Skocz do zawartości

marcinb5

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez marcinb5

  1. Jeszcze jedno pytanie, gdzieś czytałem że powodem wygięcia napinacza może być uszkodzone sprzęgiełko na alternatorze. U mnie nie ma sprzęgiełka na alternatorze i nie wiem czy powinno być czy nie?
  2. Witam Jakiś czas temu mechanik (magik) wymieniał mi alternator, od tamtego czasu zaczeły się problemy z napinaczem paska wielorowkowego. Na początku by lekko wygiety, pare dni temu do reszty poszarpało pasek i oczywiście mocowanie nainacza złom. Zakupiłem części do naprawy całego mocowania ale niestety okazało się że tuleja metalowa jest troszeczke zużyta. Tu zdjęcie i pytanie czy tą tuleje da się jakoś wymienić? Jakoś wparsować? czy np: napawać ubytek i wyfrezować otwór na nowo?
  3. Witam 2,5 tdi V6. Padł w mojej napinacz paska wieloklinowego (alternatora). Nie zaglądałem w silnik już od dłuższego czasu i teraz coś zaczeło stukać. Okazało się że rozerwało pasek, i całe ramie na którym mocowana jest rolka jest sporo przekrzywione, paske śmigał tylko na połowie rolki. Moje pytanie: Jak jest mocowane to ramie do silnika? czy na łożysku igiełkowym? W środku tulei na której mocowane jest ramię napinacza jest jakaś śruba, a z przodu dwie blaszki które bez problemu wyciągnołem ręką i okazało się że są starte. Co wogóle może być tego przyczyną, jak już mam rozebrany przód to zrobie co trzeba. Ma ktoś jakieś wiadomości na ten temat?
  4. Witam Szukam informacji na temat swap-a silnika z 2.5 na 1.9, niestety nie znalazlem żadnych przydatnych informacji na ten temat. Samochód: Audi A4 B5 2,5TDI (automat) 1999r, avant, napęd na przód. Silnik już niestety się kończy i na dodatek ostatnio skrzynia (automat) przestala dzialać jak należy. Po obliczeniu kosztów remontu silnika i skrzyni wyszlo dużo za dużo. Na początek byl pomysl z kupnem używanego silnika i skrzyni z tego samego modelu, tylko teraz pytanie czy silnik który kupie (mowa o 2,5tdi) będzie w stanie takim aby przejechać nim następne setki kilometrów? Chyba wolalbym uniknąć kolejnych rozczarowań. Teraz w mojej glowie narodzil się pomysl na wstawienie zamisast 2,5tdi + automat silnika 1,9tdi z manulaną skrzynią. I teraz pytanie czy ktoś ma może doświadczenia w takim swapie? Czy to wogóle się oplaca? Szkoda mi auta oddawać za cene uszkodzonego, jest bezwypadkowe i wyposażenie takie jakie mi się kiedyś wymarzylo, także warto walczyć. Pozdrawiam
  5. Witam Chciałbym zamontować u siebie w aucie elektryczne szyby w tylnych drzwiach, mam możliwość kupienia kompletnych ramek, przycisków etc. Czy są jakeś większe problemy z zamontowaniem żeby działało jak trzeba np:domykanie , czy jest już instalacja pod którą można się podłączyć? i druga sprawa: dostałem od kumpla osłony przeciwsłoneczne z lustrami podświetlane, i jak wyżej jak to podłączyć żeby działało Jeżeli wiecie cokolwiek na ten temat proszę o pomoc bo nie chce narobić syfu Pozdrawiam
  6. Witam Czy ktoś z was ma u siebie zamontoane takie coś czy warto kupić takie :http://moto.allegro.pl/item352722386_audi_a4_avant_daszek_blenda_spoiler_wzor_rs4_.html czy lepiej szukać orginalnego? Jak to jest zamontowane klejone?
  7. No tak, wyświetlacz się wtedy bedzie przyciemniał po włączeniu świateł, a tutaj chyba chodzilo o stopniowe przeciemnianie jak w radiu ORI dokładnie oto właśnie chodzi
  8. Witam Kupiłem sobie do auta radio sony, czy jest możliwość żeby podłączyć radio tak aby ściemniało się razem z zegarami? [br]Dopisany: 22 Kwiecień 2008, 23:55 _________________________________________________nikt nic nie wie na ten temat czy może już było? nie moge znaleźć nic takiego
  9. Po lewej stronie w schowku w bagażniku jest czytnik do Navi ale zmieniarki tam nie ma. Były montowane gdzie indziej?
  10. noo wielkie dzięki powiedzicie mi jeszcze co to za kabel? jest link ;]
  11. Witam Zmieniłem sobie radio w aucie z jakiegoś zielonego blaupunkta ma sony x-ploid. Wszystko ładnie ale po wyłączeniu kluczyka i ponownym włączeniu trzeba od nowa kodować stacje. Ktoś wie co to może być? I druga sprawa: po wyciągnięciu radia znalazłem jeden wolny kabel (taki ogrągły z kilkoma pinami w środku, wygląda na złotawy) i nie mam pojęcia do czego on jest. Więc jeżeli ktoś wie będe wdzięczny za odpowiedź Pozdrawiam
