-
Postów
0 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O adambdg
Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Bydgoszcz
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia adambdg
4
Reputacja
-
adambdg zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Czemu?
-
Też się zastanawiam nad zimówkami
-
Mała aktualizacja. APS+ advanced skompletowany. Najwięcej czasu zabrało zebranie wszystkich elementów i zrobienie wiązki. Montaż to już z górki. Wiązkę od modułu (bagażnik prawy bok) do zderzaka z przodu robiłem sam. Brzęczyk umieszczony w wygodniejszym miejscu do montażu - do oryginalnego miejsca nawet nie chciałem podchodzić, szkoda czasu. @wyzyk83 dzięki za kilka informacji - wszystko już śmiga @siemian dzięki za graty Za ciosem poszedł od razu ISOFIX na tylnej kanapie. Graty z ASO. Zdjęcia będą po zrobieniu porządku. VID_20200813_185500_—_kopia.mp4
-
Będą czujniki parkowania na przód i tym samym APS będzie kompletny (czujniki przód tył, kamera tył). Na pewno zajmie mi trochę czasu: dorobienie wiązki od wiązki czujników do modułu PDC w bagażniku, do przycisku pod MMI i do brzęczyka, jeśli czujniki nie przyjdą pod kolor to malowanko, zrobienie otworów w zderzaku, ewentualne zamówienie brakujących elementów. No i ISOFIX czeka na swój lepszy moment.
-
-
@wielik nie zwróciłem uwagi na hamulce albo nie czuć, przyjrzę się :-)
-
-
Silnik i układ kierowniczy. Mam servotronic i jest zdecydowanie odczuwalna różnica.
-
Jeśli się ma automata :-) kolejny samochód na pewno będzie z automatem.
-
Przycisk i vcds, bez zawieszenia. Comfort, auto, dynamic. No i opcja individual ale to wiadomo. W dynamic lekkie wciśnięcie na gaz reaguje tak jakby wcisnął od razu but. Widać po chwilowym spalaniu. "Qni" to nie dodaje ale mimo wszystko fajne wrażenie.
-
Drive Select na pokładzie, różnice między trybami są zauważalne. Polubiłem się z opcją "comfort" na mieście :-)
-
Zasilanie plusem na przycisk. I dwa przewody przycisk-pompa. Zestaw przycisk i wiązka. Przewód do pompy przeprowadziłem od wewnątrz auta do puchy ECU, wyszedłem przez otworek w gumie przewodów wychodzących z puchy i zakleiłem klejem na gorąco - uszczelni ale będzie to można kiedyś rozebrać. Potem po przewodach hamulcowych z podszybia do kostki pompy.
-
@AndyN a co chcesz wiedzieć? Ten system ma dużo sensu w automacie. Trzyma hamulec za kierowcę. Nie wykorzystuje hamulca ręcznego tylko z pomocą pompy ABS/ESP utrzymuje ciśnienie w układzie hamulcowym i trzyma 4 koła. Jak wiadomo w pozycji D automat bez dodawania gazu i trzymania hamulca toczy się. Dzięki AHA można stać na światłach w pozycji D. W manualu po prostu trzyma hamulec po wrzuceniu na luz i zatrzymaniu się. Jest to o tyle fajne, że nie trzeba trzymać hamulca z górki no i puszcza podczas ruszania szybciej i łagodniej niż hamulec ręczny. Montaż jest dosyć prosty. Dałem radę sam bez komplikacji.
-
-