mateusz_t16 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 (edytowane) Czy czujnik 8E0907503 bedzie pasował na tył do ośki? czy tylko 8E0616571D? sory nie doczytałem przed ostatniej strony. Edytowane 13 Grudnia 2014 przez mateusz_t16
Grabi Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Koledzy potrzebuje małej podpowiedzi. Chcę zmienić lampy z bi-ksenonów na ksenony będę miał jakieś problemy z przełożeniem muszę o czymś pamiętać. dla mnie to czarna magia. Za podpowiedzi dziękuje
tomcrack27 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Koledzy potrzebuje małej podpowiedzi. Chcę zmienić lampy z bi-ksenonów na ksenony będę miał jakieś problemy z przełożeniem muszę o czymś pamiętać. dla mnie to czarna magia. Za podpowiedzi dziękuje przekladasz lampy i to wszystko
bombel8407 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Po jaką cholerę chcesz zmienić bixy na zwykły xenon? Zazwyczaj to się robi w drugą stronę...
Vassyli Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Ma ktoś rozpiskę kabli lamp bixenon wtyczki 12 PIN a nie 10 ? Bo w tym temacie jest poruszany temat 10 Pinowej wtyczki lampy ...
Lukaszxxx Opublikowano 10 Stycznia 2015 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Witam. Padł mi czujnik poziomowania tylny, wali błąd 00774, wypiąłem wtyczke, wyczysciłem i dalej to samo.. tyle ze mam pytanie, moj czujnik ma numer 8E0907503 tył jak i przód, czy one są zamienne z czujnikami które Grzesiek podał w tym wątku czy musze szukac mojego numeru?
Christiano Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Stronę wcześniej było to poruszone Biggman napisał że jak zaczyna się na 8E0 to ma pasować, różnią się tylko mocowaniami i na to trzeba zwrócić uwagę.
Maciek02 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Powie mi ktos moze czy sama wiazka z wtykami z a6 c5 podejdzie do b6 pod modul i czujniki z b6/b7 ?
tomcrack27 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Powie mi ktos moze czy sama wiazka z wtykami z a6 c5 podejdzie do b6 pod modul i czujniki z b6/b7 ? no raczej nie..a co potrzebujesz instalacji do samopoziomu?
Maciek02 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Dokladnie. Poyrzebuje kompletnej wiazki do samopoziomu do b6
tomcrack27 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 ja mam z modulem swiatel.jade na zlot do Bukowiny w marcu i moge wziac jak ci sie nie pali a jak ci sie spieszy to napisz do domin79 on powinien cos ogarnac
3M03 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 PANOWIE POMOCY! Zmodyfikowałem swoją B7 o bixenon z DRL wraz z wszystkimi pochodnymi ORI typu: spryski w zderzaku, PDC, samopoziom, moduł, soczewki z B8, nowe palniki itd. z 6 tys. Vagowanie bez problemu przyjęło moduł, czujniki i lampy i w zasadzie jest super. Było super bo: - przy odpalaniu na wyłączonych światłach a następnie przekręceniu włącznika na AUTO lub mijania – światła zapalają się ze słabszą jasnością w porównaniu z - przy odpalaniu silnika na AUTO - światła zapalają się z pełną mocą po czym po ok. 40 sekundach równocześnie obydwie lampy przygasają o ok. 20-30%. W moim przekonaniu świecą tak jak przy odpaleniu silnika na wyłączniku w pozycji OFF. Oczywiście w obydwu przypadkach lampy przechodzą test a w VCDS nie pokazuje żadnych błędów. Wygląda to tak jakby po ok. 40 sekundach coś (może MCE) dało napięcie na obydwie lampy o 20-30% niższe. Co robić, gdzie szukać a może ktoś z Wawy lub okolic spróbuje zdiagnozować problem bo mnie już qw…… krew zalewa. Na forum nie znalazłem podobnego przypadku pozdrawiam
bidzio1 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 A kolego wcześniej miałeś xenon czy zwykłe żarówki? Ogólnie przy xenonie nie ma czegoś takiego ze świeci 30 % słabiej. .. przy uruchomieniu jest rozblysk bo dostaje napięcie ponad 20kV a później się stabilizuje do napięcia pracy czyli około 80v w przypadku d1 i d2s oraz około 42v d3 i d4s. I wtedy widać to przygasanie. Ale wszystko odbywa się na odcinku przetwornica - zarniki. Jeżeli przetwornica by dostała za mały prąd z auta to Poprostu się nie uruchomi i może np mrugac lampa jak strobodkop lub Wogole nie być reakcji. Wiec jeżeli mce by podał do lamp prąd o 30% mniejszy to podejrzewam ze Wogole lampy by się nie odpaliły.
