Skocz do zawartości

MAT1000

Pasjonat
  • Postów

    910
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez MAT1000

  1. Muszę już naprawić, gumka się rozleciała. Autofren taki luźny?
  2. Siema. Mógłby ktoś podrzucić numer zestawu do regeneracji tylnych zacisków 288mm B7 3.0tdi Ręczny mi blokuje, bo posypała się gumka osłaniająca na dźwigni.
  3. MAT1000

    Skradziony?

    Po sprawdzeniu posiadania OC, wyskakuje, że to avant
  4. Wolałbym kupić takie jak trzeba, koszta nie są duże. Problem w znalezieniu zamiennika, bo w etce całe jarzmo występuje :/
  5. Czy ktoś ma numer zestawu prowadnic w tylnych zaciskach 288mm ?? Coś dostałem, ale jednak to nie to co siedzi :/
  6. Możesz napisać jak to sprawdziłeś i na jakiej podstawie wymienili kompresor, skany z vag ? Jakiej firmy wrzuciłeś kompresor ?
  7. Pozdrawiam Byłem z rodzinką na wycieczce.
  8. Zmieniłeś tylko śrubę i nic więcej ? Rozrząd jest kolizyjny, więc góra do sprawdzenia obowiązkowo.
  9. MAT1000

    B7 Crew

    Odepnij wtyczkę od klapy gaszącej i sprawdź czy moc nie wróciła. A ja mam pytanie czy ktoś na takich felgach ( 17" z ET28 ) ma zimówki 235/45/17 przy niskim zawieszeniu:
  10. MAT1000

    B7 Crew

    W jakim stanie przednie błotniki ? Gdzie by było do odbioru ?
  11. Panowie gdzie udać się z nogami od starej maszyny na renowację ? Chcę by zrobili piaskowanie i ładnie to pomalowali, dodatkowo jeszcze śruby i nakrętki poddać galwanizacji. Może ktoś korzystał
  12. Testował ktoś może ten wosk na czarnym lakierze (LZ9Y) ??? Lyxig Republik HIPNO WAX
  13. Te parametry (9J ET33) Spokojnie się schowają. Stawiam na nie opuszczone auto i niestety zdjęcie zostało tak zrobione, że wygląda jakby sporo wystawały koła. Też swoje jak pstrykałem to na foto tak wychodziły, a na żywca całkowicie inaczej.
  14. MAT1000

    B7 Crew

    Ja zrobiłem w kolor budy (też LZ9Y) i nie żałuję.
  15. MAT1000

    B7 Crew

    Uniroyal chyba jest najwęższy z 235.
  16. MAT1000

    B7 Crew

    Wrzucałem kilka razy Uniroyale 235/35/19 na 9Jx19 ET33
  17. No to do zobaczenia, jak zawsze od 20:00 (by zająć jakieś konkretne miejsce)
  18. Jedzie ktoś dzisiaj wieczorem na WNR ?
  19. MAT1000

    B7 Crew

    Da radę bez problemu.
  20. Tak 1.8T to najsłabsze 2.0. Nie pamiętam jak jest w nowszych saabach, ale w tym co ja mam przyrost jest spory. Fabryczne B204E 154KM jak jest zdrowe to osiąga okolice 230KM, w lato pewnie będę to sprawdzał
  21. Miałem kiedyś kupować 9-3 w kombi, ale skończyłem na A4 Co do saabów jak bym miał brać to nie TTID są awaryjne. Najmniej awaryjny jest najsłabszy klekot, ale po programie już jest w miarę jeżdżący. Benzynę 1.8T bym odpuścił, szukaj mocniejszych wersji 2.0T B207. Nie ma już problemu z panewkami w nich, ale i tak trzeba dbać o olej. Na FB jest grupa saab luźne gadki, jest tam trochę wiedzy do poczytania. W tamtym roku szukałem cabrio 4 osobowe i miało być audi 80, ale skończyłem na saabie 9-3
  22. Pojeździsz aż się 1BA rozleci i zmienisz na coś niższego. Komfort nie będzie taki jak na sportowym amorku. Ja odboje i osłony wsadziłem z czerwonych amorków A4B5, są jeszcze trochę krótsze niż te z B7 s-line.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...