Jump to content

Krisu a4 b7

Pasjonat
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Krisu a4 b7

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BRD
  • Drive
    RWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gdyby ktoś nie widział a nosi się z zamiarem oddania turbo na regenerację do mirasa, proponuję obejrzeć:
  2. No mam zamiar jeździć ale budżet musi się spinać. Przez ostatni miesiąc władowałem 3k. Przede mną jeszcze wahacze przednie, turbo i strojenie. Na domiar złego, wczoraj koleś władował mi się w zadek. Właśnie, macie jakieś doświadczenia z naprawą z oc sprawcy? Warto jeszcze brać na kosztorys, czy od razu aso audi i naprawa bezgotówkowa?
  3. No sporo ale wychodzi na to, że nie ma innego wyjścia, jeśli chce się sensownie pojechać i mieć święty spokój. Robię ok 40tyś/rok. Czekam na jakąś dyskusję, co inni o tym sądzą.
  4. Witam Panowie. Wysrało mi się turbo w moim brd i po obejrzeniu filmu z pomiaru na hamowni zregenerowanej turbinki, stwierdziłem, że chciałbym kupić regenerowaną fabrycznie. Niestety ceny takowych są dość kosmiczne. Czy ktoś z forumowiczów ma dostęp do zrabatowanych cen takiej turbiny? Czy może jest w Polsce jakiś spec, który na 100% przywróci wszystkie parametry fabryczne turbo? Dodam, że kupując auto, otrzymałem fakturę (1000zł) na regenerację tej która obecnie siedzi w aucie, stąd moja wiara w regenerację zanikła. Z góry dziękuję za pomoc.
  5. Jako że sam zakupiłem a4 z 2.0 brd a w dokumentacji od sprzedającego otrzymałem fakturę (1000 pln) na "regenerację" turbo które dymi, późno wstaje(2500-2600), żre olej i świszcze, natrafiłem dzisiaj na łopatologiczne wyjaśnienie takiego stanu rzeczy, pozwoliłem sobie odświeżyć temat i rozwiać (?) wątpliwości. W filmie mowa o jedynej słusznej (?) opcji na regenerowanie turbo.
  6. Nie ma nigdzie ww kabla/pinu
  7. Witam, przyszła mi dzisiaj ta kostka ale nie wiem jak wyciągnąć ten pin by nie uszkodzić kostki. Pomoże ktoś? Koszt nowej kostki oe 62zł z wysyłką...
  8. Witam koledzy, posiadam 2.0 tdi brd, które spala 3 litry oleju na 15tyś i dymi na siwo/niebiesko przy rozgrzewaniu. Auto zakupione kilka miesięcy temu, chciałbym o nie zadbać, dopieścić mechanicznie. Myślałem, że jeśli zapłacę górną granicę cenową na rynku wtórnym, pojeżdżę bezproblemowo. I choć dostałem trochę faktur na wymiany części/regenerację turbo od poprzedniego właściciela, kwiatuszki wyskakują dalej. Jako że nie jestem milionerem a czeka mnie jeszcze wymiana wahaczy i amorów, szukam kogoś kto pomoże mi zdiagnozować przyczynę takiego stanu rzeczy. Nie stać mnie na jeżdże
  9. Dziękuję kolego za łopatologiczne wytłumaczenie. Pozdro dobry człowieku.
  10. Jestem zielony w kwestii vinu, czytałem ale nie rozkodowałem. VIN WAUZZZ8EX7A268783 Niebieską wtyczkę pewnie gdzieś trzeba podłączyć? "Dołóż wtyczkę" nic mi nie mówi.
×
×
  • Create New...