Vinox 0 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Witam, mam pytanie jeżdżę audi już z półtora roku i ciągle mam ten problem i nie wiem czy Wy też macie ten sam. Mianowicie chodzi o to gdy dam 3,5 tyś- 4 tyś obrotów może być na "luzie" gdy puszczam gaz obroty do 3 tyś spadają normalnie a od 3 do 2 tak inaczej(czyli x10 razy szybciej niż od 4 do 3 tyś) Czy Wy macie takie same coś to normalne? trochę silnikiem telepie ;p Proszę o wypowiedź tych co maja ADR i inne czy tak ma być Mechanik mówi że musi być bo steruje elektrycznie czy coś podobnego ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 U mnie nie ma czegos takiego obroty spadaja równomiernie do 1,5tys a potem troszke wolniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcins237 0 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 U mnie również obroty spadają równomiernie do 1.5tys, później wolniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mapelastik 0 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 U mnie tez równo spada coś ci siadło,padło,legło,poległo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -makaveli- Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 może silniczek krokowy ?? przepływomierz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinox 0 Opublikowano 13 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 żadnych błędów na VAG nie ma czyli coś walnięte.. ale lipa teraz co.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek88 0 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 przeczyść przepustnice i zrób adaptacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinox 0 Opublikowano 13 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 są na forum jak adaptacje za pomocą kabla USB + oprogramowanie Polski Vag 4.9 ?? i jak czyścic żeby nie uszkodzić?? bo szukałem i chyba nie ma.. ----Edit-------- bo a Adaptacji to jak biorę silnik->adaptacja-> prosi o wpisanie jakiegoś kanału a skąd ja mam wiedzieć który kanał to akurat przepustnica ? co do czyszczenia wyczytałem że pędzelkiem z benzyną ekstrakcyjną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek88 0 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 masz na forum jak czyścić przepustnice i jak za adoptować bez kompa [br]Dopisany: 14 Wrzesień 2010, 07:53_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=16943.0;highlight=czyszczenie+przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinox 0 Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 wyczyszczona, zaadaptowana niestety nadał to samo. ma ktoś jakieś inne pomysły ?? może to przepływomierz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Zrób logi dynamiczne i bedzie wiadomo czy wszystko jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinox 0 Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 na Polskim Vag 4.9 da się? jeżeli tak proszę o instrukcję krok po kroku jak zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 może silniczek krokowy ?? przepływomierz?? przepływomierz? przecież tam jest przepustnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinox 0 Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 przepływomierz też może jego wyczyścić? ale wydaje mi się czysty... to jak zrobić te pomiary ?? na Polski Vag 4.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Wchodzisz do grupy pomiarowej gdzie masz czas wtrysku i wskazanie przepływki i od 2tys but w podłoge na 3 biegu do 6tys po zapisaniu pliku z logami otwierasz program konvertCSV który przerobi na logi obowiazujace na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinox 0 Opublikowano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 mam to i co ? http://img541.imageshack.us/f/beztytuukys.jpg/ bd robił to po raz 1 wiec proszę o krok po kroku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 mam to i co ? http://img541.imageshack.us/f/beztytuukys.jpg/ bd robił to po raz 1 wiec proszę o krok po kroku. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=33524 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinox 0 Opublikowano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 a może to od czujnika Halla G40 ? bo nie mogę skasować tego błędu ?? http://img543.imageshack.us/img543/9008/62744.jpg <-- to jest on ? bo mam coś (zwarcie do masy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się