Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem po wymianie uszczelki!!!!!!


demon83

Rekomendowane odpowiedzi

Mam Audi A4 TDi 110KM 1996r., wymieniałem uszczelke pod pokrywa zaworów wraz z gumkami!!Po wymianie zapaliłem samochód i zaczął chodzić jak stary klekot, strasznie klepie stracił dynamike nie słychac zeby sie turbina włączała maksymalnie jedzie 120km/h. Przed wymianą uszczelki która już przeciekała było wszystko ok !!!jeździł dynamicznie turbo swistało!!!i pracował bardzo cicho i równo!!!Proszę o pilną odpowiedz!!! Z GORY DZIEKUJE I ;POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy wszystko podłączyłeś ponownie(nad pokrywą leci odpowietrzenie skrzyni korbowej, która to wchodzi do pokrywy, a potem do turbo) najwidoczniej jest nieszczelność i wariuje przepływomierz :)

dokładnie,posprawdzaj wszystko :!: :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie równiesz czeka wymiana uszczelki pod deklem

czy to skomplikowane ?? czy jak np. w Audi80 wystarczy parę

śrubek wykrecić? nic od zakupu A4 pod maską nie robiłem

tylko dolewki płynu do spryskiwaczy czyli od roku.

czeka mnie równiez wymiana lamp na soczewki i tez

się zastanawiam czy nie kupić ksiązki z cylku ' sam naprawiam :) '

bo nawet nie wiem jak się do filtra powietrza dostać:)

1.8T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poluzuj nakrętki pokrywy i wtedy napisz czy nastąpiła jakaś zmiana. Jak przydusisz pokrywą zawory to efekt będzie taki jak opisujesz Ty i Piotrek a jak to nie pomoże to przeskanuj Vagiem wszystkie sterowniki w Twoim samochodzie i podaj zapisane błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podciśnienia ktores musiales odlaczyc lub cos nie tak podlaczyc sprawdz sb wszystko dokladnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam pytanie silnik afn przy przyspieszaniu naprzyklad na 2 do 4 tys obr i zmianie biegu silnik gasni9e i pozniej ciezko go odpalic na vagu nie ma bledow rzadnych
Kolego miałem 2 razy to samo i też nie wiem o co chodzi , auto potem odpala jak by sie zapowietrzyło i nie chce odpalić . Nic nie robiłem przy silniku i też jestem ciekaw czemu auto zgasło .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam pytanie silnik afn przy przyspieszaniu naprzyklad na 2 do 4 tys obr i zmianie biegu silnik gasni9e i pozniej ciezko go odpalic na vagu nie ma bledow rzadnych

przy takiej usterce nie chce mi sie wierzyć że vag nic nie pokazał . może jakiś słaby kabel i oprogramowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jak zawiesza sie popychacze to nie pokaze błedu.

ale w ogóle nic żadnego śladu nie zostaje po tym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jak zawiesza sie popychacze to nie pokaze błedu.

ale w ogóle nic żadnego śladu nie zostaje po tym ?

Nie nie ma żadnego błędu , ja mam Vag Com 311-2 i nic nie wykazał .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jak zawiesza sie popychacze to nie pokaze błedu.

ale w ogóle nic żadnego śladu nie zostaje po tym ?

Nie nie ma żadnego błędu , ja mam Vag Com 311-2 i nic nie wykazał .

ciekawe czy jakbyś innym vagiem przejechał czy by coś pokazał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żaden vag nic nie pokaże jak wieszają się popychacze, poprostu kompresja ucieka i tyle, lepiej to ogarnąć czym wczesniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak da sie to ogarnąć jakimś prostym sposobem czy zostaje tylko dłubanie w silniku ?? I co powoduje wieszanie sie tych popychaczy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak da sie to ogarnąć jakimś prostym sposobem czy zostaje tylko dłubanie w silniku ?? I co powoduje wieszanie sie tych popychaczy ??

dobre pytanie , też jestem ciekaw odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wysokie cisnienie oleju i podwiesza popychacze.Czesto mechanik nie doswiadczony jak juz znajdzie przyczyne ze zawieszaja sie popychacze na hura wymieni 8 popychaczy a potem ups to samo.Najpierw trzeba sprawdzic cisnienei oleju!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wysokie cisnienie oleju i podwiesza popychacze.Czesto mechanik nie doswiadczony jak juz znajdzie przyczyne ze zawieszaja sie popychacze na hura wymieni 8 popychaczy a potem ups to samo.Najpierw trzeba sprawdzic cisnienei oleju!!!
No ok i jak już zmierzymy ciśnienie oleju to co nam to może powiedzieć ?? No skoro sie zawieszają to wina wysokiego ciśnienia tak ?? I co można z tym zrobić ?? Ciężki temat , a w AFN występuje filtr oleju z jakimś zaworkiem ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...