Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Czujnik temp.spalin g235


matti_pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Może ktoś mi odszukać w etce nr tego czujnika temperatury spalin g235 do B7 BRD 2007[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2010, 09:18_________________________________________________Znalazłem coś takiego 03g 906 088 ap ktos może potwierdzić ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki już znalazłem, chodziło mi o ten z końcówką AP przed turbosprężarką do BRD, jeśli ktoś by wymieniał ten czujnik to pasuje od passata 2.0 tdi i 1.9 tdi także od golfa 03G 906 088 AN (tych na allegro jest dużo, bo tych z AP nie ma wogóle) różni się minimalnie wyjściem tzn jest troszkę inaczej wygięty, ale czujnik jest ten sam. Serwis chciał za ten czujnik 409 zł na allegro kupiłem za 40 zł i hula

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz mi powiedzieć gdzie dokładnie znajduje się ten czujnik?
Na kolektorze wydechowym? Czy zaraz przed turbo? Od spodu auta, czy dojście od góry? Jak najlepiej się za niego zabrać? :)
 

Ostatnio zdejmowałem chłodniczke EGR ale kurde nie zwróciłem uwagi czy on tam jest. Będe musiał ją zdejmować jeszcze raz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie odpowiem, dla potomnych.

W BRD wygląda to tak, że czujnik jest zaraz przed turbo, dostęp chyba tylko od góry, i żeby wyjąć czunik trzeba najpierw odkręcić czujnik z dpf'a bo nie pozwala wysunąć do końca przedmiotowego czujnika. Dodatkowo ja musiałem jeszcze odkręcić ten metalowy przewód od smarowania turbo, co też nie poszło sprawnie.

Ogólnie mało miejsca na manewrowanie kluczami. Musiałem odpinać wiązki od obu czujników i przeprowadzać je od tyłu silnika, a tam to już w ogóle chude ręce :)

Ale dałem rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.08.2017 o 10:16, Osiollekk napisał:

Sam sobie odpowiem, dla potomnych.

W BRD wygląda to tak, że czujnik jest zaraz przed turbo, dostęp chyba tylko od góry, i żeby wyjąć czunik trzeba najpierw odkręcić czujnik z dpf'a bo nie pozwala wysunąć do końca przedmiotowego czujnika. Dodatkowo ja musiałem jeszcze odkręcić ten metalowy przewód od smarowania turbo, co też nie poszło sprawnie.

Ogólnie mało miejsca na manewrowanie kluczami. Musiałem odpinać wiązki od obu czujników i przeprowadzać je od tyłu silnika, a tam to już w ogóle chude ręce :)

Ale dałem rade.

Miałeś jakieś negatywne objawy, brak mocy czy coś takiego, spowodowane uszkodzonym czujnikiem g235? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...