Jump to content

Marcellus

Pasjonat
  • Posts

    228
  • Joined

  • Last visited

About Marcellus

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BLB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

992 profile views

Marcellus's Achievements

5

Reputation

  1. Nie mogę się wypowiedzieć za innych użytkowników ale ja nie sprzedałem samochodu, jeżdżę nim już 11 lat, "kastrację" przeszedłem rok lub dwa po zakupie gdy po dołączeniu do forum dowiedziałem się o problemie i od tamtego czasu jeżdżę ze spokojną głową, w zasadzie to zapomniałem o problemie zupełnie, zrobiłem po "modyfikacji" ponad 200 tyś. km. Jak dobrze ogarnięte to nie ma się co bać.
  2. Niestety dopadło Cię tzw. rozbieganie silnika, poczytaj w sieci na ten temat.
  3. sam nie musiałem kupować, zaprowadziłem auto do m motors na mineralnej, jak dzwonili z informacją co jest do wymiany to tylko zapytali czy ma być oryginał czy zamiennik (połowa ceny), wybrałem zamiennik ale nie wiem jakiej to firmy.
  4. Nie jestem specjalistą, ale możliwe że to zależy od budowy EGR-a oraz jego położenia w którym się zaciął lub jeśli przepaliła się blaszka/mechanizm kierujący strumień wylotowy/powietrza to wielkości tej dziury.
  5. Cześć, miałem kiedyś problem z EGR-em, na wolnych obrotach nie kopcił, przy ruszaniu z miejsca w dolnej części obrotów (nie pamiętam już do jakich obrotów ale bardzo możliwe że do 2500 lub nawet pod 3000 obr/min) nie tyle strasznie kopcił na czarno co niemal stawiał zasłonę dymną no i była bardzo ale to bardzo mułowaty, zaczynał coś jechać dopiero od tych obrotów co wymieniłem. Po wymianie EGR-a wszystko wróciło do normy.
  6. Kilka lat temu wymieniałem EGR, zdecydowałem się wtedy na zamiennik bo był dużo tańszy i do dzisiaj nie mam z nim problemów. EGR się przydaje, auto się szybciej nagrzewa szczególnie zimą.
  7. Marcellus

    Odma

    Jakub doszła membrana? Zadziałałeś coś? Może jakiś tutorial zrób?
  8. wchodzisz w instruments i popatrz w podpowiedzi kodowania, szukaj seatbelt warning, trzeba będzie dodać tą wartość do tego kodowania co masz.
  9. Audi ma taką politykę od dawna, że klient dostaje podstawową wersję którą sam sobie doposaża płacąc za dodatki, a dodatków duuuużo, nawet haczyki w rączkach w pod sufitem są za dopłatą ? Więc jak pierwszy właściciel nie zapłacił to nie ma. W B7 funkcja o którą pytasz jest do aktywowania poprzez vcds, jak jest w B6 to nie wiem.
  10. W 2014 w listopadzie zakupiłem w interlook dwa komplety ledów oświetlenia tablicy rejestracyjnej na diodach samsunga 5252, pierwszy komplet działa do dzisiaj, niedawno musiałem tylko wykręcić jedną lampkę i poprawić blaszki od zasilania bo gasła i wywalało błąd na desce, w drugim komplecie mam jeszcze paragon dlatego wiem, że to był 2014 listopad. Ledy 5252 świecą dosyć mocno, żona się śmieje, że patrząc na auto z tyłu zawsze rozpozna moje Może poszukajcie lampek z tymi diodami ? Ewentualnie jakieś inne ale na ledach samsunga ?
  11. kolego sprawiłeś, że się uśmiechnąłem dzisiaj z rana więc odpowiadam, to przekreślone kółeczko to średnie spalanie na 100km, to bez kółeczka to chwilowe i dlatego pokazują różne wartości ?
  12. a tego nie wiem, tak jak pisałem wyżej nie mam BRD więc nie znam szczegółów.
  13. przeczytaj uważnie wątek o akcji serwisowej, osobiście nie mam silnika BRD więc mnie ta akcja nie dotyczy, tym samym nie czytałem wątku. Z tego co gdzieś widziałem w komentarzach na forum to podobno w Niemczech wymieniali od razu wszystkie cztery wtryskiwacze a u Nas to podobno tyle ile wymagało wymiany. Współczuję zaistniałej sytuacji.
  14. cześć kolego, jeżeli zdiagnozowali wtryskiwacze to Twoja wersja silnikowa się kwalifikuje na akcję wymiany wtryskiwaczy, patrz wątek
×
×
  • Create New...