Skocz do zawartości

bratpit

Pasjonat
  • Postów

    874
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi opublikowane przez bratpit

  1. dzień dobry. Film fajny , warty obejrzenia , wpasował się idealnie w temat zmowy cenowej odnośnie autostrad , "posłów" jeżdżących bez prawa jazdy zasłaniających się rzekomym immunitetem ( vel Serafin ) no i na drugim planie życia i obyczajów policji (chociaż tu myślę , że to życie raczej z początku lat 90) Generalnie film jak prawie każdy Smarzowskiego dobry i w podobnym tonie z zawsze tą samą obsadą :)

  2. Przez przypadek trafiłem dzisiaj na chyba jakiś nowy program na TVN Turbo Rzeczoznawca gdzie ewidentnie nakierowany jest na firmę Link 4 , ale nie o to chodzi pokazywano tam rzeczoznawcę który zmierza do klienta uszkodzonego Audi facet wjeżdża na plac a tam rozbite RS4 2000 rok i podaje wycenę Audi A4 Avant rok prod 2000 wartość auta 32 tys zł heh uśmiałem się strasznie :D Ludzie kto pracuje w tym TVN Turbo bo to , że w Linku są tacy rzeczoznawcy to wszyscy wiedzą jak można pomylic A4 Avant z Audi RS4 to się w głowie niemieści. Może to RS4 jest kogoś z forum

  3. E60 dużo lepiej wygląda na żywo jak na fotkach i musi być dobrze wyposażona , fotele komfort skóra Dakota lub Nasca , rozszerzona klima , fajna kiera sport albo M wtedy to nie ten sam samochód co w standardzie ze zwykłymi fotelami , zwykłą kierownicą itd, jak zobaczyłem live to się zakochałem i po E39 przyszła kolej na E60 i powiem Wam cudo , 500Nm i automatyczna skrzynia robi z tego auta naprawdę fajną zabawkę :evil: Na nową 5-tke kiedyś przyjdzie czas tak myśle :gwizdanie: , myśle , że ona tez na żywo wygląda o niebo lepiej jak na zdjęciach

  4. drogi bracie picie :wink4:

    otoz PS3+Logitech G25 plus F1 Chalange lub GT5 Prologue lub Dirt

    jest malym miki, przy kierownicy MS (oczywiscie gorszej od G25) + forza2 (niedlugo wychodzi forza3)

    GT przegrywa z kretesem w konfrontacji z forza (ktora jest tylko na xboxa)

    Forza 2 to dobra gra zgadzam się ale kierownica MS heh wielką porażką

    P.S. ta kiera miała byc konkurentem Logiego ale niestety się nieudało http://www.trendygadget.com/2008/11/02/porsche-xbox-360-steering-wheel-limited-edition/

  5. mi powiedzieli ze za minicasco nie są naliczane żadne znizki ;(

    zniżka jest naliczana ale nie jest podstawą do obliczenia składki Mini Casco , możesz ją wykorzystać jedynie po przejściu na pełne Casco

    Co do szkód to tak jak ktoś napisał jest w tym również potrącenie zwierzyny oraz człowieka.

    Każda szkoda jest wypłacana z 20% udziałem własnym w odszkodowaniu , dodaje nie udziałem własnym jak przy pełnym casco z sumy ubezpieczenia. Prosta sprawa szkoda jest warta 10 tys zł - wypłacą 8 tyś

    Teraz z nowości dojdzie również ubezpieczenie samych szyb tez będzie niewielka składka

  6. Paliwo paliwem , auto zawsze można schowac do garażu ale cały transport jedzie na dieslu jak oni mają drożej to i my ludziska będziemy mieli coraz drożej chleb , bułeczki , masełko , dżemik itd itd i już pomału wogóle się nie będzie się dało życ w tym kraju tylko człowiek będzie musiał zapierd..... na trzy zmiany rzeby przeżyć. Niby mamy wszystko to co w krajach europy zachodniej tylko nikt niepisze jakim kosztem. Polaka tez stac na to żeby kupić plasme , auto :> tylko nikt nie pisze że musi na to robić 3 albo i więcej razy jak Niemiec , Szwajcar itd.

  7. 3.0d przed modernizacja czyli o mocy 193KM

    a nie mialy czasem 184KM? a póżniej 204KM?

    wiem jedno że 330d 184ps zapierdziala aż miło :decayed:

    E39 miały 3 litrowego diesla 184 KM na pompie rotacyjnej model z przed liftu po lifcie Common Rail 194 KM i chyba 410 Nm w E46 184 KM i po lifcie 204 KM. 3.0 w dieslu w poczciwej E46 204KM zamiata 2.5 TDI aż miło i myśle że w E39 194 KM dało by spokojnie rade. Co do jakości plastików to sie zgodze ale tylko co do modelu E46 faktycznie są średnie ale już w E39 sa zajebistej jakości , samo wykończenie drzwi ,schowków w drzwiach szczególnie w wersji ze skórą jest naprawde wysokiej jakości , czego już np niemoge powiedzieć o E60 gdzie materiały wnętrza są moim zdaniem wielką kupą. Jeżeli chodzi o E39 to moge coś powiedzieć i porównując ją do A4 B5( chociaż porównanie nie powinno mieć miejsca ponieważ to dwie różne klasy aut) choć są w podobnych cenach to A4 wypada blado. Po pierwsze jakość wykończenia jest o niebo lepsza w E39 niż w B5 , komfort jazdy , jazda po zakretach w E39 jest zawieszenie niezależne 4 kół , a nie beleczka skrętna , mega wygodne fotele. Porównuje te dwa modele tylko dlatego , że obydwoma jeździłem i że są w podobnych cenach. Co do eksplatacji to niech mi ktos niemówi że np E39 2.8 Etylin jest droższe w utrzymaniu niż np B5 2.8 V6 to są te same koszta. Jedyny minus tego samochodu to sami ludzie którzy , źle odbierają ta markę chociaż wiekszość niemiała z nią do czynienia to zdanie jak to polacy maja oczywiście wyrobioną - dresy , karki , prymitywy itd itd. Ja osobiście polecam E39 niewiem jak E46 bo szczerze powiem z zewnątrz mi sie podoba ale wewnątrz już mnie nieprzekonuje to w takim porównaniu lepiej chyba wypadło by A4

  8. A czy po wymianie wahacza (banan) trzeba ustawiać zbieżność??Jak tak to czy zrobić to zaraz po wymianie czy po kilkuset kilometrach?

    A tak pomyśl ... czy jest gdzieś przy wahaczach jest regulacja? Stare sie odkręca i przykręca drugie więc normalnie nie trzeba nic tego robić.

    Tu bym sie z tobą nie zgodził, zbieżność nie trzeba robić ale należy sprawdzić a nawet zrobić całą geometrie bo zależy jakiej firmy kupowałeś wahacz i nawet różnica paru milimetrów w jego długości albo usadowienia sworznia i już masz złą zbieżność. Zawsze jak robisz coś przy zawieszeniu trzeba jechać na sprawdzenie zbieżności. Nawet czasami jak zmieniasz opony to zbieżność się zmienia albo kierownica jest nie równo.

    mylisz wogole pojęcia zbieżności i geometrii tego drugiego w przednim zawieszeniu A4 wogóle sie nieustawia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...