Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

Odłącz instalację LPG - to znaczy podłącz wtryski PB tak jak oryginalnie były, czyli bez udziału instalacji LPG i zobacz czy coś się zmieni. Pod kompa podłączałeś? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Pod kompa podłączał pierwszy mechanik który oglądał auto, niestety nic mu nie powiedziały błędy z kompa. Kolejny krok który chciał wykonać to to o czym piszesz czyli podłączenie wtrysków bez lpg. Ale teraz czekam w kolejce ma terminy na koniec marca...

szperam po forum ale ciężko to idzie

Dzięki za pomoc,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym podmienił pompę paliwa na tą starą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem napisać że starą oryginalną pompę 81 305 024 VDO wymieniałem dlatego że przestała działać. Mam ją jeszcze ale nie znalazłem firmy która by się zajmowała regeneracją. Dlatego kupiłem zamiennik. Ten który jest teraz w aucie to MEAT&DORIA 76423, nie było też sprawdzane ciśnienie paliwa ale mechanik mówi że to raczej odpada bo auto dochodzi pod obciążeniem do wysokich obrotów a w jego opinii gdyby problemem była pompa, to przy 4500/5000 obr silnik by dalej nie kręcił, a jest inaczej.

:( poczekam w kolejce do majstra i zobaczymy co wyjdzie, chyba że jest jakiś lokalny magik od B5 i by się podjął poszukiwań, oczywiście nie za darmo

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co mi przychodzi do głowy oprócz problemów elektrycznych to właśnie tak jak pisał kolega wyżej - a właściwie problemy z ciśnieniem PB. Czyli pompa, filtr lub regulator ciśnienia paliwa który jest na listwie. Sprawdzić ciśnienia za bardzo chyba nie sprawdzisz, ale zawsze możesz przetestować wydajność pompy paliwa. Jak to zrobić, będziesz miał w "sam naprawiam". Sprawdź też czy czasem wężyk podciśnienia nie spadł z regulatora ciśnienia pb. 

Po za tym odłączenie lpg to żadna filozofia. 5 minut roboty pod maską. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strzałka Pany, powie mi ktoś z was czy włączenie doświetlania zakrętów oraz testu zegarów w b8 robi się z poziomu VCDS czy trzeba coś jeszcze rezać? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Szymanek31 napisał:

strzałka Pany, powie mi ktoś z was czy włączenie doświetlania zakrętów oraz testu zegarów w b8 robi się z poziomu VCDS czy trzeba coś jeszcze rezać? ;)

VCDSem  ogarniesz. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, dziękuję za informację.

Coś jeszcze ciekawego lub pomocnego można wyciągnąć z VCDS jakieś opcje ?;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
Panowie i Panie z góry przepraszam, że piszę w tym miejscu i zaśmiecam dyskusję moim problemem, ale kończą mi się pomysły...
Mianowicie szukam warsztatu lub klubowego speca z okolic Poznania który pomoże w temacie szarpania silnika na benzynie (1,8T AEB 150KM, 1996r + BRC sequent 24)
Auto na gazie jeździ dobrze, a na benzynie nie ma mocy strasznie szarpie. Przyspiesza bardzo wolno (odczucie jakby wypadających zapłonów), próbowałem już nawet czyszczenia wtryskiwaczy jakimś płynem uszlachetniającym paliwo firmy STS - polecanym przez gazownika. Pompa paliwa była wymieniana na zamiennik pół roku temu (wtedy problemu nie było) filtr paliwa jest nowy. Może macie kogoś godnego polecenia? (sam nie mam warunków i wiedzy by grzebać w aucie). Mechanik odsyła mnie do gazownika, gazownik mówi że jak na gazie śmiga to nie jest problem instalacji... morale mi spadło i błądzę jak dziecko we mgle;)
Proszę wielkopolskich klubowiczów o pomoc
Pozdrawiam Krzysztof


Jak będziesz chciał to mogę zerknąć ale nic nie obiecuję. Magikiem nie jestem ale pare1.8t już widziałem ;)

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Jak będziesz chciał to mogę zerknąć ale nic nie obiecuję. Magikiem nie jestem ale pare1.8t już widziałem [emoji6]

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka


Jak nie Ty to kto. [emoji12]

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To robimy tego spota w

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka

Zawartość dodana 0 minutes later

Niedzielę?
I tak felg nie pomaluje bo za zimno wrr..

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisząc o moim problemie w tym miejscu liczyłem się z tym że mogę dostać zrypkę za zaśmiecanie tematu swoimi problemami, a tu zamiast tego pomocne posty i pomocna dłoń :hi:szacunek

dzięki, skontaktuję się w prywatnej wiadomości

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ktoś z kolegów pomógł by mi zrobieniu przerwy komunikacji na OBD? (A4 B8)Dodatkowo chciałbym założyć blokadę zapłonu. Czy ktoś z kolegów z forum ogarnia takie coś (oczywiście odpłatnie) lub może polecić kogoś z Poznania lub okolic? Z góry Wielkie dzięki  za podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dysponuje ktoś w Poznaniu, najlepiej w okolicy Malty /Rataj odsysarką do oleju? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie to jak z tym spotem w niedziele?

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Bart_poznan
2. Sajnajek
3. ?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi pasuje ale sobota w niedziele po południu będę już w Bydgoszczy.  

Zawartość dodana 0 minutes later

Lampy prawej na sztukę niestety nie mam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry na wieczór

Jak by co to chyba też bym się pojawił w niedzielę 

A jak by tak pod M1?

 

Zawartość dodana 19 minutes later

Kolego kejdzej , kiedy to się dzieje tzn ciepły czy zimny silnik? kopci jak przyspieszasz ? jakie ciśnienie paliwa ? jakie napięcie na pompie pod obciążeniem ? szczelność podciśnień ? odepnij przepływkę i spr czy szarpie, rozłączyć LPG i spr? powodów może być wiele

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...