Skocz do zawartości

rawber93

Pasjonat
  • Postów

    178
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rawber93

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    POL

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1449 wyświetleń profilu

Osiągnięcia rawber93

1

Reputacja

  1. Ja odpuściłem temat i oddałem sprawę młodemu ambitnemu mechanikowi który okazał się też być dociekliwy w temacie elektryki auta. Ostatecznie nie wiem co było przyczyną ale audi wróciło do życia i odpalało od strzała niezależnie ile czasu stało nieużywane. Wiem że powyjmowal jakieś stare dokładane kable, zrobił porządki w skrzynce bezpieczników i przekaźników. Szczegółów jednak nie zn. Audi poszło na sprzedaż latem i wiem że nadal śmiga.
  2. Naprawiles może swoje auto? U mnie od kilku miesięcy stoi unieruchomione
  3. Sprawdziłem wczoraj i na wyjętej listwie wtryskowej wtryskiwacze nie pryskaja paliwem. Pompa przy kręceniu rozrusznikiem daje paliwo na listwę ibwraca ono na powrocie z listwy. Nie wiem czy to ma znaczenie ale bezpiecznik 32 i 34 nie mają w ogóle zasilania.
  4. przekaźnik nie tak dawno - bo rok temu - był wymieniany własnie z uwagi na wzbudzanie wentylatorow (jeśli to był ten, może chodzi o drugi). Teraz oczywiście też było zaglądane, sprawdzane, zero zaśniedziałych styków na oko, gniazda też są ok, czyste, bez rdzy...
  5. filtr zmieniony w tamtym roku, chociaz przyznam ze poprzerdni jezdzil (troche wstyd) co najmniej 3 lata i problemow zadnych nie bylo. nie pamietam tylko co wlozylem przy ostatniej wymianie, czy filtron (byl tez poprzednio) czy cos innego
  6. Niestety, audi stoi i czeka na wiosnę żeby spokojnie w niej pogrzebać. Podstawiałem już 2 różne pompy - bez zmian. Ostatecznie przestał w ogóle odpalać tylko cyka przekaźnik. A był moment kiedy po zmianie pompy kulka dobrych dni odpalał od strzała po czym nagle znowu problem wrócił więc już nie mam pojęcia co może być nie tak.
  7. Drodzy forumowicze, bardzo proszę o pomoc bo mi już ręce opadają. A4 B6 ALT (+LPG) notorycznie nie chce odpalać. Objawy są takie, że podczas kręcenia rozrusznikiem jest bez przerwy "cykanie" przekaźnika 167 pod kierownicą, słychać jak pompa paliwa z tyłu sobie "podpompowuje" przez ułamki sekund w czasie tych cyknięć przekaźnika. Na gazie awaryjnie nie ma jak odpalić, gdyż tak jakby rozłącza całe zasilanie centralki. Od razu mówię, że pompa jako taka pracuje jak już kiedyś w końcu silnik odpali (może ma za małe ciśnienie? może jest na wykończeniu?) Wymienione zostały: czujnik wału korbowego, czujnik wałka rozrządu, przekaźnik pompy nr 167, świece prewencyjnie nówki. Dodam, że zauważyłem, że problem wraca... jak robi się mroźna noc. (ale to może być zbieg okoliczności). Ostatnio po całym dniu, kiedy rano nie odpalił, trochę już akumulator zaczął padać od kręcenia więc go zostawiłem w ciągu dnia na ładowanie i po południu o dziwo zapalił po chwili takiego kręcenia z cykaniem przekaźnika). A że wymieniłem czujniki wału i wałka to pomyślałem że po problemie bo w ciągu weekendu odpalał kilkanaście razy bez problemu, czy to rano na zimno, czy na ciepło). Dziś rano jednak problem wrócił. Kiedys jak pompa padła to normalnie kręcił, żaden przekaźnik nie cykał tylko pompa nie dawała paliwa to odpalałem na LPG awaryjnie (wiosna-lato wiec była możliwość). Teraz rozlacza zasilanie i zawory tylko klikaja co chwila wiec nawet tak nie moge go utruchomić. Może ktoś miał takie objawy?
  8. Szukam warsztatu, najlepiej w Białymstoku, gdzie w rozsądnych pieniadzach wymienię lub "zrobie porzadek" z zapchanym katalizatorem w 2.0 ALT.
  9. czy ktos ma jakis warsztat w wojewodztwie podlaskim, najlepiej w Białymstoku, gdzie zrobie porzadek z katalizatorewm wlasnie w A4 B6 2.0 ALT?
  10. rawber93

    Zaślepka na głowicy

    tak nawiasem - jakis czas temu, ok 1,5 roku ta zaslepka gdzies zginela i olej lal sie dookola... teraz znowu powtorka z rozrywki, z tym ze olej lal sie mniej - dlaczego? wypalila sie ta guma i zostal jedynie element metalowy z dziurka w srodku. jakis slaby egzemplarz? moze ktos mial taki problem?
  11. rozumiem ze nieodwracalnie...
  12. Ostatnio wyjąłem - przy okazji wymiany zaślepki bloku silnika - przepływomierz i.... postanowilem ze go przeczyszcze. podotykalem szmatka na cienkim srubokreciku tego drucika w srodki + te dwie wystajace (zworki?) po zalozeniu swieci sie kontrola trakcji, w silniku wyskakuja blad "00257 mass air flow sensor" + w hamulcach "18265 load signal error message from ecu" czy ktos mial taka sytuacje? uszkodzilem cos?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...