elmer80 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Koledzy oryginalnie miałem H7. Założyłem bixy i przymierzam się do samopoziomu. Pomóżcie :-) 1) kupię klamoty do samopoziomu od B6 2) czy przy montażu samopoziomu trzeba zmieniać MCE? wysłane z Commodore 64
biggman Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 (edytowane) Mam cały komplet jak coś zapraszam. MCE nie zmieniasz Edytowane 6 Lutego 2015 przez biggman
3M03 Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) PANOWIE POMOCY! Zmodyfikowałem swoją B7 o bixenon z DRL wraz z wszystkimi pochodnymi ORI typu: spryski w zderzaku, PDC, samopoziom, moduł, soczewki z B8, nowe palniki itd. z 6 tys. Vagowanie bez problemu przyjęło moduł, czujniki i lampy i w zasadzie jest super. Było super bo: - przy odpalaniu na wyłączonych światłach a następnie przekręceniu włącznika na AUTO lub mijania – światła zapalają się ze słabszą jasnością w porównaniu z - przy odpalaniu silnika na AUTO - światła zapalają się z pełną mocą po czym po ok. 40 sekundach równocześnie obydwie lampy przygasają o ok. 20-30%. W moim przekonaniu świecą tak jak przy odpaleniu silnika na wyłączniku w pozycji OFF. Oczywiście w obydwu przypadkach lampy przechodzą test a w VCDS nie pokazuje żadnych błędów. Wygląda to tak jakby po ok. 40 sekundach coś (może MCE) dało napięcie na obydwie lampy o 20-30% niższe. Co robić, gdzie szukać a może ktoś z Wawy lub okolic spróbuje zdiagnozować problem bo mnie już qw…… krew zalewa. Na forum nie znalazłem podobnego przypadku pozdrawiam A kolego wcześniej miałeś xenon czy zwykłe żarówki? Ogólnie przy xenonie nie ma czegoś takiego ze świeci 30 % słabiej. .. przy uruchomieniu jest rozblysk bo dostaje napięcie ponad 20kV a później się stabilizuje do napięcia pracy czyli około 80v w przypadku d1 i d2s oraz około 42v d3 i d4s. I wtedy widać to przygasanie. Ale wszystko odbywa się na odcinku przetwornica - zarniki. Jeżeli przetwornica by dostała za mały prąd z auta to Poprostu się nie uruchomi i może np mrugac lampa jak strobodkop lub Wogole nie być reakcji. Wiec jeżeli mce by podał do lamp prąd o 30% mniejszy to podejrzewam ze Wogole lampy by się nie odpaliły. Witam, tak jak w tresci bixenon ze spryskami itp. Miałem do tej pory H7. Jakkolwiek nie zabrzmi to dziwnie to obydwie lampy jednocześnie przygasają. Film z youtube a zwłaszcza 42 sekunda to potwierdzają. Może nie jest to 30% ale na pewno jest różnica i .... wqr... Co z tym zrobić, co dalej..... Edytowane 9 Lutego 2015 przez 3M03
Maciek02 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 chłopaki szukam wiązki do samopoziomu kompletnej do b6... ktos cos?
morsik26 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Witam. Ja ma problem z moim ksenonem po wymianie wahaczy dolnych,a dokładniej chodzi o to,że jak skręcam w prawo to mi się zapala żółta kontrolka na fis od poziomowania reflektorów.Co to może być?
Stichy Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Dzisiaj dorwalem komplet wiazke wewnetrzna i rozbieram ja na czesci - jest samopoziom wiec jak ktos chetny to mam z modulem - do pelnej wiazki brakuje tylko 2 wtyczek do czujnikow bo wiazka obcieta zostala w srodku w kabinie
elmer80 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) Rezerwuje. Prw wysłane z Commodore 64 Edytowane 24 Lutego 2015 przez elmer80
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się