GRYFI 0 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 może poprzednik ingerował w napęd i zeszperował tył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pet3r 0 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 w S8 miałem identycznie, zwłaszcza przy cofaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian_qbass 0 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 jeszcze dzisiaj dokładnie sprawdzę na parkingu jak sie zachowuje Q... wydaje się że u mnie to nie występuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 w S8 miałem identycznie, zwłaszcza przy cofaniu przy cofaniu tez tak mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 dzieki za odpowiedzi. w takim razie dyfer mi sie spina i mam problem... a mam tak od kupna (3 lata) i bylem przekonany, ze to normalne w quattro jak masz mocna szpere plytkowa to mozesz miec taki efekt ale w serii to pochanie tylko awaria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.i.KALI.i. 0 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Sprawdzałem przed chwilą i siebie i nic takiego nie ma na 100%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinczi 0 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Ja z ciekawosci dzisiaj u siebie jeszcze sprawdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czester 3 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Na zdrowy rozum, to jedno tylne koło (w zależności w którą stronę skręcamy) ma najmniejszy promień skrętu, i prawie stoi w miejscu, także opona ma w jakimś stopniu prawo dziwnie się zachowywać. Nie wiem czy to dobry przykład, ale na pewno widzieliście kiedyś jak TIR z naczepą zawraca, to tylne koła z jednej strony kręcą się do tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Od paru dni mam mala zagwozdke. Kazdy kto jedzie ze mna autem pyta sie czemu tak dziwnie zachowuje sie naped Pytanie do wszystkich posiadaczy Q... :gwizdanie: Parkowanie prostopadle - skret ~ 60-90 st w lewo/prawo, mala predkosci - przeskakuja Wam kola z tylu? (taki dosc charakterystyczny efekt) Skrecanie pod katem ~ 60-90 st przy malej predkosci (np. na skrzyzowaniu, albo w uliczke) - przeskakuja Wam kola z tylu? Jazda po malym rondzie w kolko - kola przeskakuja z tylu? Te katy 60-90 stopni to tak "na oko" oczywiscie. No to teraz ci namieszam, bo przetestowałem 3 B6 z Q i w każdej coś podobnego występowało, tzn pierwsza była strasznie dojechana i efekt był taki, że cała buda drżała, dwa pozostałe auta to moje i mojej dziewczyny, i efekt jest podobny, ale o wiele mniejszy i tylko przy ruszaniu i skręcie maksymalnym (np.zawracanie), dodam że przebieg jednego 106tyś, a drugiego 230tyś. Myślę, że w każdym Q coś takiego powinno być, najlepiej pojechać na parking wrzucić jedynkę, koła na maksa skręcić i sprawdzić. to zanczy ze wszystkie 3 sa zepsute Na zdrowy rozum, to jedno tylne koło (w zależności w którą stronę skręcamy) ma najmniejszy promień skrętu, i prawie stoi w miejscu, także opona ma w jakimś stopniu prawo dziwnie się zachowywać. Nie wiem czy to dobry przykład, ale na pewno widzieliście kiedyś jak TIR z naczepą zawraca, to tylne koła z jednej strony kręcą się do tyłu. no wlasnie , i po to masz dyferencjal ........i m bardziej jest on spiety tym mniejsza roznica w obrotach az do 100 % czyli tak jak bys mial zaspawany i wtedy masz driftowoz A wudi standardowo masz dyfry otwarte wiec zadne stukanie dzonienie przeskakiwanie nie ma miec niejsca.W tym wypadku to naped bezszelestny wiec wszelkie odglosy oznaczaja ze cos sie rozsypalo i jest nie sprawne ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Na wtorkowy warszawski spot musi przyjechac pare Q, to sie bedziemy bawic i testowac :gwizdanie: Piniczi, wpadaj ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pinczi 0 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Jak dam rade to napewno wpadne. Spoty w Arkadii na zóltym ?? (sorry za OT) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Tak. EOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Właśnie sprawdziłem w swoim, żeby się upewnić i nie ma takich objawów jak piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton2 0 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Tutaj KLIK piszą, że delikatne odgłosy przy maksymalnym skręcie mogą się pojawić i jest to normalne, ale raczej nie w takim stopniu jak u Ciebie. U mnie występuje taki delikatny odgłos na przy maksymalnym skręcie i mocniejszym dodaniu gazu przy ruszaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 W sumie juz nie pamietam, czy az tak intensywny ten problem byl wczesniej... ale podczas swapa sciagaly byl tylny zawias, wal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 a nie słychać ingerencji EDS-u ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 EDS ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 no, masz cos takiego. Czy po zmianie silnika zmieniales tez wszystkie napedy na napedy z eS-y? Czy tez tyl zostal stary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosb 3 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Teraz wszystko bedzie na swapa :gwizdanie: Caly naped ma z 2,5 TDI - skrzynia , wal , dyfer , poloski... Zawias byl sciagany w calosci (odkrecony wal od dyfra a pozatym w komplecie na ziemie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 sądziłem że był przełozony tylko przód a tył został stary i stąd te przeskoki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się