przem8
Pasjonat-
Postów
9589 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Typ zawartości
Forum
Manuale
FAQ
Galeria
Ogłoszenia
Sklep
Treść opublikowana przez przem8
-
170 w serii i jeden pies co reszta rodziny avj, bfb, bex. Tylko tam u kolegi z serii to niewiele zostało
-
Przecież jest taki kod silnika w 1.8t. Wersja na stany.
-
😂. Turbo późno wstaje, zaczyna stukać górą.
-
2.0 ALT dziwny dźwięk silnika przy pełnym obciążeniu
przem8 odpowiedział(a) na dawid9785 temat w Audi A4 B6/B7
Nie jest ubogo. Masz dłuższe czasy wtrysku niż powinny być na pb i wynikają z ustawień/wydajności lpg. Korekty są w normie. -
Na hamowni to mogą być cuda na kiju. Nie da się na zadanym doładowaniu w ecu 0,8b zrobić tyle niutów. Turbo seria czy coś modzone tak poza tym?
-
2.0 ALT dziwny dźwięk silnika przy pełnym obciążeniu
przem8 odpowiedział(a) na dawid9785 temat w Audi A4 B6/B7
Z logów wynika, że na ten moment masz wydajność lpg na styk. Sory ale po logach nie da się wyłapać, że cos wydaje dziwne dźwięki. -
2.0 ALT dziwny dźwięk silnika przy pełnym obciążeniu
przem8 odpowiedział(a) na dawid9785 temat w Audi A4 B6/B7
Logi na gazie? Nie widze powiązania między tym co w logach, a jakimś dziwnym dziwiekiem silnika. -
Brakuję loga 2+33. Przy tym zadanym doładowaniu 0,8bara zapomnij, że tam kiedykolwiek było tyle niuta. Turbo bardzo późno wstaje.
-
meyle ma piastę razem z łożyskiem Meyle 100 653 0034
-
A w jakim stanie mają być te silniki jak średnio mają po 300tys w górę i są objeżdżane przez młodych gniewnych, często też latami jeździły z wgranymi, skopanymi gotowcami w sofcie. Przy kupnie słupka zajrzeć kamerką w cylindry, pod pokrywę zaworów. Potem i tak trzeba zdjąć miskę i ogarnąć smoka olejowego, z ciekawości obejrzeć panewki. Jak silnik nie będzie bardzo w nagarze to jest szansa, że trochę pochodzi.
-
Pewnie jest zapchany i tu masz problem. Jak się nie ma jak wysrać to skąd będzie moc?
-
Widzę, że masz lpg. Jestes pewien, że wszystko masz dobrze wyregulowane/sprawne i przyczyną nie jest uboga mieszanka, że te głowice tak padają?
-
Teraz mozesz dolać tylko na oko Ja bym dolał tyle co odciągnęło + 30-50ml. Uruchom klimę żeby się rozeszlo po ukladzie, zgaś auto, odczekaj z pół godziny i potem znowu odciągnij czynnik. Jeśli nie odciągnie oleju albo będzie poniżej 10ml to dolej jeszcze trochę.
-
Przecież calego oleju maszyna nie odciąga. Przy wymianie osuszacza i parownika wylewasz olej ze starych części i tyle samo wlewasz do nowych. Zależy jeszce ile maszyna odciągnie oleju, a zazwyczaj jest to w granicach 20g. Jeśli dużo więcej to układ jest przeolejony i należy dodać mniej z nabiciem. To takie podstawy podstaw jeśli chodzi o serwis klimy. Niektórzy błędnie dodają o 10g więcej oleju niz maszyna odciągnęła i to jest błąd, bo z serwisu na serwis masz za dużo tego oleju, a to też niedobrze. Zazwyczaj w sprężarce zostaje 50% całego oleju z ukladu, a reszta zostaje w pozostalych elementach.
-
Kupujący żąda pokrycia kosztów naprawy wysprzęglika sprzęgła
przem8 odpowiedział(a) na dorota99 temat w Na Każdy Temat
Olej to ciepłym moczem. Jak chce to niech się sądzi. -
Po co? i naucz sie prawidłowo wstawiać logi, bo z teog to nic nie można odczytać.
-
Od 1,5 tys do odcinki na 3 biegu. Na postoju wystarczy około minuty i silnik ma być rozgrzany. Logi po skasowaniu błędów, nawet jak ich nie ma.
-
Na postoju to raczej nie ma sensu. 2+33 wystarczy.
-
Nie. Bez podglądu w parametry nikt, nic nie powie. Pewnie wystarczy poprawana regulacja i będzie śmigać i wyłączyć w cholere obd w sterowniku lpg i wszelkie autoadaptacje jeśli są.
-
Turbo przeladowuje, wtryski pętlą. Słabo. Soft świeży czy juz tak kupione?
-
Nowe to nie znaczy sprawne. Poza tym miałeś sprawdzane cisnienie oleju?
-
Napinacz łańcucha rozrządu. Sprawdź jeszcze ciśnienie oleju.
-
Czy wszystkie A4 B8 polift 2.0 tfsi mają już poprawiony silnik?
przem8 odpowiedział(a) na Misieka4b8 temat w 2.0TFSI
3 generacja też bierze olej, tyle że trochę później. -
Silnik 2.0 ALT w A4 B7 nie nagrzewa się do 90 stopni
przem8 odpowiedział(a) na Norbi536 temat w Audi A4 B6/B7
A jak masz wpięty reduktor od lpg?