Dzień dobry.
Posiadam bardzo podobną sytuację w moim B5 Q. Przy zakupie przebieg 239 tyś. km i stukanie przy dodaniu i odjęciu gazu oraz przy puszczaniu sprzęgła, niezależnie od wrzuconego biegu. Wymieniłem podporę wału, podporę dyfra, wymieniłem wał, kupiłem drugi dyferencjał jednak nic nie przynosiło rezultatu (poduszki pod skrzynią i silnikiem sprawdzone). W międzyczasie ze 180KM zrobiło się 245KM a przebieg wzrósł na 280 tyś. km. Uderzenia przy puszczaniu sprzęgła coraz gorsze. Jedynie w zimie kiedy na dworze był mróz, stuk przy zmianie biegu ustawał. Planuję kolejne podniesienie mocy i chciałbym najpierw uporać się z tym problemem. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Mam jeszcze drugą skrzynie biegów ale nie wiem czy takie dźwięki mogłyby pochodzić właśnie ze skrzyni. Proszę o jakieś sugestie. Z góry dziękuję