Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Nie pojedzie więcej niż 100


zigula11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam A4 B5 ADR i założoną instalację DT Gas System. Jak kupiłem autko żaden gazownik nie chciał się tej instalacji tykać a na gazie nie dało sie jeździć. Więc zabrałem się za to sam i efekt jest taki że : wymieniłem wtryskiwacze, dysze rozwierciłem na 2,6 mm, wymieniłem wężyki, filtry fazy lotnej i ciekłej, wielozawór bo tankowanie trwało 7 minut i nie wybijał przy tankowaniu.

Do setki jest w porządku, jedzie płynnie , dobre przyspieszenie, ale jak na autostradzie przekroczę 110 to zaczyna szarpać i przełącza się na benzynę. Zwiększanie dawki na mapie wtrysków nie daje żadnych rezultatów. Czy ktoś ma jakieś sugestie ? Proszę o poradę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie wiekszy reduktor trzeba. Zobacz czy wąż do reduktora nie jest zagięty i czy obieg wody jest dobrze poprowadzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wchodzi na 5500. Mam w tej chwili reduktor Tomasetto Alaska AT09, ze zbiornika do reduktora idzie rurka miedziana 6mm. Jaki reduktor proponujesz ? Ja mam taki http://www.drypa.pl/produkt472_REDUKTORY_LPG_-_Do_sekwencji_-__-_Reduktor_Tomasetto_Alaska_AT09.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alaska dobrze sie spisuje w silniku 90KM a nie w 125KM wbrew temu co pisze producent, musiałbys wrzucic screeny z ustawieniami mapy itd oraz fotki spod maski jak to wszystko wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co tu dadzą fotki spod maski, kwestia tego jaki teraz reduktor wstawić ? Przestawianie mapy też nie pomaga, nawet jak dam o 200% więcej. Tak jak napisali koledzy wcześniej, też mi się tak wydaje że nie wydala reduktor -tylko co dać żeby dało radę. Mapę wstawiam poniżej

mapau.jpg

http://img841.imageshack.us/img841/4606/mapau.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie mam Scorpiona Mini i spokojnie daje sobie rade przy WOT spadek cisnienia o 0,15 bara i bogato do końca bez zapętleń. Co do zdjęc spod maski to jest dosyc wazne gdzie jest wpiety trójnik z czujnikiem temp i wyjsciem na map.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik temperatury gazu i wyjście na map sensor jest w rozdzielaczu z wbudowanym filtrem przed wtryskiwaczami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy w twoim programie jest mozliwosc podgladu cisnienia reduktora i map sensora. Przydałoby sie sprawdzic jak zachowuje sie cisnienie na wolnych obrotach i jak podczas szarpania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest możliwość podglądu. Na wolnych obrotach mam ustawione 1,4 i jak szarpie to spada poniżej 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze masz taki lipny sterownik do gazu ( ciezkie i trudne w ustawieniu mapy), sprawdz jakie masz ustawione min cisnienie gazu do przejscia na PB oraz zmniejsz cisnienie robocze parownika do 1,0 bara ( przy dyszach 2,6mm) a min na 0,6 bara i zobacz jak bedzie sie zachowywac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minimalne mam ustawione 0,8 bara i nie da sie tego zmienić - opcja nieaktywna nawet na najnowszej wersji oprogramowania. Zmniejszać próbowałem wcześniej ale było jeszcze gorzej.

Może w przyszłym miesiącu ( po 10 ) uda mi się wymienić reduktor na taki jak ma "chudineze". Bo jeszcze jest jedna kwestia - jak jeżdżę po mieście i jest moment że trzeba nagle depnąć to też na moment przełącza na bęzynę ale za moment wraca na gaz samoczynnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze byc jeszcze uszkodzony MAP który podaje złe wartosci i dlatego przerzuca na PB i szarpie sprawdz co pokazuje MAP na wolnych obrotach i przy obciązeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby było jasne - nie chodzi o szarpanie przy przerzucaniu lpg/pb szarpie jadąc na gazie - ewidentnie efekt jakby brakowało gazu - ale sprawdzę to co mówisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez błedne wskazanie map sensora moze byc zaburzony skład mieszanki i dlatego poczatkowo szarpie a potym przerzuca na PB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy to szarpanie pojawia się w momencie jak wcisnę pedał gazu do podłogi. Jak powoli rozpędzę auto do 110 i tak go trzymam, ale jak tylko troszkę bardziej dodam gazu zaczyna szarpać - nie wiem, ale mnie się wydaje że to jednak mała wydajność reduktora. Sprawdzę ten map sensor i napiszę później jak on się zachowuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie mysle ze to winny bedzie parownik, dopiero teraz zaskoczyłem ze cisnienie spada o prawie 0,5bara a to kosmicznie duzo i sterownik LPG nie jest w stanie nadrobic tego spadku cisnienia przez wydłużenie czasu wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już założę ten reduktor co ma chudineze to jakie ciśnienie ustawić na początek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej założyć reduktor magic 3 tłokowy a nie pakowac sie w stare technicznie reduktory? Dodatkowo cena kusi. Nie miałem takiego reduktora nigdy ale słyszałem same pozytywne opinie na jego temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...