Skocz do zawartości

Łaszczu

Pasjonat
  • Postów

    168
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Łaszczu

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Łaszczu

0

Reputacja

  1. Bardzo ładny wynik na tych BA. Widzę że masz ogranicznik na vnt. Czemu ramienia nie przerabiałeś(skracałeś)? U mnie na skróconym ramieniu i prawie bez dymu jest 1bar przy 2 tys. Zastanawiam się, czy da się jeszcze szybciej obudzić te turbo bez kupy dymu.
  2. Dziś jeszcze podmienię N75 i gruchę od turbo. Jak nie pomoże to zrobię logi i wstawię na forum. ---------- Post dopisany 16-05-2013 at 08:50 ---------- Poprzedni post napisany 10-05-2013 at 16:32 ---------- Znalazłem przyczynę braku mocy w aucie. Jak widać, jest to filterek do wskaźnika ciśnienia doładowania. Wyglądał normalnie, ale kiedy dostawał ciśnienia czujnik głupiał stąd takie cyrki:-\
  3. Witam kolegów.Może zacznę od początku.AFN + pompa 11 + wtryski 230 + IC + zewnetrzna pompa paliwa +Czujnik 3 barowy z ARLa 051C. I tak auto zostało wystrojone. Po jakimś czasie, zauważyłem że zadane ciśnienie doładowania(ustawione 1.8) oscyluje w granicach 1.8-2.0 bary a w peaku 2.4.Troche walczyłem z ustawienie sztangi, i coś tam pomogło. Tak jeździłem do tej pory(6 miesięcy).Tydzień temu, ustaliłem że mam uszkodzony zaworek jedno strony (czarno biały).Na nim było wystrojone auto. Wymieniłem go na sprawny. Od tego momentu, turbina zaczęła wstawać bardzo leniwie(zadane 1.80bara). Przy okazji miałem jeden kill w którym auto złapało noutlaufa. Zgasiłem auto i pojechałem dalej. Następnego dnia, zauważyłem że turbo prawie wcale nie wstaje, a auto kopci jak diabli. Dziś wymieniłem zaworek, na ten uszkodzony, i nadal to samo. Teraz jestem w garażu i dochodzę co mogło się stać. Sprawdziłem następujące rzeczy: 1 - po odłączeniu przepływki auto nie jedzie ale też nie kopci 2 - Vagiem zrobiłem test N75 i sztanga pracuje w całym zakresie. 3 - zamieniłem czujnik ciśnienia 3 barowy z ARLa na ORI 2.5 barowy. Auto jedzie bez zmian. 4 - wyczyściłem przepływke. Nadal to samo. Ma ktoś jakieś pomysły, co mogło się uszkodzić? Za wszelkie sugestie i pomoc będę bardzo zobowiązany...Wyśle flaszke dla osoby która trafi z diagnozą:wink:PS: Jeżeli na odległość tak się da:kwasny:
  4. porównałem to do druciarstwa:wink: był kiedys watek jak koleś sobie narobił problemów po takim boxie, ale ze szukajka nie znajdzie bo nie działa to niestety nie pokaze o czym pisze:wink: ale dzieki porówananiu widać jaka jest przewaga "softu" nad boxem Bardzo dobrze mówi box to szrox.. pokrótce... a takie oszczędności typu opornik to wychodzą tylko bokiem.. Kiedyś miałem opornik i nie uważam, że to zło. Silnik się nie stopił, turbina nie wybuchła a wtryski nie lały. Używałem opornika w trybie ON/OFF i w różnych sytuacjach. Wszystko zależy od Użytkownika...
  5. Witam. Na wstępie Pacjent to A4 B5 AFN Quattro. Wracając dziś do domu, szybszym tempem prawdopodobnie uszkodziła mi się skrzynia biegów. A mianowicie. Wchodząc w lewy długi zakręt(gaz puszczony), usłyszałem trzassk i po chwili rzegotanie z okolicy skrzyni biegów(dźwięk mocniej słychać od strony pasażera). Sytuacja wygląda tak, że gdy przyśpieszam nic nie słychać, jednak gdy pusze gaz okolice 100km/h zaczyna się rzegotanie. I im mniejsza prędkość tym hałas co raz głośniejszy:kwasny:. Teraz Pytanie a zarazem PROŚBA co się mogło posypać? Układ różnicowy bądź uŁożyskowanie? Któreś z łożysk wałka sprzegłowego,głównego w s.k?. Pozdrawiam
  6. Łaszczu

    koo dwumasowe z awx do afn

    Czymś na pewno się różni. Chodź by ORI tarcza sprzęgła do dwumasy AWX nie ma sprężynek tłumiących. Ja mam dwumase i sprzęgło od AWX i ładnie praży.
  7. wlewaj. g12 też ma taki kolor
  8. Jak dobrze złożyłeś nastawnik a nie odpala, to przesuń go lekko w stronę grodzi. Az do skutku a odpali.
  9. Łaszczu

    Świerszcz w klimatyzacji

    I naciąg paska klimy. Jest na osobnym napinaczu.
  10. Łaszczu

    Klopot z klimatyzacja

    Sądzę że masz problem z czujnikiem ciśnienia który jest przy chłodnicy klimy. Zobacz styki we wtyczce i przejście na kablach. Chodzi mi o ten czujnik co z aukcji. Audi A4 B5 Passat czujnik chłodnicy klimatyzacji (2361952084) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. . Pozdrawiam
  11. Łaszczu

    Dyfer do Q

    Też mam quattro i skrzynie DGW. Z tego co pamiętam masz przełożenie skrzyni 35.9. Tak wiedz musisz szukać dyfra o oznaczeniu DAJ. Niech przed mówca "martis-rs4" ci sprawdzi w etce z jakimi silnikami występował ten dyfer. moja etca się sypneła:kwasny:
  12. Też robiłem w identyczny sposób. Ale na długo nie starczało. Chodź na jakiś czas dobry patent.
  13. Ja tak sprawdzałem. Jeżeli podczas demontażu Ci się oring nie uszkodzi to śmiało zamieniaj.
  14. Nowa etykieta matula 8100 xcess ?? ori czy fake?? http://allegro.pl/motul-8100-x-cess-5w-40-5l-i2234487279.html
  15. Kolego VW/Audi, tez wprowadziło taki środek do czyszczenia DPFów. Kolega w ASO tego używał. Ale nie wiem czy jest w detalicznej sprzedaży. Trza podjechać i się zapytrać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...