-
Postów
228 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Marcellus
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BLB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
1298 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Marcellus
5
Reputacja
1
Odpowiedzi społeczności
-
niedawno sprzedałem A4 BLB, 408tyś przebiegu, 14 lat u mnie była i cały czas na oleju MOTUL SPECIFIC VW 505.01, silnik po wirusie.
-
wystarczy dobrze poszukać...
-
Efekt latającego silnika podczas rozruchu (ale nie zawsze) miałem kiedyś w Fordzie Focusie TDCi i wtedy okazało się że zaczęła padać dwumasa, efekt był taki że przestraszony odgłosami spod maski i telepaniem auta od razu odruchowo gasiłem auto, po wymianie dwumasy ten efekt już nie wrócił. Nie twierdzę że u Ciebie to też wina dwumasy ale może warto chociaż ją sprawdzić.
-
nie znam numeru, to było ponad 2 lata temu a do ASO pojechałem i po nr VIN mi odnaleźli część.
-
masz jeszcze ten uszkodzony zaworek? porównałeś strzałki na jego końcówkach oryginału który miałeś z zamiennikiem? miałem kiedyś podobną sytuację, szukałem zamiennika ale wszystkie, dosłownie wszystkie dostępne w necie miały inne kierunki na strzałkach, na kilka dni założyłem taki zamiennik ale przez długie kręcenie silnika rano zmuszony byłem zamówić w ASO oryginał, po wymianie jak ręką odjął.
-
A4 B7 wymiana amortyzatorów i wahaczy, Białołęka i okolice
Marcellus opublikował(a) temat w Szukam serwisu
Cześć, mam do wymiany wahacze oraz amortyzatory przód i tył, klapy gaszące też wywaliły błąd więc pewnie wymiana jeśli czyszczenie nic nie da, no i EGR-a pasowało by przeczyścić lub wymienić jeśli nie da rady wyczyścić, polecicie jakiś warsztat na Białołęce (Tarchomin) lub okolice? pozdrawiam -
Marcellus zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
być może notlauf, poczytaj o tym.
-
Nie mogę się wypowiedzieć za innych użytkowników ale ja nie sprzedałem samochodu, jeżdżę nim już 11 lat, "kastrację" przeszedłem rok lub dwa po zakupie gdy po dołączeniu do forum dowiedziałem się o problemie i od tamtego czasu jeżdżę ze spokojną głową, w zasadzie to zapomniałem o problemie zupełnie, zrobiłem po "modyfikacji" ponad 200 tyś. km. Jak dobrze ogarnięte to nie ma się co bać.
-
Niestety dopadło Cię tzw. rozbieganie silnika, poczytaj w sieci na ten temat.
-
sam nie musiałem kupować, zaprowadziłem auto do m motors na mineralnej, jak dzwonili z informacją co jest do wymiany to tylko zapytali czy ma być oryginał czy zamiennik (połowa ceny), wybrałem zamiennik ale nie wiem jakiej to firmy.
-
Nie jestem specjalistą, ale możliwe że to zależy od budowy EGR-a oraz jego położenia w którym się zaciął lub jeśli przepaliła się blaszka/mechanizm kierujący strumień wylotowy/powietrza to wielkości tej dziury.
-
Cześć, miałem kiedyś problem z EGR-em, na wolnych obrotach nie kopcił, przy ruszaniu z miejsca w dolnej części obrotów (nie pamiętam już do jakich obrotów ale bardzo możliwe że do 2500 lub nawet pod 3000 obr/min) nie tyle strasznie kopcił na czarno co niemal stawiał zasłonę dymną no i była bardzo ale to bardzo mułowaty, zaczynał coś jechać dopiero od tych obrotów co wymieniłem. Po wymianie EGR-a wszystko wróciło do normy.
-
Kilka lat temu wymieniałem EGR, zdecydowałem się wtedy na zamiennik bo był dużo tańszy i do dzisiaj nie mam z nim problemów. EGR się przydaje, auto się szybciej nagrzewa szczególnie zimą.
-
Jakub doszła membrana? Zadziałałeś coś? Może jakiś tutorial zrób?
-
wchodzisz w instruments i popatrz w podpowiedzi kodowania, szukaj seatbelt warning, trzeba będzie dodać tą wartość do tego kodowania co masz.