tuner mówił o EGT i zbyt wysokiej temperaturze spalin w okolicy 4000 rpm dlatego widać chyba ograniczenie dawki, ale dla mnie to nie problem, bo nie jeżdżę z taką prędkością przelotową, aby trzymać RPM w okolicy 4000 na dłuższą metę. Rodzi się teraz pytanie - to jest seria czy program? W PL auto nie miało robione programu, potwierdza to poprzednia właścicielka, w DE autko jeździło w firmie, czyżby "Hans" zafundował sobie chipa? Tak na marginesie to wykres doopiasty Zastanawiam się czy poprawiać program czy zostawić ..hmm... hamowany w http://www.powerchip.pl/
    12. Charls

      Zamontowałem hak i sterownik uniwersalny
    13. ostatnio zalałem do 6 bieg manual MVS w silniku CJCA olej przekładniowy Valvoline syntetyczny i skrzynia pracuje bez zastrzeżeń
    14. Charls

      W sobotę zaryzykowałem i skróciłem pręt /popychacz/ wysprzglika o kolejne 3 mm czyli razem 8 mm, jak na razie jest OK i się nie ślizga, zobaczymy co będzie dalej.
    15. Przesada, nie podoba mi się, wolę delikatną biel niż tak intensywną piekelną czerwień