Skocz do zawartości

przem8

Pasjonat
  • Postów

    9601
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez przem8

  1. Żadna promocja. Przecież mają to wszyscy z tego samego źródła i jak dobrze trafili to szło kupić poniżej 120zł/szt. z przesyłką 😆
  2. Kup sobie u chinoli na ali... 3x taniej niż na olx i działa.
  3. Wystarczy, że długo stoisz na postoju albo odczyt był na zapłonie przy rozgranym silniku i temp. w dolocie momentalnie rośnie do takich wartości więc nie wiem czemu się tak dziwisz.
  4. Poduszki silnika, odbój. Nie muszą byc ori.
  5. A na ciepłym jest lepiej z korektami? Teoretycznie to co masz teraz nie powinno mieć wpływu na odczucia z jazdy. Wiem, bo sam jak poprawiałem u siebie regulacje po "stroicielach" to bylo podobnie albo gorzej na zimnym i nic nie szarpało. Ogarnąłem korektą po temp. reduktora i jest elegancko.
  6. Zalany jest na gazie, najgorzej przy 3,5-4 tys. Korekta nawet -25 więc zamyka skalę. Stąd moga być te objawy jakie masz.
  7. przem8

    Jaki olej do 1.8T?

    Pieprzysz jak potłuczony teraz
  8. Zaworek jednokierunkowy odmy do wymiany. Jeśli zasysa korek oleju to na 100% to co napisałem.
  9. Stukanie w silniku jak na załączonym filmiku https://youtube.com/shorts/M5WnMpfAcW4 Występuje tylko na zimnym, po bardzo długim postoju, przynajmniej 8-10h. Na rozgrzanym silniku pracuje jak pszczółka. Na pewno nie jest to napinacz łańcucha rozrządu, a odgłosy dobiegają z pomiędzy 1 i 2 cylindra. Jak ktoś ma jakieś pomysły to chętnie wysłucham. Osobiście obstawiam stukający tłok, a w najlepszym przypadku szklanki. Był już kiedyś bardzo podobny temat (wklejam poniżej) ale dokładna przyczyna nie została podana, a osoba która się z tym borykała już kilka lat tu nie zagląda. Chętnie poznałbym odpowiedź, bo to raczej taki sam przypadek więc może ktoś, coś kojarzy. VID_20240419_053733.mp4
  10. Może być zalany na zimnym albo taka regulacja. Zrób loga 2+33 z jazdy na lpg to będzie widać po korektach.
  11. 170 w serii i jeden pies co reszta rodziny avj, bfb, bex. Tylko tam u kolegi z serii to niewiele zostało
  12. Przecież jest taki kod silnika w 1.8t. Wersja na stany.
  13. 😂. Turbo późno wstaje, zaczyna stukać górą.
  14. Nie jest ubogo. Masz dłuższe czasy wtrysku niż powinny być na pb i wynikają z ustawień/wydajności lpg. Korekty są w normie.
  15. Na hamowni to mogą być cuda na kiju. Nie da się na zadanym doładowaniu w ecu 0,8b zrobić tyle niutów. Turbo seria czy coś modzone tak poza tym?
  16. Z logów wynika, że na ten moment masz wydajność lpg na styk. Sory ale po logach nie da się wyłapać, że cos wydaje dziwne dźwięki.
  17. Logi na gazie? Nie widze powiązania między tym co w logach, a jakimś dziwnym dziwiekiem silnika.
  18. Brakuję loga 2+33. Przy tym zadanym doładowaniu 0,8bara zapomnij, że tam kiedykolwiek było tyle niuta. Turbo bardzo późno wstaje.
  19. meyle ma piastę razem z łożyskiem Meyle 100 653 0034
  20. A w jakim stanie mają być te silniki jak średnio mają po 300tys w górę i są objeżdżane przez młodych gniewnych, często też latami jeździły z wgranymi, skopanymi gotowcami w sofcie. Przy kupnie słupka zajrzeć kamerką w cylindry, pod pokrywę zaworów. Potem i tak trzeba zdjąć miskę i ogarnąć smoka olejowego, z ciekawości obejrzeć panewki. Jak silnik nie będzie bardzo w nagarze to jest szansa, że trochę pochodzi.
  21. Pewnie jest zapchany i tu masz problem. Jak się nie ma jak wysrać to skąd będzie moc?
  22. Widzę, że masz lpg. Jestes pewien, że wszystko masz dobrze wyregulowane/sprawne i przyczyną nie jest uboga mieszanka, że te głowice tak padają?
  23. Teraz mozesz dolać tylko na oko Ja bym dolał tyle co odciągnęło + 30-50ml. Uruchom klimę żeby się rozeszlo po ukladzie, zgaś auto, odczekaj z pół godziny i potem znowu odciągnij czynnik. Jeśli nie odciągnie oleju albo będzie poniżej 10ml to dolej jeszcze trochę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...