Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów.


Macio1986

Rekomendowane odpowiedzi

Uporzadkujmy.

- wywal katalizator po tym powtorz logi -011,010 i 008 wszystkie dynamiczne

- przychylam sie do pomysłu kolegi ciah zeby ustawic dawke w granicach 3-4 i zalogowac 001 stat oraz 013 stat

Tyle ode mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie konkretna odpowiedź. Koledzy w weekend najwcześniej wezmę się za uporządkowanie tych spraw bo w tygodniu to nie pozwala mi na to czas. Porobię wszystkie logi i zobaczymy czy się coś poprawiło.

Panowie, a tak na marginesie to zmienę dawki można ustawić za pomocą oprogramowania, czy trzeba od strony mechanicznej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można i za pomocą oprogramowania i mechanicznie, ze względów bezpieczeństwa najpierw spróbuj adaptacji vag'iem, jak nie da to żądanego efektu trzeba będzie poluzować 3 śrubki nastawnika i stuknąć nastawnik młoteczkiem

tu masz sposób pierwszy:

wybieramy 1-engine

11 login i tu wpisujemy 12233 i klikasz Do it!, następnie wchodzisz w

10 adaptacja

w adaptacji blok 01

ustaw 3,0-3,4 mg

pewnie będziesz miał wartość 32768, wpisz np. 32685 i klikasz test i save i finito :tongue4:

podczas zabawy silnik musi mieć 90C i muszą być wyłączone wszystkie urządzenia elektryczne: nawiew, światła, radio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro zrobię tak jak mi proponujesz ciahciah zobaczymy, może coś to da, a tymczasem dokończyłem logi w trybie Basic. Logi znajdują się poniżej, albo w pierwszym poście. Jutro doślę 011 bo bateria mi w lapie padła i nie chciało mi się jechać po zasiłkę.

Logi Basic Settings

Log (0 - 000)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:gwizdanie: tyle mogę powiedzieć o twoim statycznym kącie wtyku, jest kompletnie nie ustawiony, pochwal się jak ci zapala furka?

tu masz jak to poprawić: http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html;msg134497#msg134497

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci kolego, że zapala całkiem dobrze, ale gorzej jak silnik jest nagrzany... tzn nie od dotknięcia, ale kręcić nie musze... Cholerka, a byłem na ustawieniu i tak właśnie mi ustawił... 50zł zapłaciłem i w zasadzie za nic... Czy mogę reklamować to ustawienie jak dokonałem ok 2 miesięcy temu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli teraz na zimnym ci dobrze zapala to może to oznaczać że masz pasek rozrządu o żąbek źle ustawiony, podam dwa przypadki dla porównania:ustawiłem sobie kąt 255 i nie było mowy o tym że zapale, jak już minąłem kąt 255 do 15 też ani tchu, dopiero powyżej zaczyna zapalać i już pali od starzało, a poniżej zero zapalania, drugi przypadek kolega miał 255 jak ty i auto zapalało kulawo, zmienił na 49-54 i było trochę lepiej ale nadal kulawo, ale on coś jeszcze ma nie halo bo przy dodaniu gazu korekcje idą w kosmos, rozrząd ponoć ma ok, sam sprawdzał i bardzo możliwe że słabo sprawdził :gwizdanie:

a problem z zapalaniem na rozgrzanym silniku to standardowa dolegliwość spowodowana sporym przebiegiem pompy, starość nie radość

reklamować zawsze można próbować, przy okazji niech sprawdzą rozrząd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiecany 011

Log (0 - 011)

Wczoraj ustawiłem zapłon o ma wartość 53-55 (skacze). Także jedna sprawa załatwiona na dobre, a co do ustawień jakie zasugerował mi kolega ciahciah

"wybieramy 1-engine

11 login i tu wpisujemy 12233 i klikasz Do it!, następnie wchodzisz w

10 adaptacja

w adaptacji blok 01

ustaw 3,0-3,4 mg"

pewnie będziesz miał wartość 32768, wpisz np. 32685 i klikasz test i save i finito

Wartość 12233 wpisałem i postąpiłem wg opisu, natomiast w adaptacji blok 01 nie może osiągnąć podanej wartości 3,0-3,4 mg ze względu na brak jakiejkolwiek możliwości zapisania ustawień poza wartością 32686 jaką aktualnie mam przypisaną, a jaśniej mówiąc zmiana na inną wartość automatycznie wyklucza możliwość zapisania... Inne wartości można wpisywać i testować, lecz nie ma możliwości ich zapisania... Zmiana na jakąkolwiek wartość nic nie daje. Wartości jakie u mnie są to skaczący parametr 2,6-2,8mg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2,6-2,8mg może być, ja bym wrócił adaptacją do wartości fabrycznej 32768 i zrobił jak na tym filmiku, wtedy ustawisz cacy

tylko nie musisz luzować tej trójkątnej śrubki

oprócz ustawienia dawki też masz wywalić katalizator, wymień filtr paliwa i jak wszystko zrobisz zapraszam z kompletem logów

wspomniałeś o wymianie szklanek, co było powodem wymiany? czy po wymianie coś się poprawiło? :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W najbliższym czasie, zapewne jutro zrobię zgodnie z tym filmem, a co do ymiany szklanek to powód był taki, że lekko było którąś z nich słychać więc zamówiłem oryginalne INA (takie jakie są fabrycznie montowane) i problem z głowy :) Kultura pracy diesla radykalnie się poprawiła i może nieco osiągi...[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2010, 15:36_________________________________________________Zrobiłem zgodnie z filmem i ustawiłem ten parametr. W niedługim czasie pojadę do fachury to wywali mi kata, a wtedy logi wszystkie podam od nowa. Dziękuję narazie Panowie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...