Skocz do zawartości

Baroszq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Baroszq

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Piła / Tarnowo

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Baroszq

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie . Posiadam b7 2.0 TDI BRD z którą mam strasznie dziwny wręcz"magiczny" problem . Mianowicie auto nagle zaczęło się wkręcać maksymalnie do 2800 rpm, przy czym w sterowniku nie widnieją żadne, ale to żadne błędy... W aucie brak DFP-a i Egr-a, proszę nie pisać komentarzy typu "mogłeś nie wycinać " itp. Zostałem źle pokierowany przez kilku mechaników... długa historia . Audi zrobione na 190 km i 400 nm jednak z racji tego ze myślałem że się wysypała mapa, to pojechałem aby tuner wrzucił mi mapę pierwotną, i teraz do usunięcia usterki jeżdżę na tej mapie. Konsultowałem z mechanikami i wszyscy rozkładają ręce , auto powinno jechać a nie jedzie , coś blokuje dawkowanie paliwa . Sprawdziłem już następujące rzeczy: -szczelność dolotu =ok -n75=ok -wyciągałem pompkę wstępną ze zbiornika i nie było tam syfu, sitko czyste. -zrobiłem logi dynamiczne i z logów wynika ze wszystko bardzo dobrze (weryfikowane przez kilka osób w tym osoby z forum) -podłączyłem gruszkę bezpośrednio do tandemu i brak różnicy. Dodam ze pierwszego dnia jak to zaczęło mi się dziać to jeszcze mogłem dokręcić auto do 3400 rpm a teraz maksymalna wartości obrotów to 2800rpm . Jak trzymam przez jakieś 5 sekund pedał w podłodze na tych 2800 rpm to wyskakuje błąd niedoładowania . Czy możliwe jest, aby rok po usunięciu dpf-a wyskoczył jakiś zamaskowany błąd którego sterownik nie pokazuje a powoduje takie objawy? Może ECU się posypało? Proszę Was o pomoc bo jestem w szoku że każdy rozkłada ręce ... :( Dorzucę logi które zrobiłem. Wykręcone do takiej wartości z racji tego, ze na wyższe obroty auto nie weszło za żadne skarby . http://vaglogi.pl/log-008_003_011_7AR5g6z.html?fbclid=IwAR2G78onCLvjBwQwUJmKfuBz4Oon-qms80G2OnQuExa6YRr9_899wlQWVsI http://vaglogi.pl/log-001_004_011_CkQ5kR7.html?fbclid=IwAR3mIPSQlAMG7KcIBmOiJ6S27m4ckvedwFhvdnDmQsRUEilBKTCvg7SYRew
  2. Witam was szanowni. Wiem że podobnych tematów jest mnóstwo, lecz mój nieco się różni, dlatego postanowiłem założyć nowy temat. Zaczynam. Mianowicie, przy 1700/2000 obrotów na rozgrzanym silniku do 90 stopni, przy wciśniętym pedale gazu od mniej więcej 3/4 do max mam dziwne dławienia/szarpania/przeskoki. Ciężko to nazwać. Zaczyna się to od biegu 4, ale jest bardzo słabo odczuwalne. Natomiast na biegu 5 i 6 jest za każdym razem, i jest odczuwalne bardzo dość mocno. Dodam że dpf wyłączony/wydłubany, egr- wyłączony zaślepiony. Proszę o pomoc bo nie chce pakować pieniędzy w błoto, bo po prostu mnie na to nie stać. Na biegach 1/2/3 nie ma żadnych problemów. Mało tego, wczoraj auto było na hamowni i hamownia nic nie zarejestrowała a był hamowany na 5 biegu od 1tys rpm do końca. B7 2. TDI BRD 170 km.
  3. Baroszq

    Brd brak mocy! Pomocy!

    Proszę o pomoc, nie wiem za co się zabrać! 27 koni brakuje i 40 nm. Teoretycznie audi 170km /350 nm...
  4. Jesteś pewnien że na 100% to ten silnik.? Jeśli tak, to powiedz mi czy jak ktoś go zmieniał z brd to musiał zmieniać coś oprócz silnika? Różnią się osprzętem, a co najważniejsze jak jest z programem czy musieli coś zmieniać w stwriwniku/mapie silnika? Poszukuje zaginionych 27 koni i 40 nm. Auto zamiast 170 km i 350 nm osiągnęło 143km 310nm. Myskkaem że ktos zmienił na jakiś silnik o mocy 140 km
  5. Po vinie jest silnik brd ale mam podejrzenie że silnik był zmieniany. byłem na hamowni i brakuje mi mocy, dziwnym trafem zamiast 170hp auto dało bagatela 143 hp i 310 nm. Staram się dość co może być przyczyną tak dużego spadku mocy. Myślałem że może janusze wsadził seryjna 140 jakąś.
  6. 03g021R 80hbh takie numery są wybite na bloku. powinien być silnik brd ale wydaje mi się ze to nie będzie to!
  7. Baroszq

    Brd brak mocy seryjnej!

    Witam wszystkich co może być przyczyną takiego spadku mocy? Egr jest zaslepiony Dpf w systemie jest wyłączony ale nie jestem pewnien czy mechanicznie wkład również jest wciągnięty. Auto nam od niedawna i od początku coś mi nie grało z jego dynamika, więc postanowiłem go zmierzyć na hamowni. A o to wyniki ???? Wsyaie jesyecze tutaj taki log może o n coś podpowie.
  8. Podpowiesz jakie logi dokładnie porobić, jakim programem i jak to wygląda w praktyce?
  9. Siemanko. Od 2 miesięcy jestem posiadaczem b7 z 2.0 brd 170 km. Wcześniej jeździłem 1.9 tdi 130 km avf, i w moim odczuciu avf miał lepsze pierd..nięcie nic ten brd. Dodam że na drodze jest problem żeby objechac właśnie b6 1.9 tdi. (egr wycięty dpf prawdopodobnie wyrzucony, puszka jest i sondy ale w kompie brak dpf xd) katalogowo 350 nm ma od 1750rpm ale tak nie jest, w rzeczywistości to coś tam zaczyna jechać przy 2100/2200rpm. Pod kompem turbo zaczyna dmuchać 2.5 bar przy 2100 rpm. Najlepsze jest to że jak ulepik wstanie odpowiednią noga to jest dzień gdzie zbiera się o niebo lepiej, ale to bardzo rzadko ??? Aha i jeszcze jedna kwestia to auto jest na kołach 235/35/19 czy to może mieć jakiś znaczący wpływ jak ten ulep się zbiera? Gdzieś tam wyczytałem że one "tak mają" i żeby wgrać program mocniejszy i będzie śmigać. Nie wiem ile w tym prawdy. Z góry dzięki za odpowiedź ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...