Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


fanaudi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie:) Piszę do was z prośbą o analizę logów. Chciałbym się dowiedzieć w jakim stanie jest moja A4.

Wcześniej miałem problemy z turbo ale przeczyściłem turbo i zawór N75 i jest w miarę ok.

Już nie wchudzi w stan awaryjny jak wcześniej. Jednak wydaje mi się że auto nie idzie jak jak ma być.

Auto ma przebig 425000 km, nie bierze ani kapki oleju :)

To są moje 2 logi ponieważ pierwsze nie były kąpletne. Kolega- ciahciah powiedział mi co i jak, któremu dziękuje. Starałem się zrobić grupę Bassic Setting

tak jak pisze instrukcja ale u mnie nie pojawiał się napis LATE tylko zaczęła mi migać kontrolka podgrzewania świec żarowych.

Podobnie było z Grupą 011 nie mogłem przejść w Basic Setting ponieważ wyświetlało mi error i że jest to niemożliwe.

Logi statyczne:

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/mati2543_22279.html

Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/mati2543_22284.html

Grupy: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/mati2543_22283.html

Logi basic setting

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mati2543_22280.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mati2543_22281.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mati2543_22282.html

Logi Dynamiczne:

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mati2543_22312.html

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/mati2543_22313.html

Grupy: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/mati2543_22314.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymień program VAGa na nowszą wersje przynajmniej 311 pełna wersja i powinien działać BS i "napis LATE". Co do grupy Bassic Setting przy wykonywaniu jej zawsze mruga kontrolka od świec i obroty rosną gdzieś do wartości ok. 1000obr/min. Co do logów to turbo coś słabo pompuje szukaj dziury w dolocie a może kręciłeś przy gruszcze. ale niech wypowiedzą się mądrzejsi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie mam pełną wersję vag-com 311.2n i nie wiem dlaczego to nie działa :confused4: Przy gruszce nic nie kręciłem. Wyczyściłem kierowniczki bardzo dokładnie. Także wszystko chodzi bardzo lekko. Dzięki za informacje:) może mam złą wersję tego vaga bo jest z literką n. czekamy na kolejne propozycje analizy logów:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi rób zawsze pojedynczo:wink4:

twoja wersja ECU silnika nie obsługuje wszystkiego z basic setting, wiec masz wszystko ok

po obserwuj termostat na kanale 49 klimatronika, jak będzie temp spadać poniżej 87C to do wymiany

nadal masz problem z doładowaniem..

-sprawdź czy szczelny masz dolot, zlikwiduj zaolejenie na rurach, po dociągaj opaski

-po wymieniaj wszystkie podejrzane wężyki podciśnieniowe i gruntownie sprawdź cały układ podciśnieniowym bo według mnie tam jest pies pogrzebany

gruszka jest przykręcona na dwie śrubki od spodu, odkręć je i podciągnij gruszkę do góry i zablokuj i w tedy zrób loga dynamicznego 011 tylko zrób go od 1000obr do 2500obr

masz katalizator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termika auta jest prawidlowa.

Do sprawdzenia:

- szczelnosc dolotu

- szczelnosc przewodów podcisnienia

Katalizator obligatoryjnie do wywalenia.

Pamietaj, ze logujemy kazda grupe osobno.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...