Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów.


Macio1986

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o analizę logów. Zapewne przepływka i coś jeszcze daje o sobie znać bo czasami obroty skaczą...

Błędy:

00741 - Brake Pedal Monitoring

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Jeden z błędów dotyczy uszkodzonego czujnika położenia pedału hamulca.

Logi statyczne

Log (0 - 001)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 007)

Log (0 - 013)

Log (0 - 014)

Log (0 - 018)

Log (0 - 023)

Logi dynamiczne

Log (0 - 001)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 008)

Log (0 - 010)

Log (0 - 011)

Logi Basic Settings

Log (0 - 000)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 011)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzupelnij logi.

Brakuje logów w trybie Basic Settings - 000,003,004 i 011.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 i 3 wtrysk zaczyna kulec?

dlaczego nie ma pomiaru 4??

Bo nie !!!!!

Wtym roczniku na VP 37??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 i 3 wtrysk zaczyna kulec?

dlaczego nie ma pomiaru 4??

Bo nie !!!!!

Pawełek sie zdenerwowal ... :naughty::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 i 3 wtrysk zaczyna kulec?

dlaczego nie ma pomiaru 4??

Bo nie !!!!!

Pawełek sie zdenerwowal ... :naughty::wink4:

Raczej Pan Paweł :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie rob z wtryskami... przynajmniej na razie.

- wywal katalizator jesli jest - potem znow wykonaj logi dynamiczne - 011,010 i 008

- kiedy ostatnio zmieniales filtr powietrza ?

- jakim olejem zalany jest silnik

- zmierz cisnienie oleju u jakiegos kumatego mechanika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanim zaczniesz kombinować z wtryskami zajmij się nastawnikiem - wyczyść go no i ustaw dawkę jak należny czyli na zgaszonym silniku w log 001 wartość 0,74V a na zapalonym np. ~3,2mg 1,58V, ważne jest żeby podczas ustawiania silnik miał 90C i żeby wyłączyć wszystkie urządzenia elektryczne typu nawiew, światła czy radio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=75246.0;highlight=czyszczenie+nastawnika

albo wpisz w szukajke: czyszczenie nastawnika

poczytaj i sam sobie zadaj pytanie czy dasz rade sam to zrobić czy lepiej do mechanika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze Panowie teraz sam nie wiem, jeden mówi, że coś z wtryskami, więc chciałem jechać na regenerecje, później okazało się, że narazie lepiej dać sobie spokój, a teraz nastawnik i historia ta sama... to w końcu jak? Regenerować wtryski, czyścić nastawnik czy coś znów innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autor pisze że czasem obroty mu skaczą, dawka do korekty i korekcje są marne, nie znam się na nastawnikach ale jakoś nie wydaje mi się że z byle czego zrobiła się dawka 1,2mg, ja w każdym bądź razie jaki kolwiek problem z nastawnikiem zaczął bym od wyczyszczenia go bo to nie kosztuje dużo i można samodzielnie, każdy nastawnik z przebiegiem 200tys kwalifikuje się do czyszczenia według mnie no chyba że ktoś tankuje wyłącznie porządne paliwo.. :kox:

Macio może odpiąć wtyczkę impulsatora przy skrzyni biegów na próbę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...