Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


Kowicz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proszę o analizę logów.

Dodam, że mam turbinę AWX, FMIC, wtryski 216, brak katalizatora i zaślepiony EGR.

Program zrobiony pod turbinę i brak katalizatora, z braku czasu nie miałem kiedy jechać na korektę całości.

Furka kiepsko mi pali po nocy, muszę kręcić minimum 5 sekund po czym trochę zakopci.

Podczas jazdy przy pedale w podłodze idzie dymek ale bez czarnej chmury.

STATYCZNE:

000 001 003 004 007 013 014 i 018 023

STATYCZNE BS:

000 003 004 011

STATYCZNE BS po korekcie kąta wtrysku:

000 po korekcie

DYNAMICZNE:

000 001 003 004 008 010 011

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

Kowicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustaw statyczny kat wtrysku na wartosc ~60 a problemy z paleniem znikna

reszta wyglada OK ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zgodnie z uwagami poprawiłem kąt wtrysku - patrz 000 po korekcie

Natomiast dzisiaj spotkała mnie niemiła niespodzianka: po przejechaniu ok 5km Audiczka nagle straciła moc, szła do 2000 i dalej brak ciągu. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy. Czyżby coś nie tak poszła zmiana kąta wtrysku?

Zaraz po awarii zrobiłem logi dynamiczne więc jeśli możecie to rzućcie okniem na nie i powiedzcie w czym może leżeć przyczyna.

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Kowicz

PS. błąd jaki się pojawił to:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kąt jest teraz git.

A bład jest zwiazany z przeladowaniem... złapałes regularnego notlaufa....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zalezy... zaczniesz sie martwic jak tryb awaryjny bedzie sie pojawial czesciej.... od czasu do czasu nie załuj żaru.... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Odgrzebuję temat błędu:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Auto wpada coraz częściej w tryb awaryjny i dopiero po ponownym rozruchu wraca do normy.

Najczęściej dzieje się to na zimnym silniku ale na ciepłym też się przytrafiło. Występuje to co około 2-3 dni.

Turbina na pewno się nie zastała bo nogi nie mam lekkiej więc jest przedmuchiwana codziennie.

Dodam że turbinę mam od AWX z przelotem ok 40-50tys

No i najważniejsze że problem występuje po tym jak ustawiłem sobie kąt wtrysku więc może z tym to ma związek?

Macie jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy TIME STAMP to czas pomiaru w sekundach czy jakieś inne jednostki bo jeżeli w sekundach i kolega z postu zrobił poprawnie logi czyli na 3 biegu i pedał gazu 100% w podłodze to szału nie ma strasznie wolno się rozkręca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Odgrzebuję temat błędu:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Auto wpada coraz częściej w tryb awaryjny i dopiero po ponownym rozruchu wraca do normy.

Najczęściej dzieje się to na zimnym silniku ale na ciepłym też się przytrafiło. Występuje to co około 2-3 dni.

Turbina na pewno się nie zastała bo nogi nie mam lekkiej więc jest przedmuchiwana codziennie.

Dodam że turbinę mam od AWX z przelotem ok 40-50tys

No i najważniejsze że problem występuje po tym jak ustawiłem sobie kąt wtrysku więc może z tym to ma związek?

Macie jakieś pomysły?

Jak na zimnym silniku (i oleju) wkręcasz turbinę to nie dziwne, że masz teraz problemy.

Ale to tylko moje zdanie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy TIME STAMP to czas pomiaru w sekundach czy jakieś inne jednostki bo jeżeli w sekundach i kolega z postu zrobił poprawnie logi czyli na 3 biegu i pedał gazu 100% w podłodze to szału nie ma strasznie wolno się rozkręca.

TIME STAMP to czas w sekundach a auto było mierzone na VI biegu z pedałem w podłodze jak widać od 1500 do 4000 obrotów.

Jak na zimnym silniku (i oleju) wkręcasz turbinę to nie dziwne, że masz teraz problemy.

Ale to tylko moje zdanie :wink4:

O silnik dbam i nigdy bym czegoś takiego nie zrobił więc ta opcja raczej odpada :wink4:

Na necie trochę poszukałem i Masters pisze że błąd może być spowodowany nieszczelnością w dolocie więc zacznę od tego. Poza tym wydaje mi się że przydałaby się też korekta softu bo momentami widać przeładowania i niedoładowania (czy jak to tam się nazywa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od wykonania logów dynamicznych...swieżych na 3 biegu... kazda grupa pojedynczo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...