Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Ubywa płynu ze zbiorniczka wspomagania


dawcav6

Rekomendowane odpowiedzi

i po kłopocie magiel wymieniony działa bez zarzutu przy okazji wymieniłem gały były już słabe i można hulać

dzięki ROBERT. za polecenie firmy z częstochowy oczywiście u nich zamówiłem konkretna firma wszystko jak należy i bez problemu

koszty to :

magiel 650zł

kaucja zwrotna 300zł

robota 2 paczki fajek,skrzynka piwa oczywiście na dwóch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robota 2 paczki fajek,skrzynka piwa oczywiście na dwóch

Wiem, ja sam to robiłem i też tyle "używek" poszło ale na jednego :decayed:

Ale jaka radość z "fachowo" wykonanej roboty :naughty:

Brawo :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz dzięki chłopaki jak wybiore sie kiedyś do rybnika na spota to sie odwdzięcze :drinks:

w końcu nie mam aż tak daleko :gwizdanie:

zapraszamy >>> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=140687.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i po kłopocie magiel wymieniony działa bez zarzutu przy okazji wymieniłem gały były już słabe i można hulać

dzięki ROBERT. za polecenie firmy z częstochowy oczywiście u nich zamówiłem konkretna firma wszystko jak należy i bez problemu

koszty to :

magiel 650zł

kaucja zwrotna 300zł

Na stronie maja 550 przy wzrocie starej przekladni a u ciebie wychodzi ze zaplaciles przy wzwocie 350 wiec co jest ..moze sie targowac?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej to źle zrozumiałeś a kolega też trochę źle napisał , magiel 950 pln a po oddaniu starej dostajesz 300 pln z powrotem :naughty:

do ciebie 550 pln (oczywiście po oddaniu starej) bo masz B5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli Magiel w B5 jest inny niz w B6?

Ja kupowalem regenerowana w UK i te debile na sztywno mocuja te oslony gumowe do drazkow opaską.

I pisza, ze nie wolno sciagac tej opaski bo jest super szczelnie zaklejona jakos cisnieniowo a ruszenie ich spowoduje utrate gwarancji. To jak do cholery ustawić zbieżność, nie skrecajac tych gumowych oslon? :wallbash:

Podczas ustawiania zbierznosci trzeba bylo przekrecic galke z jednej strony o pol - 3/4 obrotu wiec musialem sciac to gowno i zalozyc nowa opaske.. i tak pozbylem sie gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowalem regenerowana w UK i te debile na sztywno mocuja te oslony gumowe do drazkow opaską.

I pisza, ze nie wolno sciagac tej opaski bo jest super szczelnie zaklejona jakos cisnieniowo a ruszenie ich spowoduje utrate gwarancji. To jak do cholery ustawić zbieżność, nie skrecajac tych gumowych oslon? wallbash

Podczas ustawiania zbierznosci trzeba bylo przekrecic galke z jednej strony o pol - 3/4 obrotu wiec musialem sciac to gowno i zalozyc nowa opaske.. i tak pozbylem sie gwarancji.

glupoty, oslona jest po to aby nie dostal sie tam zaden syf ale podczas ustawiania geometri oczywiscie mozna popuscic jedna opaske aby guma sie nie zwichrowala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie ale te opaski byly tak zalozone na stale, sklejone ze za chiny sie ich nie dalo "popuscic" zeby przekrecic ta gumowa oslone i w dodatku jeszcze naklejka przy nich, ze nie wolno ich ruszac bo sa sklejone jakims super klejem i zdjecie ich spowoduje utrate gwarancji. Musialem to sciac i zalozyć nową "zwyklą" albo miec skręconą oslone gumowa ktora pewnie niedlugo by pękla... Debilizm poprostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam do wymiany przekladnie kierownicza od strony kierowcy( cieknie mi z tej "harmonijki")

Znalazlem na ecie kolesia co ma uzywke kupil do paska ale mu nie podeszla wiec pytam jak kupic by dobrac prawidlowa

czy moge od tego kolesia odkupic http://allegro.pl/maglownica-vw-passat-audi-a4-8d1-i1250510850.html

Tam ma napisane jakies nr...da sie je obczaic bez demontazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do wymiany przekladnie kierownicza od strony kierowcy( cieknie mi z tej "harmonijki")

przekladnia to jedna czesc na prawa i lewa strone :wink4:

Znalazlem na ecie kolesia co ma uzywke kupil do paska ale mu nie podeszla wiec pytam jak kupic by dobrac prawidlowa

a skad pewnosc ze ta uzywka sie nie rozcieknie po przejechaniu 100-1000 km :?:

Tam ma napisane jakies nr...da sie je obczaic bez demontazu.

na maglu jest tabliczka znamionowa i mozesz ja odczytac tylko i wylacznie z pod spodu auta po odkreceniu oslony pod silnikiem

moja rada:

zdemontuj swoja przekladnie i zawieź ja do firmy ktora ci ja zregeneruja, badz zakup u nich juz przekladnie zregenerowana (jesli oddasz swoja zaplacisz za regenerowana okolo 300 zl mniej) i taka zamontuj. nie baw sie w uzywki :!:

jak masz jeszcze jakies pytania to wal :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...