Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana płynu do wspomagania A4 B6 B7


tomek533

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka DEV, co masz na myśli uspokoić ?
Chyba to, żeby płyn się właśnie nie pienił[emoji4]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, miferA4B5 napisał:

Chyba to, żeby płyn się właśnie nie pieniłemoji4.png

No ok, rozumiem :) ale jak to trzeba poprawnie wykonać w tym cały szkopuł ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie, zrobiłem to jednym ze sposobów opisanym na forum kola do góry powrót do zbiorniczka do butelki i kola prawo lewo i stale uzupełniałem płyn, 0 zapowietrzenia, układ przepłukany, Zalałem płyn z ASO 50 zł za L. trochę mało miejsca w ASN jest do sprawnej i szybkiej wymiany ale bez większych problemów można to zrobić samamu.

Różnicy nie zaobserwowałem praktycznie żadnej, koła mam 225/40/18 i tak samo chodzi kiera przed i po wymianie. W każdym razie płyn jaki był zalany w układzie przed wymiana, po odessaniu był BRĄZOWY !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, AlexDLU napisał:

.... po odessaniu był BRĄZOWY !

Był stary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Dev napisał:

Był stary

Chyba jeszcze stary Hans go jako ostatni wlewał w 2001 r :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, AlexDLU napisał:

Chyba jeszcze stary Hans go jako ostatni wlewał w 2001 r :)

za kilka dni jeszcze raz wymień płyn 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Dev napisał:

za kilka dni jeszcze raz wymień płyn 

Aby się do końca przepłukał ? Przelałem prawie 1,7 L dzisiaj tez sprawdzałem płyn i jest zielony, jutro jeszcze raz wybiorę strzykawką troche i porównam z tym z butelki bo akurat nie miałem przy sobie płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, AlexDLU napisał:

Aby się do końca przepłukał ? Przelałem prawie 1,7 L dzisiaj tez sprawdzałem płyn i jest zielony, jutro jeszcze raz wybiorę strzykawką troche i porównam z tym z butelki bo akurat nie miałem przy sobie płynu.

litr wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.03.2018 o 19:31, Dev napisał:

litr wystarczy

Dev, ten LHM co piszesz to firmy Total????  O ten : 

total-lhm-plus-1l-olej-plyn-hydrauliczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, sous1111 napisał:

Dev, ten LHM co piszesz to firmy Total????  O ten : 

total-lhm-plus-1l-olej-plyn-hydrauliczny

jo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy mogę odpiac ten wąż na dole a nie przy zbiorniku? Po pierwsze będę miał lepszy dostęp a po drugie tylko jedna opaska. Jedyny minus że ten wąż się nie przepłucze.

Edytowane przez kichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz zdjąć zbiorniczek żeby wyplukac filtr w srodku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zdjalem zbior potem odczepilem sitko umylem wsio ladnie plynem do mycia silnika i zakleilem na kropelke.

Edytowane przez wesz82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to Lipton bo mam masakrycznie ciężki dostęp przez elektozawor z gazu oraz duża ilość opasek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, HatefulEvil napisał:

Nie próbował ktoś tego podciśnieniowo wymienić?

A jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Dev napisał:

A jak ?

Tez jestem ciekaw...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasysać płyn przez rurkę którą podczas kręcenia kierownicą płyn wypływa -można by to było wtedy łatwiej w jedną osobę ogarnąć.

Czy podczas wymiany nie warto gdzieś w trakcie zakręcić motorem by przepchało stary płyn przy pompie?

Edytowane przez HatefulEvil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wymiany starczy jedna osoba.

Nic nie trzeba kombinowac.

Odpinasz przewody.powrot dajesz do butelki.

Zdejmujesz zbiorniczek  myjesz go.

Zakladasz zbiorniczek z zaslepionym powrotem w zbiorniczku zas  zasilanie podpinasz.

Podnosisz auto tzn przod.

Lejesz plyn  na maxa i krecisz kiera na zaplonie 4 razy w prawo i lewo.

Wysiadasz i dolewasz plyn i tak robisz az plyn zrobi sie czysty.podpinasz powrot odpalasz i krecisz az przestanie sie pienic w ziorniku.

Chcesz proboj odpalic auto ale ja bym nie ryzykowal bo pompa zassie caly plyn w sekunde i po pompie...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzisiaj wymienili mojemu Tacie w A4 B6 1.9tdi 2004 r cieknącą maglownice na inną po regeneracji. Jednak po jego powrocie i sprawdzeniu zbiorniczka stwierdziłem, że ma zalany czerwony płyn. Jednak wcześniej był zalany na 100% zielony, na pułce nadal leży butelka z zielonym febi 6162 na dolewkę. Na zbiorniczku oznaczenie G002000. Zostawić tak czy wymienić na zielony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...