Skocz do zawartości
IGNOROWANY

MCE 09 Moduł Centralnej Elektryki lusterko włącznik świateł czujnik światła Coming Leaving Home


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

17 godzin temu, dymionek napisał:

Witam. Z góry przepraszam za pytanie bo może już się pojawiło, ale nie mam czasu czytać tylu stron.

 Chodzi mi o to czy jest możliwość przekodowania modułu MCE z końcówką F tak żeby działał w taki sam sposób jak moduł z końcówką C.?

W mojej audi szwankują wycieraczki i awaryjne, dzisiaj po całym dniu walki z podmienianiem i czyszczeniem mechanizmów, podmianie manetek, poodzieranych rękach do krwi, w końcu doszedłem do tego że to MCE jest za to odpowiedzialny. Wsadzilem MCE z końcówką F i wycieraczki ruszyły. Niestety mam pełno błędów związanych z żarówkami i cały czas świecą się postojówki. Zmieniłem kodowanie na 00001 ale nic to nie dało.

Czy można coś jeszcze zrobić aby zastąpić moduł C na F tak żeby wszystko działało jak trzeba? Oczywiście nie interesują mnie funkcje high tylko wersja podstawowa low ale sterowana modułem F.

Bez rezania wiązki nie zmienisz modułu low na high bo czary będą w pierwszym wątku Bart wszystko opisał różnicę między wiazkami zerknij sobie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.03.2018 o 20:35, mg75 napisał:

 

Witam.Jestem w trakcie podłączania lusterka z czujnikiem deszczu. B:Czujnik deszczu - 3 wyjścia

1. PIN 1 (Czerwono/fioletowy) - Plus przez bezpiecznik podłączony do pozycji 17 (10A) w skrzynce bezpieczników.      

W moim B7 bezpiecznik nie jest obsadzony w tej pozycji ,czy mogę podpiąć się pod jakikolwiek bezpiecznik? proszę o pomoc

Edytowane przez mg75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, więc napiszę tu. Chcę założyć lusterko wsteczne z b7 do b6. Problem polega na tym, że ja mam lusterko najbiedniejsze jakie się da, a chce fotochrom z czujnikiem deszczu. Wyczytałem, że jest to możliwe jedynie wymieniając szybę, bo różni się mocowanie lusterek. Znalazłem jednak coś takiego: http://s.aliexpress.com/eiiA3u2E. Czy byłby ktoś w stanie zweryfikować czy takie mocowanie przynajmniej wizualnie przypomina to, które jest na szybie w b7? Ewentualnie jeśli to to samo, to może ktoś już kupił i może potwierdzić czy pasuje wszystko?

 

 

----

Chyba mogę odpowiedzieć sobie sam.. To nie to samo.. Ktoś ma jakiś patent na to poza próbą oderwania tego z szyby, albo wymianą całej szyby?

Edytowane przez tsluszniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.07.2018 o 22:23, pajda napisał:

Nie rób wiochy i zmień szybę 

Dlaczego od razu wiochy? Mam nową szybę, która została wymieniona ze dwa miesiące temu w ramach ubezpieczenia, ale niestety po VINie (poprzednia oberwała kamieniem na autostradzie). Za nową szybę nie uśmiecha mi się dawać tysiaka, tylko dla faktu, że ma odpowiednie mocowanie, a każda używana szyba będzie w gorszym stanie niż ta, którą mam teraz. 

Mocowanie udało mi się kupić od kolegi @aker i co najważniejsze - jest całe.

Pozostała mi kwestia przyklejenia mocowania :)

 

Przy okazji - ma ktoś do sprzedania te dwa elementy? Kolor najlepiej 1YE (srebrny) lub 4PK (soul). Z resztą.. może być jakikolwiek.

4F0857593D oraz 4F0857593J.

 lusterko.jpg

--

Już nieaktualne. W ASO obydwie części po około 30 zł / sztuka.

