Skocz do zawartości

ŁYSY44

Pasjonat
  • Postów

    576
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ŁYSY44

Informacje

  • Imię
    0000
  • Miasto
    PKL

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    BGN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ŁYSY44

5

Reputacja

  1. Przełącznik wymieniony z tymi samymi numerami ? to masz jakieś błędy bo napisałeś jednocześnie że pojawiły się wszystkie i że nie ma wcale ?
  2. ŁYSY44

    Przegub napedowy

    raczej nie ma co gdybać tutaj na forum , jedz na ten serwis gdzie wymieniałeś te przeguby niech sprawdzą / poprawią raczej coś nie poszło temu co to zmieniał
  3. ŁYSY44

    Przegub napedowy

    to nagranie to przy jeździe na wprost czy przy skręconych kołach ?
  4. pod automat a manual jest inny , jak również skrzynia 5 a 6 też się różnią długością
  5. koledze zmieniłem sprężyny na większe obciązenia , chyba Kayaby jak dobrze pamiętam , auto stoi równo a drugie że on często z przyczepką lub załadowany i bardzo zadowolony
  6. Silniczki od klap - standard wymień i problem zniknie
  7. ŁYSY44

    Moduł komfortu

    a jaki masz licznik , może ten z pół Fisem ? one są wadliwe
  8. tester co2 nie zawsze się sprawdzi jak jest znikomy przedmuch , w dwóch przypadkach na CO2 wychodziło że wszystko ok i auta jeździły , a zdjecie czapki i nowa uszczelka załatwiły sprawę
  9. z twojego opisu stawiam na pompe (ale bez kompa tego nie sprawdzisz ) , a rozrząd to sam sprawdzisz
  10. I jak uporałeś się z naprawą ?
  11. zaopatrz się w nową uszczelkę podstawy i dwie uszczelki chłodnicy oleju odkręcasz kompresor klimy i tą chodniczkę ze zdjęcia resztę bedziesz widział
  12. Tak dokładnie nie podłączony zostaw ,
  13. czujnik na wężu jest od temp. płynu (choć w 2,5 jest zielony i w magistrali przy pompie ) pewmie węża nie mieli i założyli od 2,8 , śrubka która była na foto ta urwana jest od osłony paska wieloklinowego ( w sumie są trzy ) albo nie dokrecona była lub też urwał ją za mocno dokręcając- pod nimi są jeszcze takie dłuższe tulejki dystansowe i często na odwrót ktoś wklada (w konsekwencji połamane osłony i czasami zniszczony pasek )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...