Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Nie pojedzie więcej niż 100


zigula11

Rekomendowane odpowiedzi

Z tym Magikiem to z poczatku produkcji darzały sie awarie jakiegos tam oringa, ale generalnie jest on wart uwagi. Moim zdaniem wystarczyłby Scorpion ST a nawet Mini ( ja mam taki i daje sobie smiało rade). Przy tych dyszach to cisnienie ustaw na 1 bar ewentualnie zmniejsz nawet do 0,95bara a min na 0,6 bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym Magikiem to z poczatku produkcji darzały sie awarie jakiegos tam oringa, ale generalnie jest on wart uwagi. Moim zdaniem wystarczyłby Scorpion ST a nawet Mini ( ja mam taki i daje sobie smiało rade). Przy tych dyszach to cisnienie ustaw na 1 bar ewentualnie zmniejsz nawet do 0,95bara a min na 0,6 bara

Tylko nie mini bo to nie udany model, jak scorpion to st

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MINI da sobie rade tylko trzeba zmienic cewke elektrozaworu i bedzie chodził jak nalezy, główne niedomagania MINI były własnie przez ten elektrozawór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnę się do tematu a gdy na biegu jałowym dasz obroty np 5 tys to zmienia sie na PB?? bo u mnie zmieniało się przy 3 tyś gazownik zamienił kabelek z 1 strony cewki na 2 (mówi że na 1 traci coś obroty "zle podpoił czy cós") sprawdź i daj znać może masz ten sam problem co ja bo przy 110 KM to wydaje mi się że 5 bieg i jest 3 tyś obrotów

oczywiście ja już nie mam problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/01/24/34/1201243417

tu gdzieś idzie dodatkowy kabelek przykręcany do tej cewki zapłonowej (ale nie do kostki chyba to osobny przewód !!!) Chyba. dawno to było gdy zamieniał. Albo do kostki albo osobny szedł przewód.

Gazownik rozczepił je coś podmienił i było ok po 3 tyś nie przełączało się na PB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby był źle podłaczony kabel sygnału obrotów lub w ustawieniach źle ustawione to przełączałby sie bez wzgledu na predkosc jazdy czy obciażenie a za każdym razem po przekroczeniu pewnych obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety nie zawsze, u mnie nie zawsze się przełączało dlatego gazownik nie mógł stwierdzić co to może być bo nigdy nie mogliśmy natrafić na ten moment. aa gry trafiliśmy to podłączył kompa i widział jak mówisz kolego up "zanik obrotów"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem reduktor taki jak ma "chudineze" - skoro u niego chodzi to u mnie też powinien, choć jak to mówi Ferdynand - "są na tym świecie rzeczy które się ani fizjologom, ani fizjonomom nie śniły". Założymy ... i zobaczymy,

najwyżej będzie :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...