  12. No właśnie płyn nie zabardzo ma gdzie "stać". Przy nalewaniu płynu wiadomo że coś tam się rozleje i wtedy widać gdzie płyn wycieka ... a tu nic a nic [br]Dopisany: 29 Luty 2008, 15:07 _________________________________________________A może ktoś wie którędy jest poprowadzony przewód (wężyk) spryskiwacza tylnej szyby?
  13. Witam Zaświeciła mi się lampka zużycia klocków, po oględzinach okazało się że odpadł przewód od klocka. Da się to jakoś naprawić czy trzeba wymienić klocki żeby wszystko działało jak należy?
  14. Też mam problem z tylną wycieraczką, sprawdzałem dzisiaj czy płyn wogóle cieknie z rurki którą odłączyłem od całego mechanizmu i nic. I mam zagwostke płyn w zbiorniczku ubywa, pompka działa (buczy) ale ztylnego wężyka ani kropli, co najlepsze próbowałem wypatrzyć jakąś plame pod autem i nic. Ktoś ma jakieś pomysły?
  15. Z góry przepraszam że zakładam nowy temat ale siła wyższa. Pisałem już o rewelacjach jakie dziają się w moim audi (w skrócie: po przekręceniu kluczyka i po wyjęciu go ze stacyjki silnik dalej chodzi i migają kontrolki, plus do tego wielki wykrzyknik na fis-ie.i pika) Mój znajomy ostatnio miał takie cóś w fordzie fokusie , przyczyną była luźna klema akumulatora Teraz zauważyłem jeszcze jedno. W czasie jazdy (wydaje mi się że na nierównościach) miga kontrolka ładowania, dosłownie w setnych sekundach. Jeżeli któryś z was się spotkał z czymś takim proszę o pomoc, pomóżcie sieszyć się autem ;( Pozdrawiam
  16. A którędy ten przewód jest poprowadzony? Pierwsze co sprawdze w klapie, ale chyba ze sprawdzeniem przy zbiorniczku będzie ciężka sprawa.
  17. Coś jest nie tak z kostką stacyjki jeżeli chodzi o elektryke, problem będzie mam nadzieje rozwiązany w poniedziałek. Teraz troche z innej beczki, ale tez elektryka. Nie działa mi spryskiwacz tylnej szyby. Wycieraczka chodzi, silniczek buczy ale nie psika na szybe, gdzie zacząć szukać przyczyny?
  18. Niestety swoje początki na forum zaczynam od nieprzyjemniej sprawy, mam nadzieje że pomożecie. Niedawno kupiłem audi a4b5 99rok, 2.5tdi. Wczoraj wieczorem pojawił się problem i dzisiaj znowu to samo. Po zaparkowaniu i po przekręceniu kluczyka w pozycje off (czyli zgaśić silnik) silnik nadal chodzi, można wyciągnąć kluczyk ze stacyjki a silnik dalej chodzi zaczynają mrugać kontrolki na wyświetlaczu między zegarami pojawia się wielki wykrzyknik w kółku i pika. Po naciśnięciu przycisku na zegarach po lewej stronie wyświetla się komunikat po niemiecku jedyne co udało mi się zapamiętać to: oil hydro, service i coś jeszcze ale nie pamiętam. Kiedy stacyjka jest wpozycji off silnik gaśnie dopiero po otwarciu drzwi. Jeszcze wczoraj nie działała lampka oświetlenia wnętrza w pozycji kiedy po otwarciu drzwi powinna są świecić, dzisiaj działa ale z tym też jest problem, kiedy jest w pozycji jak wyżej po wyłączeniu silnika i wszystkiego innego kiedy lampka jest włączona lub w pozycji jak wyżej, mrugają kontrolki na desce, całe podświetlanie przycisków, pokrętel etc., delkikatnie mruga no i świeci, nie takim światłem jak przy włączonych światłach ale świeci co widać wieczorem. Obojętnie która to lampka będzie włączona (nad kierowcą, nad tylną kanapą czy w bagażniku sytuacja jest taka sama. Jeżeli pominołęm jakieś ważne informacje które mogłyby pomóc w poznaniu problemu piszcie. Bardzo proszę o pomoc, co z tym zrobić ... Pozdrawiam[br]Dopisany: 06 Luty 2008, 20:45 _________________________________________________A może ktoś zna jakiegoś dobrego elektromechanika lub elektryka z okolic Wałbrzycha - Świdnicy. Jakieś warsztaty w których mogą wiedzieć co z tym zrobić? Pozdrawiam
  19. Witam wszystkich posiadaczy czterech kółek Mam na imie Marcin, jestem z Wałbrzycha i jestem świeżo upieczonym posiadaczem audi a4b5 2.5tdi 1999. Mam nadzieje że miło będzie spędzić z Wami troche czasu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...