Skocz do zawartości

adambdg

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adambdg

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adambdg

4

Reputacja

  1. Też się zastanawiam nad zimówkami
  2. Mała aktualizacja. APS+ advanced skompletowany. Najwięcej czasu zabrało zebranie wszystkich elementów i zrobienie wiązki. Montaż to już z górki. Wiązkę od modułu (bagażnik prawy bok) do zderzaka z przodu robiłem sam. Brzęczyk umieszczony w wygodniejszym miejscu do montażu - do oryginalnego miejsca nawet nie chciałem podchodzić, szkoda czasu. @wyzyk83 dzięki za kilka informacji - wszystko już śmiga @siemian dzięki za graty Za ciosem poszedł od razu ISOFIX na tylnej kanapie. Graty z ASO. Zdjęcia będą po zrobieniu porządku. VID_20200813_185500_—_kopia.mp4
  3. Będą czujniki parkowania na przód i tym samym APS będzie kompletny (czujniki przód tył, kamera tył). Na pewno zajmie mi trochę czasu: dorobienie wiązki od wiązki czujników do modułu PDC w bagażniku, do przycisku pod MMI i do brzęczyka, jeśli czujniki nie przyjdą pod kolor to malowanko, zrobienie otworów w zderzaku, ewentualne zamówienie brakujących elementów. No i ISOFIX czeka na swój lepszy moment.
  4. Klimatyzowany schowek na pokładzie. Szybka i prosta robótka.
  5. @wielik nie zwróciłem uwagi na hamulce albo nie czuć, przyjrzę się :-)
  6. Dorzucona drobna rzecz. Podświetlenie LED tablicy rejestracyjnej.
  7. Silnik i układ kierowniczy. Mam servotronic i jest zdecydowanie odczuwalna różnica.
  8. Jeśli się ma automata :-) kolejny samochód na pewno będzie z automatem.
  9. Przycisk i vcds, bez zawieszenia. Comfort, auto, dynamic. No i opcja individual ale to wiadomo. W dynamic lekkie wciśnięcie na gaz reaguje tak jakby wcisnął od razu but. Widać po chwilowym spalaniu. "Qni" to nie dodaje ale mimo wszystko fajne wrażenie.
  10. Drive Select na pokładzie, różnice między trybami są zauważalne. Polubiłem się z opcją "comfort" na mieście :-)
  11. Zasilanie plusem na przycisk. I dwa przewody przycisk-pompa. Zestaw przycisk i wiązka. Przewód do pompy przeprowadziłem od wewnątrz auta do puchy ECU, wyszedłem przez otworek w gumie przewodów wychodzących z puchy i zakleiłem klejem na gorąco - uszczelni ale będzie to można kiedyś rozebrać. Potem po przewodach hamulcowych z podszybia do kostki pompy.
  12. @AndyN a co chcesz wiedzieć? Ten system ma dużo sensu w automacie. Trzyma hamulec za kierowcę. Nie wykorzystuje hamulca ręcznego tylko z pomocą pompy ABS/ESP utrzymuje ciśnienie w układzie hamulcowym i trzyma 4 koła. Jak wiadomo w pozycji D automat bez dodawania gazu i trzymania hamulca toczy się. Dzięki AHA można stać na światłach w pozycji D. W manualu po prostu trzyma hamulec po wrzuceniu na luz i zatrzymaniu się. Jest to o tyle fajne, że nie trzeba trzymać hamulca z górki no i puszcza podczas ruszania szybciej i łagodniej niż hamulec ręczny. Montaż jest dosyć prosty. Dałem radę sam bez komplikacji.
  13. Januszowy zestaw do robienia porządku ale daje radę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...