Jump to content

Wojtass2828

Pasjonat
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Wojtass2828

Informacje

  • First name
    Wojciech
  • Location
    Ostróda

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.8
  • Engine code
    ARG
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja włożyłem od passata 1.8 apt o numerze 06b133062g i wsio gra
  2. Napisalem jak wół czujnik temperatury powietrza zasysanego znajduje sie w plastikach od dolotu za przepustnica masz obrazek po to. A skoro na zakrenconym gazie pali na dotyk to ewidentnie winowajca jest gaz, ja bym zmoenil gazownika skoro ten stwierdzil ze z gazem jest wszystko ok, skoro nie jest
  3. Masz lokalizacje tego szmaciarza
  4. Masz przeplywke z kwadratową kostka na 3 piny hitachi? Bo za nią jest czujnik temperatury powietrza zasysanego, dokladnie to powinien byc na dolocie w poblizu przepustnicy kwadratowa wtyczka 2piny on jak sie zj**ie to ciezko uruchomić zimny silnik, reduktor zostaw narazie w spokoju zmien ten czujnik
  5. Jeszcze sprawdz czujnik temperatury wody moze on wariuję
  6. Nie szkoda Ci kasy na reduktor? Wystarczy zestaw naprawczy, wyczyścić porzadnie i masz jak nowy 5xtaniej
  7. Dokladnie nazywa sie to zawór powietrza wtornego, nie wiem dlaczego ale w sklepach z czesciami nazywaja go egr, tak samo jak w 1.8 na ezektor mówią ze jest to egr
  8. Egr jest w 1.8t w 1.8 arg adr itp nie ma takiego zaworu
  9. Miałem to samo, winowajcą okazała się pęknięta membrana w reduktorze gazu, gaz przez wężyk dostawał się od reduktora do kolektora ssącego, kupilem zestaw naprawczy za 70 zl 2 godziny roboty samemy i reduktor ma wymienione wszystkie wymienialne rzeczy(tez gazownik stawial na przeplywke, podpielem od kolegi ze sprawnego auta i bylo to samo)
  10. Które piny z ktorymi dokladnie polaczyc napisz lopatologicznie albo narysuj sam jakis schemat, gdyz sam chetnie przerobię swoja instalacje na tansze rozwiazanie, jeszcze mysle nad przerobieniem na pojedyncze cewki ale nic nie moge znalezc jak tego dokonac
  11. Panowie doskonale wiem ze jest to 1ba,lecz chodzi mi tu o pomoc w doborze amorkow i sprezyn gdyz jak juz pisalem mam zle dobrane i chciałbym to zmienic
  12. Pomoze ktoś co tu wstawic, tyl mi siedzi na glebie bo zle dobrany a przód wywindował do góry, na co to zmienic bo juz mnie wkurza. Z góry dziękuję
  13. Może napisal byś na forum jak to naprawić tak na przyszłość
  14. A co się dzieję z tą gruszka? A przeplywomierz napewno sprawny?
  15. Co do zakupu to wiem ze nie pozostaje nic innego jak tylko oryginał, dolot szczelny, kolektor ssący trzyma podcisnienie jak powinien, wszędzie gdzie była możliwość założone nowe przewody, łączniki itp. Pozostaje tylko jeszcze jedna kwestia, mianowicie czy przepustnica musi być całkowicie domknięta czy ma fabrycznie otwartą klapę na około 2 milimetry?
×
×
  • Create New...