Skocz do zawartości

Łukasz95

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Łukasz95

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Oświęcim

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

385 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Łukasz95

0

Reputacja

  1. Jak odkrece kolo z tylu to dostęp bedzie dobry? Czy po drodze cos jeszcze trza ruszać? Są jakieś zamienniki, czy tylko ori?
  2. Witam. Kilka dni temu padł mi czujnik poziomowania z tylu. Gdzie jest zamontowany, jak wyglada demontaz i co jest potrzebne do demontażu. A4 b6 2002 pozdrawiam
  3. Juz wszystko mam. Dziękuję za pomoc. Temat mozna zamknąć. Pozdrawiam
  4. Czesc, wspomoze ktos numerem katalogowym korkow wlewu i spustu do a4 b6 1.8t skrzynia GDU 5b, lub jakis zamienniki. Pozdrawiam
  5. Mógłbyś napisać jak wygląda wymiana tego uszczelniacza? Chciałbym to zrobić sam i przy okazji wymienic olej w skrzyni i w dyfrze. Masz moze numer korka wlewu i spustu do skrzyni? U mnie już ktos kiedys grzebal i mam korek na zwykły klucz płaski watpie ze to ori jest.
  6. Witam. W mojej a4 b6 1.8t zauważyłem wyciek na wale zaraz przy łączeniu ze skrzynia (GDU), podpowie ktos co może puszczać olej i jak wygląda naprawa?
  7. Nie, zamiennik z Toprana. Póki co śmigam na nim. Problemem byla mapa silnika, która była wgrana. Po wygraniu serii auto chodzi tak jak wcześniej.
  8. Podeślę ktos fotkę, albo linka jaki wzmacniacz albo kostke ISO potrzebuje, zeby grały mi glosniki z tylu w avancie? Grają tylko 2 z przodu. Radio concert 2. Głośniki zwykle nie bose. Pozdrawiam
  9. Nie napisałem, że auto mam na etapie strojenia i prawdopodobnie przez nową mapę nie działały tempomat (w vcds wartości po wciskaniu sprzęgła się zmieniały) i obroty były podniesione. Znajomy mechanik doradził, żeby wrócić do serii i zobaczyć czy pomoże. Problem rozwiązany.
  10. Jutro kupię zaworek i wymienię, dam znać czy pomogło. Do czujnika zajrzę w sobotę. Pozdrawiam
  11. Witam. Borykam sie z problemem wysokich obrotow na biegu jalowym (1000rpm), troche poszukalem w necie co i jak... Po podlaczeniu vcds pokazal blad 01581, 01312 gdzies wyczytalem, ze blad 01312 odpowiada za czujnik obrotow silnika (walu) i zauwazylem, ze przestal dzialac tempomat. Zaczalem od wymiany zaworka odpowietrzajacego skrzynie korbowa (stary dmuchajac w niego przepuszczal powietrze) wsadzilem tam zamiennik, ale to nic nie dalo. Wyczytalem na forum, zeby szukac nieszczelnosci w dolocie tylko, ze nie wiem gdzie to konkretnie jest, ktore miejsca psikac, zeby wykluczyc problem nieszczelnosci. Powie ktos po jakich wezach szukac nieszczelnosci? W weekend mam zamiar sciagnac przepustnice i ja przeczyscic. Pytanie, czy cos jeszcze sprawdzic? Odma, moze jakies weze odprowadzajace spaliny? Dodam, że auto po malych modach Fmic, k03 hybryda, wtryski saab, i DP. Pozdrawiam
  12. Kupię rurę kolektorowa do 1.8t BFB avant, lub jakas alternatywę z innego auta pasująca do tego silnika. Pozdrawiam
  13. Witam. Jak mam tylko kabel A i B i kabel antenowy, nie mam kabla CAN to musze go dolozyc. Idzie kupic gdzie na internetach ten kabel? Nie dziala mi podswietlenie radia info na fisie i po kazdym wylaczeniu radia wyskakuje napis "safe" i trzeba wpisywac kod. Zeby to wpiac pod licznik, to trzeba go odkrecic? Trudna sprawa? Ciezko u mnie z elektryka... pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...