Jump to content

Wojtass2828

Pasjonat
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Wojtass2828

Informacje

  • First name
    Wojciech
  • Location
    Ostróda

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.8
  • Engine code
    ARG
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Moduł zapłonowy ten co wchodzi na 2 swiece i ma dwa kable, moze ma przebicia juz ze starości
  2. Toc koło ma idealnie na znaku od walka wydechowego, ale za to za malo ogniw miedzy walkami
  3. Szczelnosc ukladu wydechowego, lekko uszkodzony łącznik elastyczny mialem i tak się działo
  4. Zmienilem czujnik walka obroty z 860 zeszly na 840 kanał 93 zmienił z -16 na -13, także i czujnik coś niedomagał rozrząd jest 1 ząb przed znakiem na wałku wydechowym, lancucha nie sprawdzałem czy jest rozciagniety ale na 100% go zmienie na nowy swag
  5. A czy przypadkiem nie było by jakiegos błędu związanego z nastawnikiem rozrzadu przy walnietym czujniku wałka?
  6. No cóż zmienie teraz rozrząd u kogo innego na nowy wraz z łańcuchem, na tym mam nalatane w 2 lata 44 tyś, troche szkoda kasy ale będzie to bezpieczniejsze rozwiazanie
  7. No właśnie skladał majster bo uszczelniacz puścił na kole walka wydechowego, jezdzic jezdzi ale obroty ma 840 i jak mowilem muli
  8. Pytam serio, moje podejrzenia kieruję w stronę źle ustawionego rozrzadu bodź wyciagniety zle ustawiony łańcuch, napinacz zostawiam w spokoju bo nie hałasuje
  9. Dobra a co moze byc przyczyną jeżeli napinacz nie hałasuje a w bloku 93 mam -16CF, Cisnienie oleju sprawdzone wszystko w porządku, oliwa oczywicie 5w40 zmieniana co 10k km, auto ewidentnie jest slabsze, błędów brak, spalanie podtlenku LPG 10,5L silnik 1.8 ARG, Kompresja w porządku
  10. I takie odpowiedzi szanuję, dziękuję kolego?
  11. Przód czy tył kręcić?
  12. Witam, w moim aucie mam problem ze spadkiem mocy (silnik ARG) bloki pomiarowe 90 zmienia z -1cf do +2/5, za to w grupie 93 3 rubryka wyswietla stabilization off, a w 4 rubryce mam -16cf. Czy to oznacza, ze przestawił się rozrząd? Nadmienie, że grzebał przy uszczelniaczu wału korbowego z przodu majster i tak od tego czasu auto jest wyrazniej slabsze.
  13. Ja włożyłem od passata 1.8 apt o numerze 06b133062g i wsio gra
×
×
  • Create New...