mazigt 0 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Witam serdecznie. Kilka dni temu wrzuciłem próbne logi, które koledzy pomogliście mi zinterpretować. Następnie po "namowie" admina, i po obrobieniu ich według wskazań kolegów, wrzuciłem kolejne zrobione po przeczyszczeniu turbiny (zacinały się łopatki kierownicy). Bardzo proszę kolegów o pomoc w interpretacji tych nowych, ja na razie nie bardzo rozumiem to wszystko. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80e386c0fd449116.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb15c980879c610e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3140a3676e34d463.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa74c105a6c7b8d9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e6715f206ba8b782.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/147441b324b3c787.html Pozdrawiam i proszę o wszelkie rady, mam nadzieję, że informacje będą dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 logi robi się pojedynczo, dynamiczne najlepiej od 1000 do 4200obr, a statyczne i basic setting z wyłączonymi wszystkimi uradzeniami elektrycznymi typu nawiew, światła, radio i z silnikiem rozgrzanym do 90C, poniżej które logi zrobić: dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 statyczne: 000, 001, 003(prze gazuj przed), 004, 007, 008, 010, 011, 013 - każdy wystarczy logować 10sekund basic setting: 000, 001, 003, 004(zacznij jak będzie Late), 011 - każdy loguj 50sekund jeżeli nadal masz problem z silnikiem zapraszam z nowymi logami bo w tych nic złego nie widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Juz raz zamykalem watek ze złymi logami. Ale moze do trzech razy sztuka. Closed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi