Skocz do zawartości

Sebiś

Pasjonat
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sebiś

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Nowy Sącz

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sebiś

1

Reputacja

  1. Co do lamp przednich warto dodać, że do lamp LED Matrix-Beam dostajemy w cenie układ zmywania reflektorów. Przy lampach ksenonowych (standard) lub zwykłych LED możemy go kupić za dopłatą. Ciekawe, że przez tyle lat było to standardem przy ksenonie a teraz uważają, że nie jest potrzebne.
  2. W A4 B8 felgi 17 są w szerokościach 7,5 i 8 cali, nie ma 7 cali ! Link który przesłałeś to kpina jak wpiszesz 7,5 cala to opona 225/50/17 też nie podświetla się jako zalecana ! Dla potwierdzenia, że na felgę 8 cali założyć możesz 205-245 mm masz tabelkę, która jeszcze niedawno była na oponeo.
  3. Nie będzie obcierać, ale w końcu uszkodzisz sobie nadkole przy przejeździe przez np. próg zwalniający (tak jak ja). W ogóle nie rozumiem po co pytasz skoro i tak nie chcesz słuchać. Co ten wyższy profil ma na celu ? Oszukać licznik o +3,31% ? Bo komfortu jazdy sobie nie poprawisz.
  4. 17 cali, ET 39, 8 cali szerokości felgi będzie pasować bez problemu. Jest jeszcze kwestia otworu centrującego w przypadku jeśli nie jest to oryginalna felga 4G0 (A6 C7). Otwór ma być 66,6 mm. Ewentualnie większy i wtedy stosujesz pierścień centrujący. Jeśli otwór będzie mniejszy np. 57,1 mm to zostaje toczenie albo szukanie nowych felg .
  5. Kup po prostu 225/50/17 czyli takie jak powinny być. Jeśli już koniecznie chcesz coś innego na felgę 17 cali to 245/45/17 ale to też będzie śmiesznie wyglądało opona 225/55/17 jest montowana w A4 B8 allroad.
  6. Pytanie 1: Po założeniu 245/40/19, przy skręcie nie obcierało ale po mocnym dobiciu amortyzatora przetarło mi materiałowe nadkole. Nie polecam również ze względu na prowadzenie samochodu, tak jak pisałem powyżej. Jak już to kup opony innej marki które mają właściwy rozmiar 245/40/18. Sam tak kombinowałem z większymi średnicami w różnych samochodach ale nigdy nie byłem z tego zadowolony. Pytanie 2: 225/45/18 będzie wyglądać normalnie. Z zalet to: cena, mniejszy hałas. Z wad: gorsze prowadzenie przy większych prędkościach, dynamicznej jeździe. W tej chwili jeżdżę na 225/50/17 w zimie i chętnie bym kupił nowy komplet 245/40/18 zima ze względu, że śniegu na drogach jest mało w ciągu całej zimy a przyczepność i prowadzenie było by bez porównania. Nie odczuwam, żadnej różnicy w koleinach na 225/50/17 zima a na 245/40/18 lato.
  7. Czy ktoś doposażał u siebie MMI 2G high ze wzmacniaczem Bang & Olufsen we wejście AUX ? Chodzi o podpięcie odpowiednich pinów do wzmacniacza oraz ewentualne kodowanie.
  8. Jest tylko jeden typ osłon przednich dla 314,320,345: 8K0615311D(lewa), 8K0615312D(prawa). Jeśli chodzi o tył to są dwa typy ale ze względu na quattro. Przy swapie hamulców nie trzeba wymieniać osłon.
  9. Zasugerowałem się napisem 57 na zacisku, ale tłoczek ma chyba jednak 60 mm, nie mierzyłem . Wtedy by się zgadzało, że 36%.
  10. Tłoczek jest mniejszy czy inaczej się to porównuje ?
  11. to powierzchnia tłoczków tego zacisku jest większą o 50% niż zacisku S4, S5 Aż się wierzyć nie chce, że Audi taki hojnie wyposażyło Q5
  12. Czujniki wg ruskiej etki są takie same w 320 i 345 ale w zależności od daty produkcji samochodu: 8R0615121A dla roczników przed 22.07.2013 8R0615121 dla roczników po 22.07.2013 Koledzy jaka jest średnica pojedynczego tłoczka w powyższych zaciskach Brembo, ile ma mm?
  13. Czujniki kupisz do jednych i drugich. A tym się różnią zaciski 8R0615107A - 345mm 8R0615107 - 320mm
  14. 314 mm na 100% na podstawie zdjęć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...