Jump to content
0
fryzjerek

[ALL] Polerowanie regeneracja lamp

Recommended Posts

ale jednak filtr UV jest w komplecie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale jednak filtr UV jest w komplecie...

ciekawe w jakiej formie,jak sie go stosuje itp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś szlifowałem jedną z lamp papierem wodnym 600 i pastą G3 ale efekt jeszcze nie zadowalający bo zostały ryski i jakby troszkę brak połysku :disgust: jaką jeszcze pastę użyć?,mam mocno wypiaskowane xenony....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś szlifowałem jedną z lamp papierem wodnym 600 i pastą G3 ale efekt jeszcze nie zadowalający bo zostały ryski i jakby troszkę brak połysku :disgust: jaką jeszcze pastę użyć?,mam mocno wypiaskowane xenony....

pasta g6 i g10 maszynowo a potem czekac na efekt mgly na kloszu :tongue4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

HiRide przecież ta G6 jest jest pastą grubszą od G3 :no:

grubsza ? a ja myslalem ze g3 jest grubsza bo g6 uzywam do polerowania lakieru a potem juz tylko mleczko :mysli:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdjęcia nie widać :cool1:


Moje A4

Share this post


Link to post
Share on other sites

odświeże temata

czy da się coś zrobić z takim "ringiem" ?

img45865.jpg

zdjęcie zaiwanione z tematu kolegi wrzeciona

rozkleic lampe wyczyscic od srodka (co juz spowoduje male rysy ) a nastepnie mocno spolerowac klosz od zewnatrz i tak co kilka miesiecy zeby nie zaszedl "mgłą "

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można kupić jakieś połamane lampy za grosze ale z dobrym kloszem i sam klosz przełożyć ja tak zrobiłem. :decayed:


Moje A4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

odkopię temat? Mógłby się wypowiedzieć ktoś czy warto polerować lampy w B6? Jak to wygląda po dłuższym użytkowaniu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokleję się i ja-polerował ktoś lampy w B6 z przyzwoitym rezultatem tak aby zaraz nie zmatowiały?Można jakoś zabezpieczyć lampę po takiej polerce? 


Kupię dekielek - dekielki "8E0601165A"

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie robiłem tego ale przymierzam się. Dostałem kilka rad od znajomego który ostatnio polerke robił w swoim Pasku. Najlepiej wyciągnąć lampy żeby lakieru auta nie naruszyć. Oczyścić z brudu przetrzeć ręczniczkiem papierowym i do dzieła. Papier wodny ścierny o gradacji min. 800 następnie 1000,1500 kończąc na 2000. Tak przygotowane lampy przetrzeć wodą z płynem może być choćby Ludwik nie wolno benzyną ani innym środkiem drażniącym. Po odparowaniu zalecane około 3h nałożyć obojętnie jakiej jakości lakier bezbarwny. Poczekać aż wyschnie i nałożyć jeszcze kolejna warstwę tym razem w postaci samej mgiełki. Po całkowitym wyschnięciu można spolerować i efekt jak nówka. Nie mam czasu się zabierać za swoje ale będę musiał wiec gdyby co podzielę się jak wyszło. Kolega zakładający ten post na pierwszej stronie opisał to bardzo szczegółowo więc proponuje zalukać post number 1[emoji1][emoji106]

 

 

Tapnięte z iPhone

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem ostatnie etapy na odwrót opisałeś, najpierw po gradacji 2000 (zalecam 2500) polerka, a potem lakier, bo po nałożeniu lakieru nie wyzbędziesz sie rysek powstałych przy papierze 2000. Ja robiłem tak : (wszystko na mokro ofc)

600->800->1000->1200->1500->2000->2500->polerka maszynowa z pastą (też na mokro). Efekt:

Przed

26062915_1520044828045078_1977219754_o.jpg

Po

DSCF1911.JPG

Nie ma lakieru, bo było za zimno (robione przy -5C) Nałożę lakier przy okazji regenerowania soczewek, bo w tych mam w połowie odbłyśniki wypalone i świecą w połowie, do tego dają lekko żółte światło mimo białych żarówek).


Pierwszy - A4 B5 Avant 2001 1.9 TDI AJM

Drugi - A4 B6 Avant 2002 3.0Q ASN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też się miałem za polerkę klosza w jednej lampie zabrać, bo zmieniałem drugą przez połamane zaczepy i niby stare nie wyglądały na zniszczone, dopiero po założeniu kilka lat młodszej (i pewnie 200kkm młodszej) używki widać jaka zrysowana i przymatowiała jest ta oryginalna... Na szczęscie w piwnicy leży ta z połamanymi zaczepami do testów :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pldpiWY5jWitam Chciałbym was spytac co sądzicie o tym czymś na lampie ,nie wiem czy to jakies mikrorysy (nie wyczuwam zadnych rys pod paznokciem) czy  jakas wada fabryczna dodam ze lewa lampa jest jak nowa tylko prawa jest taka dziwna nie wiem co z tym zrobic ?z góry dziekuje za jaką kolwiek pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sprawdzałeś roczniki tych lamp?


Pierwszy - A4 B5 Avant 2001 1.9 TDI AJM

Drugi - A4 B6 Avant 2002 3.0Q ASN

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 21.02.2019 o 16:07, Langista napisał:

A sprawdzałeś roczniki tych lamp?

Tak i są obie z tego samego , dam sobie z tym spokój bo to raczej siedzi w strukturze lampy ,a regeneracja i tak nic nie da ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze można spróbować spolerować.


Pierwszy - A4 B5 Avant 2001 1.9 TDI AJM

Drugi - A4 B6 Avant 2002 3.0Q ASN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich. 

Czy pasta k2 do polerowania reflektorów da jakiś efekt i czy trzeba później jakoś zabezpieczyć lampy np woskiem albo lakierem w sprayu? 

Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...