-
Postów
235 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Użytkownik007
2
Reputacja
1
Odpowiedzi społeczności
-
Ad Blue - brak możliwości odpalania za 1000km w A4 B8
Użytkownik007 odpowiedział(a) na lukas1920 temat w Audi A4 B8
Mogę potwierdzić powiązanie czyszczenia DPF z błędem adBlue, u mnie również zaczeły wyskakiwać te błędy chwilę po praniu filtra (obecnie mam spokój gdzieś od wakacji). U jednego kolegi z formum z takim samym silnikiem również zaczeło sypać odliczaniem tuż po praniu filtra.. Przypadek? nie sądzę -
Użytkownik007 obserwuje zawartość Jaki olej do manualnej skrzyni w A4 B8? , długo kręci , Częste wypalanie dpf różnica ciśnień w A4 B8 2.0TDI i 2 innych
-
A4 B8 FL Black Limousine USA Quattro 2.0T Flexible fuel by Marky2552
Użytkownik007 odpowiedział(a) na marky2552 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Odkleiło mi się samo szkło i podkleiłem na taśmę dwustronną, teraz wyraźnie słabiej grzeje od prawego którego oryginalnego. Pytanie czym można było by to podkleić aby lepiej przewodziło? -
Częste wypalanie dpf różnica ciśnień w A4 B8 2.0TDI
Użytkownik007 odpowiedział(a) na Mieczyk temat w Audi A4 B8
po otrzymaniu jakiegoś wsparcia na forum (nie zależnie czy było trafne), jeśli udało się rozwiązać zagadnienie, to w dobrym tonie jest podzielić się informacja jak rozwiązano problem. Powiedział bym nawet, że to taka niepisana zasada - ja jestem takiego zdania. -
Miałeś odczynienia z tym Ravenolem? Różnica w cenie jest ogromna, pytanie czy jest porównywalny z ori
-
Znalazł ktoś może zamiennik do oleju G 055 532 A2 ? wchodzi mi niby Ravenol MTF-3 SAE 75W, ktoś potwierdzi lub cos innnego?
-
Wymiana czujnika różnicy ciśnień DPF w A4 B8 2.0TDI
Użytkownik007 odpowiedział(a) na mardock81 temat w 2.0TDI
Jest dokładnie tak jak piszesz, obliczona masa spada do około 5-6 i następuje koniec regeneracji (zmierzona zejdzie na -5 lub więcej). Ja również jeżdżę do pracy 10km w jedną strone i przy takich "traskach" wypala mi się co około 250km, masa zmierzona rośnie szybciej od obliczonej. Mam auto 3 lata, wyprałem DPF jeszcze przed całkowitym zapełnieniem, nie miałem z nim nigdy problemów ale myślałem że coś nie tak że tak często wypala i masa zmierzona rośnie szybciej od obliczonej i przerobiłem sporo: - pranie profesjonalne - wymieniony czujnik róznicy na ORI + adaptacja - auto nie spala oleju - dolot czysty bez grama oleju - EGR wyczyszczony - wtryskiwacze wymontowane i sprawdzone na maszynie pomiarowej Usłyszałem już tutaj fachowe odpowiedzi typu "filtr szrot" "filtr źle wyczyszczony" Wszystko wskazuje na to że przy krótkich trasach masa zmierzona szybciej rosnie i wypala co około 250km. Trasa do Włoch wypalanie wyszło co 890km. Z ciekawości mógłbym jeszcze podmienić przepływomierz, ponieważ wg mnie zawyża wskazania (wtedy sterownik zwiększa dawkę paliwa i wiadomo generuje więcej sadzy) ale nie wiem czy bede sie z tym jeszcze boksował. -
Sam robiłeś? ile kosztowały łożyska w ASO ?
-
A4 B8 FL Black Limousine USA Quattro 2.0T Flexible fuel by Marky2552
Użytkownik007 odpowiedział(a) na marky2552 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
jakie masz dystanse grube na kołach, przód i tył? -
Nie wiem jak w tych modelach ale mam Ventus S1 Evo3 K127 i tutaj rant ochronny jest ale fizycznie to taki mały jakby go nie było, poza tym opony ok ale ja ze względu na praktycznie zerowy rant już bym ich nie kupił.
-
oczywiście im bliżej zera tym lepiej, nie powiem ci jakie są dopuszczalne. Co do podkładek, miałem wypaloną podkładkę pod jednym wtryskiwaczem i na nim była korekta z ostatniego zapisanego pomiaru przed wymianą +0,52, reszta cylindrów, -0,05; -0,37; -0,08. Nie było żadnych objawów wypalonej podkładki, wycjągałem wtryski profilaktycznie do sprawdzenia na maszynie.
-
dzięki
-
Chodzi o łożyska w układzie różnicowym, czyli prawa strona w skrzyni biegów - o tych mowa że wyją i też jestem przed wymianą. Z lewej strony z kolei sprawa jest nieco prostsza, siada łożysko półosi, wybija gniazdo w korpusie skrzyni - osobiście nie miałem z tym łożyskiem z lewej problemów ale z tego co koledzy opisują dodatkowo wibracje na kierownicy no i oczywiście luz osiowy na półosi.
-
Po wymianie łożysk zalewaliście oryginalny olej czy zamiennik? Oryginał chyba koło 150zł/litr, wiem bo rok temu zmieniałem i teraz przy okazji wymiany łożysk znów będzie trzeba wymienić
-
Kolego można prosić o oznaczenie oleju do skrzyni, VIN WAUZZZ8K4FA101257. Z góry dzięki!
-
Bagnet ma instrukcje, ustawiasz ogranicznik w odpowiednim miejscu zgodnie z kodem silnika. Nie ma mowy aby z nim jeździć, to jest tylko do kontroli.