Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Pasek rozrządu


andrewb25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy na pasku rozrządu jest np. napisana gdzieś data produkcji? i czy skoro mam niemiecki przegląd techniczny ważny to powinien być zmieniony? bo nie mam książki serwisowej i niewiem kiedy był ostatnio zmieniony ten pasek.

Ewentualnie czy jest ktoś na forum kto może mi to sprawdzić po VINIE ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze ja bym nie ryzykował tylko wymieniał chociaż zawsze można wizualnie sprawdzić stan paska tylko co to da....

Piszę tak bo każdym autku którym kupuje zmieniam od razu rozrząd bo nie bardzo mam zaufanie do sprzedających.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej wymienić ale można też popatrzeć na jego "rozłożenie" tzn pasek się rozszerza zbiegiem kilometrów zrobionych i można popatrzeć na ile jest szeroki-jeżeli masz po każdej stronie koła górnego od zaworów ok, 1,5mmdo 2mm to wskazuje że "niby jest ok" ale to żaden wskaźnik bo zależy też od paska ( w paskach continental w 90% się ta teoria sprawdza)jednak lepiej wymienić bo nie wiadomo jak rolki .[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2010, 21:17_________________________________________________1,5mm-2mm luzu czyli widać koło oczywiście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, jeżęli będzie się kwalifikował do wymiany to wymienię,

a czy ktoś jest na forum kto może po nr. vin sprawdzić ostatni przegląd i co było zrobione?

Nie musi być za darmo, mogę zapłacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie masz zadnej ksiazki serwisowej, rachunku, ani nigdzie na obudowie rozrzadu namalowane kiedy byla wymiana.... w takim wypadku nie jestes pewny przebiegu wiec raczej Ci nikt prezentu nie zrobil i rozrzad masz do wymiany bankowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego lepiej wymień rozrząd. Jak kupowałem auto z Niemiec tez miało pojeździć na pasku jeszcze trochę, było zapewnienie sprzedającego, wlepki pod maską, zrobiony niewiele wcześniej tuv, ale pomimo to zdecydowałem się wymienić i co? Podczas zdejmowania okazało się że był w opłakanym stanie, co więcej pasek alternatora pękł podczas ściągania, a po zdjęciu rozdzielił się na dwoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byl nie dawno temat w tym dziale o rozrzadzie do ajm i tam byly ceny i marki czesci ogolnie licz okolo 1tys zl[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2010, 22:09_________________________________________________znalazlem temat tu masz co trzeba wymianic razem z cenami i markami

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=62963.0;all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja za cały zestaw wraz z paskiem wieloklinowym i paskiem kompresora klimy , wszystkie rolki i napinacze + kółko alternatora w zwykłym warsztacie na oryginalnych częściach ( może chcieli na mnie zarobić ale powiedzieli że na zamiennikach nie dają gwarancji że wytrzyma 90 tyś km i z doświadczenia nie będą się bawić w ich montowanie bo będę im potem marudził ) coś koło 1500-1700 zł. Ojcu znajomego posypała się pompa wody w trasie bo wierzył niemcom że wymienili wszystko -ASO Idczak VW Łódź - 2400 zł też całość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja za cały zestaw wraz z paskiem wieloklinowym i paskiem kompresora klimy , wszystkie rolki i napinacze + kółko alternatora w zwykłym warsztacie na oryginalnych częściach ( może chcieli na mnie zarobić ale powiedzieli że na zamiennikach nie dają gwarancji że wytrzyma 90 tyś km i z doświadczenia nie będą się bawić w ich montowanie bo będę im potem marudził ) coś koło 1500-1700 zł. Ojcu znajomego posypała się pompa wody w trasie bo wierzył niemcom że wymienili wszystko -ASO Idczak VW Łódź - 2400 zł też całość.

niemcy zazwyczaj nie wmianiaja pompy wody... u mnie w passacie siedzi jeszcze z pierwszego montazu sprawdzalem w ASO nigdy nie byla wymianiana

w wujaszka passacie FL takze od nowosci nie wymiania a rozrzad byl 2 razy robiony takze sprawdzane w ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, jak jest wbita wymiana rozrządu

tzn. że tylko pasek rozrządu + rolki były wymieniane.

Żadna pompa wody, paski klinowe czy też napinacze.

Jak teraz wymieniałem rozrząd to napinacz paska klinowego i pompa wody była od nowości

czyli nakulała 165 tys. km. Stan pompy wody opłakany, uszczelniali ją na silikon.

Napinacz paska ładny, ale i tak wymieniłem na nowy.

Jak nowy komplet to cały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...