Skocz do zawartości

przem8

Pasjonat
  • Postów

    9567
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez przem8

  1. 3 generacja też bierze olej, tyle że trochę później.
  2. Bank 1 sensor 1 to sonda przed katem.
  3. przem8

    Logi B7 1.8T seria

    W vcdsie takich rzeczy nie zrobisz. Znowu trzeba w mapie grzebać.
  4. przem8

    16688 i 16684 na LPG

    W logach nic nie widac jeśli chodzi o wypadanie zapłonu.
  5. przem8

    16688 i 16684 na LPG

    Na lpg masz źle grupy zrobione, powinno być 2+33
  6. przem8

    16688 i 16684 na LPG

    Jak uwazasz, a nie łatwiej zamienic wężyki i wtyczki 3 z 4?
  7. przem8

    16688 i 16684 na LPG

    Zamień wtryskiwacze gazowe miejscami i sprawdź.
  8. Jeden pies. Do dwumasy z sachsa będzie trzeba szlifnąć wieloklin na tarczy od bfb o jakieś 2-3mm, jak wszystko z luka to pasuje bez dodatkowej rzeźby.
  9. Konieczne, bo seria jest za miękka na wyższe moce.
  10. Juz sam sobie odpowiedziałeś. Komplet z awx, tylko tarcza od bfb.
  11. W avj koncowe też są przelotowe. Również nie mam kata i w środku jest cicho ale na zewnątrz przy bucie ponoć jakoś to gada. Nie wiem ale tak mówią znajomi jak przejeżdżam.
  12. Jeśli faktycznie pełny gaz wcisnales od 1400 i tak się napędza to turbo to jest padaka i ponowne logi turbo nic nie wniosą. Można by sprawdzić jak wygląda praca n75 i jak się ma dpf. Tu jest problem wg mnie.
  13. Większość dużych firm ma praktycznie od ręki takie hybrydy i jak się chwalą nawet do 300KM. Ja kupiłem kiedyś w total turbo, czekałem około 5 dni roboczych, starej nie oddawałem i sprzedałem dalej, bo więcej dostałem niż wynosiła kaucja. Kupiłem słabszą opcję 250KM i prawie tyle wydmuchała.
  14. Jest bez zmian więc to nie tu problem. N75 tylko z oryginału. Zrob loga 115 z odpietą wtyczką od n75.
  15. Nie pamiętam oznaczeń ale hybryda na bazie standardowej k03s.
  16. Dobra hybryda jak po kosztach albo przejście na k04 ale to więcej przeróbek.
  17. Można założyć krótszy pasek na czas podjechania na odciągnięcie i nabicie klimy. Robiłem tak u siebie.
  18. Turbo przeładowuje stąd wysoki przepływ. Szukaj nieszczelnosci w podcisnieniaxh, podmien n75.
  19. Sama się adaptuje po czasie albo zostawiasz na zapłonie kilkadziesiąt sekund.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...