Skocz do zawartości

Marcellus

Pasjonat
  • Postów

    228
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcellus

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1298 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Marcellus

  1. Marcellus

    [B7 BLB] Dobór oleju

    niedawno sprzedałem A4 BLB, 408tyś przebiegu, 14 lat u mnie była i cały czas na oleju MOTUL SPECIFIC VW 505.01, silnik po wirusie.
  2. Marcellus

    [B7 BLB] Dobór oleju

    wystarczy dobrze poszukać...
  3. Marcellus

    [B7 BLB]problemy

    Efekt latającego silnika podczas rozruchu (ale nie zawsze) miałem kiedyś w Fordzie Focusie TDCi i wtedy okazało się że zaczęła padać dwumasa, efekt był taki że przestraszony odgłosami spod maski i telepaniem auta od razu odruchowo gasiłem auto, po wymianie dwumasy ten efekt już nie wrócił. Nie twierdzę że u Ciebie to też wina dwumasy ale może warto chociaż ją sprawdzić.
  4. nie znam numeru, to było ponad 2 lata temu a do ASO pojechałem i po nr VIN mi odnaleźli część.
  5. masz jeszcze ten uszkodzony zaworek? porównałeś strzałki na jego końcówkach oryginału który miałeś z zamiennikiem? miałem kiedyś podobną sytuację, szukałem zamiennika ale wszystkie, dosłownie wszystkie dostępne w necie miały inne kierunki na strzałkach, na kilka dni założyłem taki zamiennik ale przez długie kręcenie silnika rano zmuszony byłem zamówić w ASO oryginał, po wymianie jak ręką odjął.
  6. Cześć, mam do wymiany wahacze oraz amortyzatory przód i tył, klapy gaszące też wywaliły błąd więc pewnie wymiana jeśli czyszczenie nic nie da, no i EGR-a pasowało by przeczyścić lub wymienić jeśli nie da rady wyczyścić, polecicie jakiś warsztat na Białołęce (Tarchomin) lub okolice? pozdrawiam
  7. Nie mogę się wypowiedzieć za innych użytkowników ale ja nie sprzedałem samochodu, jeżdżę nim już 11 lat, "kastrację" przeszedłem rok lub dwa po zakupie gdy po dołączeniu do forum dowiedziałem się o problemie i od tamtego czasu jeżdżę ze spokojną głową, w zasadzie to zapomniałem o problemie zupełnie, zrobiłem po "modyfikacji" ponad 200 tyś. km. Jak dobrze ogarnięte to nie ma się co bać.
  8. Marcellus

    B7 BLB 2005 2.0 TDI

    Niestety dopadło Cię tzw. rozbieganie silnika, poczytaj w sieci na ten temat.
  9. sam nie musiałem kupować, zaprowadziłem auto do m motors na mineralnej, jak dzwonili z informacją co jest do wymiany to tylko zapytali czy ma być oryginał czy zamiennik (połowa ceny), wybrałem zamiennik ale nie wiem jakiej to firmy.
  10. Nie jestem specjalistą, ale możliwe że to zależy od budowy EGR-a oraz jego położenia w którym się zaciął lub jeśli przepaliła się blaszka/mechanizm kierujący strumień wylotowy/powietrza to wielkości tej dziury.
  11. Cześć, miałem kiedyś problem z EGR-em, na wolnych obrotach nie kopcił, przy ruszaniu z miejsca w dolnej części obrotów (nie pamiętam już do jakich obrotów ale bardzo możliwe że do 2500 lub nawet pod 3000 obr/min) nie tyle strasznie kopcił na czarno co niemal stawiał zasłonę dymną no i była bardzo ale to bardzo mułowaty, zaczynał coś jechać dopiero od tych obrotów co wymieniłem. Po wymianie EGR-a wszystko wróciło do normy.
  12. Kilka lat temu wymieniałem EGR, zdecydowałem się wtedy na zamiennik bo był dużo tańszy i do dzisiaj nie mam z nim problemów. EGR się przydaje, auto się szybciej nagrzewa szczególnie zimą.
  13. Marcellus

    Odma

    Jakub doszła membrana? Zadziałałeś coś? Może jakiś tutorial zrób?
  14. wchodzisz w instruments i popatrz w podpowiedzi kodowania, szukaj seatbelt warning, trzeba będzie dodać tą wartość do tego kodowania co masz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...