Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana płynu do wspomagania A4 B6 B7


tomek533

Rekomendowane odpowiedzi

13 godzin temu, ferdek77 napisał:

1,5l na przepłukanie plus na zalanie ? Ja wlałem o,5l płynu SWAG, pod koniec leciał już czysty płyn, po czym poszedł ori G004000M2 też około o,5l jeszcze trochę przepuściłem i tak zostało, w sumie uzbierało się tego ze 1,4l odpadu, będzie ?

1.5 na wszystko, czyli będzie.

Ja mam do Was pytanie Panowie, obiło mi się tutaj, że jak zalewać to tylko czerwony. Mechanik kupił zielony Ravenol, nigdy nie narzekał, normę VW spełnia, zalać go czy brać co innego?

 

Screenshot_2019-03-01-23-51-22-854_com.miui.gallery.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo koloru zielonego jest on w pełni syntetyczny więc ja bym nie ryzykowal.chyba że masz zrobiona przekładnie lub mech da Ci gwarancję że nie poleci.

Gęstość ma 827 więc bije na głowę wszystkie poprzednie.

Poza tym jest drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I teraz już sam nie wiem bo mam go w b5 już 3 rok i wszystko śmiga ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Langista napisał:

I teraz już sam nie wiem bo mam go w b5 już 3 rok i wszystko śmiga ?

A był robiony magiel w niej???

Jeżeli masz pewność że nie i mech potwierdzi to ze nie rozszczelni przekładni to lej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie.

Chyba że by dopiero co go założył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalalem wczesniej, tj. 3 miechy wstecz, Febi zielonym g004000 (szara butelka), pojawily sie odglosy piszczenia w podszybiu, okolice pompy hamulcowej oraz serwa, wracam własnie od mechanika, robi tylko auta VAGa, twierdzi iz nalezy zalac mineralnym Febi 06162 (biala butelka) jest to lepszy odpowiednik starego g002000 lub istnieje mozliwosc ocierania sie przewodów płynu prowadzonych do/z magla o karoserie, wózek , czy tak bedzie okaże się, póki co pompa hydrauliki wporzadku, wycieków z magla tez nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik dolał płynu, dużo ponad stan, może zostać, czy lepiej odciągnąć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co znaczy dużo ponad stan? Możliwe że układ jeszcze musi się odpowietrzyć, zrób trochę km po mieście i sprawdź czy poziom spada. Ja miałem zalane do poziomu litera A z napisu 'max' i teraz zeszło na stan bo układ się całkowicie odpowietrzył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie zrobiłem około 30-50km po czym dałem auto do naprawy, nie wiem czy podczas grzebania coś mu nie wyciekło, bo się pytał czy mam płyn,bo musi dolać, teraz jest prawie pełny zbiorniczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Edytowane przez iglako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę wymienić i przepłukać płynem TOTAL LHM PLUS, ale mam taki korek jak poniżej. Lać czy nie? :D

7dc23c222fc07201m.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Userr napisał:

Chcę wymienić i przepłukać płynem TOTAL LHM PLUS, ale mam taki korek jak poniżej. Lać czy nie? :D

7dc23c222fc07201m.jpg

 

lej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepłukać tak ale do użytku lepiej zalej febi 06162 lub febi 46161, obydwa barwy zielonej

Edytowane przez dlugiacm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy wymiana płynu w przekładni servotronic odbywa się w ten sam sposób co w zwykłej czyli tak jak opisane na pierwszej stronie tego wątku? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, kubajvc napisał:

Panowie czy wymiana płynu w przekładni servotronic odbywa się w ten sam sposób co w zwykłej czyli tak jak opisane na pierwszej stronie tego wątku? 

Jo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Dev napisał:

Jo

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź ;);):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jestem po wymianie płynu . Wszystko poszło gładko ale dzis jakos dziwnie mi pompa zaczeła buczeć. zaczałem sie zastanawiac co mogłem zle zrobić i mam jedną obawe bo zrobiłem to tak :|


1. wyciągnąłem lampę odkręciłem zbiorniczek dałem go wyżej itd żeby było wygodnie 

2. Ściągnąłem wężyk powrotu 

3. złapałem płyn ktory z tego zbiorniczka wyleciał 

4. zaślepiłem odpływ płynu zbiorniczka 

5. dolałem płynu do max 

6. pokręciłem kierownica uzupełniając płyn

7. organoleptycznie stwierdziłem ze już starczy wymiany  bo płyn nowy zaczął wyciekać z węza powrotu 

8. wyciągnąłem korek którym zaślepiłem odpływ ze zbiorniczka
9. założyłem powrotny przewód na zbiornik
10. odpaliłem uzupełniłem i w sumie to tyle


ale co zauważyłem . ze jak wyciągnąłem korek którym zaślepiłem odpływ to nic nie poleciało płynu i się zastanawiam czy tak miało być czy zostało mi kawałek korka w króćcu może. kurde teraz nie wiem czy czasem nie powinienem rozebrać tego jeszcze raz bo po spięciu wszystkiego nie musiałem za duzo uzupełniać płynu w sumie po całej operacji dolałem może z 50 ml
Wydaje mi się ze wyciągnąłem cały korek ze nie powinno nic zostać w środku ale mam dziwne myśli dlaczego to buczy i się zastanawiam co robiłem źle :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...