domelq 2 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Witam Po wielu problemach z układem wspomagania doszedłem do stanu, gdzie wspomaganie działa bezproblemowo. ALE... Ale jest jeden minus. Syczenie spod kierownicy, kolumny kierownicy. Wymieniona maglownica Wymieniona pompa Wymieniony płyn I w pewien dzień przy skręcie poczułem opór po czym ustąpił i pojawiło się syczenie. Syczenie występuje tylko podczas ruchu kierownicą a następnie jak przytrzymuje kierownicę to powoli ustaje. Jak odbijam kierownicą przy skręcie - to samo zjawisko. Jest to ewidentnie jakiś problem z ciśnieniem, ale w którym miejscu? Nie wiem. Może ktoś z Was może mi pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawcav6 0 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 ostatnio sporo czytałem o układzie kierowniczym i jego problemach ponieważ musze wymienić magiel czytałem o podobnym problemie podobno pomogło odpowietrzenie całego układu kierowniczego niestety nie jestem specem ale to zawsze jakiś punkt zaczepienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 13 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 ostatnio sporo czytałem o układzie kierowniczym i jego problemach ponieważ musze wymienić magiel czytałem o podobnym problemie podobno pomogło odpowietrzenie całego układu kierowniczego niestety nie jestem specem ale to zawsze jakiś punkt zaczepienia układ odpowietrzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -makaveli- Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 pompa wspomagania sprawna?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy 3 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 u mnie tak było na którejś z kolei maglownicy regenerowanej przez pewną zjebaną firmę z Łodzi, po wymianie na nastepną ( która miała z kolei inne bolączki ) problem minął. skąd masz maglownicę ?? DO d*py z tym układem kierowniczym :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 pompa wspomagania sprawna?? Sprawna, nowa ZF [br]Dopisany: 15 Wrzesień 2010, 12:26_________________________________________________ u mnie tak było na którejś z kolei maglownicy regenerowanej przez pewną zjebaną firmę z Łodzi, po wymianie na nastepną ( która miała z kolei inne bolączki ) problem minął. skąd masz maglownicę ?? DO d*py z tym układem kierowniczym :wallbash: Belgijska maglownica CARDONE, które są regenerowane fabrycznie (nie ma szlifów tylko wszystkie nowe flaki - łącznie z listwą, w starej obudowie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 a ubywa ci plynu :?: pieni sie plyn w zbiorniczku :?: czy podczas krecenia i syczenia sprawdziles jak zachowuje sie plyn w zbiorniczku :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 17 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 a ubywa ci plynu :?: pieni sie plyn w zbiorniczku :?: czy podczas krecenia i syczenia sprawdziles jak zachowuje sie plyn w zbiorniczku :?: Płynu nie ubywa Płyn się nie pieni Podczas kręcenia i syczenia płyn się normalnie zachowuje w zbiorniczku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy 3 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 ja bym szukał na maglu, każdy inny element układu wspomagania nie wiem jak mógłby syczeć, tak mi się wydaje, poszukaj na forum chyba było coś o tym syczeniu bo szukałem jak i ja miałem ten problem, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 17 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 ja bym szukał na maglu, każdy inny element układu wspomagania nie wiem jak mógłby syczeć, tak mi się wydaje, poszukaj na forum chyba było coś o tym syczeniu bo szukałem jak i ja miałem ten problem, że na maglu to prawie pewne na 99,9999%, ale co może być nie tak U Ciebie jaki byłe efekt syczenia i jak to rozwiązałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy 3 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 No efekt był taki że syczalo jak krecilem i blokowało kierownice, rozwiazalem to następnym maglem :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawcav6 0 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 No efekt był taki że syczalo jak krecilem i blokowało kierownice, rozwiazalem to następnym maglem :gwizdanie: to sie zdarza dość często z tego co słyszałem nie każda firma regenerująca jest rzetelna i sprawdza to co robi można samemu próbować sił kupić na alledrogo zestaw do regeneracji i naprawić koszt około 180zł sam jestem w trakcie wymiany maglownicy czekam na przesyłke zamówiłem w częstochowie firma ARGO oczywiście z polecenia kilka osób z forum już korzystało z ich usług są zadowoleni gwarancja i reszta wszystko sie zgada więc i ja ma nadzieję będe zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkarol 0 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 wymien przewod miedzy pompa i maglownica, tylko kup oryginal -zadne dorabianie nie wchodzi w gre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się