Skocz do zawartości

Krisu a4 b7

Pasjonat
  • Postów

    69
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krisu a4 b7

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krisu a4 b7

0

Reputacja

  1. Cześć, jako że brak w sieci informacji na temat takiego swapu, wrzucam filmik z wyjaśnieniem procedury i kosztów z tym związanych. Myślę, że wiele osób to zainteresuje. Okazuje się, że to wcale nie taka czarna magia a koszty to ok 6000zł. Sam posiadam BRD i rozważam, jakie jest wasze zdanie? Pozdro! https://youtu.be/eNXwOt8IemM?si=VnouLpZbc22PBeok
  2. Nadal walczę z pompowtryskami. Kupiłem komplet używanych, zrobiłem 250km i powrót lawetą... Macie jakiś namiar na nowe w dobrej cenie albo jakiś inny pomysł?
  3. Proszę o pomoc bo być może trzeba wymienić bak. Ropa z baku była mętna i zastanawiam się, podczas wessania baku(tworzy się podciśnienie) gdzie bak zmienia swój kształt, nie zszedł oblepiony syf, rdza itp.? Pomóżcie.
  4. Tak wygląda ropa spuszczona z baku. Jedno zdjęcie z lampą, drugie bez lampy. Moim zdaniem dramatu nie ma, oring na jednym wtrysku był w kiepskiej kondycji. Co sądzicie o tych zdjęciach? Czy ten olej w ropie mógł zatrzeć 4 wtryski? Dzisiaj wpadłem na trop tzw "zassania baku", czy słyszał ktoś o czymś takim i czy możliwe jest, że stało to się przez zalanie pod korek bo nie działało odpowietrzanie?
  5. Tak wygląda ropa spuszczona z baku. Jedno zdjęcie z lampą, drugie bez lampy. Moim zdaniem dramatu nie ma, oring na jednym wtrysku był w kiepskiej kondycji. Co sądzicie o tych zdjęciach? Czy ten olej w ropie mógł zatrzeć 4 wtryski?
  6. Obecnie auto u mechanika i nie mam możliwości sprawdzenia ale dzięki za wskazówkę.
  7. Paliwo nie było rozcieńczone, nie zdążyło nawet dotrzeć do zbiorników na stacji. Źródło dobre, być może coś jednak zawiodło.
  8. Mechanik mówił, że ropa miała ładny, klarowny kolor.
  9. Nie zapchałoby wtrysków, zamiast zatrzeć? Zorganizowałem na podmianę 3 wtryski z końcówką M, moje były T. Na te trzy podmienione chodzi. Czy dokupując czwarty, zwrócić uwagę by też był z oznaczeniem M?
  10. Nie tankowałem na stacji, ale zalałem ropę z dobrego źródła, cała moja rodzina na tym jeździ od wielu lat. Z drugiej strony... Aż taki zabieg okoliczności? Wieczorem tankowane, rano koniec wtrysków. Są mechanicznie zatarte, wszystkie cztery. Podobno rzadki przypadek.
  11. W sensie że benzyna do diesla, czy co?
  12. Okazało się, że wszystkie 4 wtryski zatarte mechanicznie. Jak to mogło się wydarzyć? Macie kogoś, kto regeneruje je?
  13. Nikt nie pomoże? Sterownik ecu ok, tandem ok. Gdzie szukać problemu?
  14. Witam, Przedwczoraj zatankowałem moje brd pod korek, zrobiłem 3/4km i wczoraj rano był problem z odpaleniem, musiałem kręcić 20-30 sekund. Gdy już odpalił, zrobiłem nim jakieś 15km i zaczął szarpać i puszczać siwe bąki. Wcisnąłem sprzęgło, auto zgasło i nie dało rady już go odpalić. Na lawecie dojechałem do mechanika, odczyt błędu to błąd napięcia na trzech wtryskiwaczach. Dzisiaj odpalił na plaka, mechanik mówił, że pompa działa ale wtryskiwacze nadal nie. Czy możliwe jest jednoczesne padnięcie 3 sztuk wtryskiwaczy i gdzie szukać problemu?
  15. I jak kolego z regeneracją tych wtrysków? Bo właśnie mam z nimi problem. Zalałem wczoraj pod korek i rano nie chciał odpalić a później przejechał 10km, zgasł i już nie pali. Komp pokazuje jakiś błąd napięcia na trzech wtryskach. Ktoś, coś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...