Edytowane przez tsluszniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

mam dodatkowe pytanie .. kompletuję dalej części i szukam wtyczek: 

1. Do lusterka fotochrom B7 (4F0 857 511 E)

2. Do przełącznika DRL + CLH (8E1 919 094 D 5PR)

czy wtyczki o numerach 8E0 971 833 (6 pinowa, dla lusterka) oraz 8L0 971 883 (8 pinowa, dla DRL + CLH) są odpowiednie dla tych części?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomocy mam mce wersja high z końcówka B i jak wygląda przesiadka na F ? Bo wszędzie pisze z wersji low a ja już mam high tylko starsza B bez funkcji clh .czy wystarczy przełożyć go wpiąć brakujące piny i przekodować czy trzeba kombinować z wiazkami ? B6 z 2001 modelowy 2002

Mój kodowania na clh i czujnik zmierzchu nie przyjmuje niestety

Wybaczcie jeśli już bylo ale nie mogę jakoś znaleźć za dużo stron ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, buczek136 napisał:

Pomocy mam mce wersja high z końcówka B i jak wygląda przesiadka na F ? Bo wszędzie pisze z wersji low a ja już mam high tylko starsza B bez funkcji clh .czy wystarczy przełożyć go wpiąć brakujące piny i przekodować czy trzeba kombinować z wiazkami ? B6 z 2001 modelowy 2002

Mój kodowania na clh i czujnik zmierzchu nie przyjmuje niestety

Wybaczcie jeśli już bylo ale nie mogę jakoś znaleźć za dużo stron ..

F możesz wrzucić i będzie wszystko działać jeśli masz instalacje high. Jak chcesz dołożyć clh to kabelkologia się zaczyna. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz w pierwszym poście (ZWIJAK) rozpisane jak to wygląda, nie musisz czytać postów jeśli znasz się na schematach.
Oprócz kabelków MUSISZ dołożyć jeszcze lustro, żeby CLH działał poprawnie
MCE "B" oraz "E" nie da rady zakodować na CLH.  tylko F

Edytowane przez GreGoriO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I super dzięki wielkie chodziło mi tylko czy f zadziała mam high bo mam FIS spryski i kontrolę żarówek sprawdzałem końcówka B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie... Spotkał się ktoś może z modułem z literką G? Mam taki w moim B6 i nie mogę nic w nim ustawić prócz podstawowego kodowania. Niby mam AUTO, xenony, Coming home, a FIS pokazuje spalone żarówki, ale funkcjonalność tego modułu jest podstawowa. Chcialem zakodować DLR w długich i nie daję rady. Czy mój chiński VCDS jest picem na wodę, czy faktycznie ten moduł jest tak okrojony z ustawien?

IMG_20180611_104155.jpg

IMG_20180611_104209.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, czytałem wszystkie linki z pierwszego postu, dowiedziałem się jak upgrade-ować instalacje do funkcji z modułu high, przeczytałem większość stron tego tematu i nie tylko tego, ale nigdzie niestety nie znalazłem konkretnej informacji na temat modułu ...G. Biorac pod uwagę wyposażenie auta i funkcje jakie obsługuje domyślam się, że to moduł high, ale jakie sa możliwości jego konfiguracji? Nie wiem czy to wina mojego kabla, czy poprostu ogranoczenia softowego tego modułu. 

Jeśli coś przeoczyłem w natłoku informacji które sa tu dostępne, to wybacz, ale niestety nie znalazlem żadnych konkretnych odpowiedzi o tym module.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to niestety zmartwie Cię bo nie da sie zakodować drl w długich w B6. A moduł G jest właśnie z B6. Poczytaj dokładnie spojler w pierwszym poście i info dotyczące modelu B6.

Jak chcesz drl to tylko dodatkowy moduł z jakiegos alledrogo czy cos w tym stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na module zresztą masz datę produkcji, pomyśl kiedy wprowadzono model B7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto mam z 2004 więc pomyślałem, że już coś eksperymentowali przed wprowadzeniem nowego modelu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, MaTeo85 napisał:

No to niestety zmartwie Cię bo nie da sie zakodować drl w długich w B6. A moduł G jest właśnie z B6. Poczytaj dokładnie spojler w pierwszym poście i info dotyczące modelu B6.

Jak chcesz drl to tylko dodatkowy moduł z jakiegos alledrogo czy cos w tym stylu.

Dzięki za rozjaśnienie tematu, bo od natłoku informacji wszystko mi się miesza i już nawet planowałem kupić moduł ...E bo myślałem, że on zalatwi sprawę ?

Czyli nie da się wsadzić plug and play innego modułu np. z B7 i uchronić auto od przeróbek na chinskich modulach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, już wszystko jasne. Wlasnie znalazlem w telefonie ukrytą zawartość spilera ?

Już czlowiek ślepy na starość ?

Dzięki MaTeo85 za cierpliwość ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.08.2018 o 22:09, Diablo napisał:

Czyli nie da się wsadzić plug and play innego modułu np. z B7 i uchronić auto od przeróbek na chinskich modulach?

P&P nie. Kabelkologia i do dzieła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...