Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie układu samo poziomowania xenon-ów A4 B6


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

31 minut temu, pila24 napisał:

Jak masz dołożony przełącznik auto to prawdopodobnie  nie działa samopoziomowanie w trybie dynamicznym tylko statycznym. Pin 17 sterownika do przepięcia i sprawa się rozwiąże.

Właśnie nie mam auto. 

Teraz forochrom będę zakładać to chce auto dodać.

To który pin muszę ogarnąć ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pin 17 sterownika świateł musisz dać na T23/pin 22 w MCE. Przewód biało/żółty. 

Teraz prawdopodobnie jest wpięty pod pin 11 przełącznika świateł, żółty przewód. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kamil-vag napisał:

Pin 17 sterownika świateł musisz dać na T23/pin 22 w MCE. Przewód biało/żółty. 

Teraz prawdopodobnie jest wpięty pod pin 11 przełącznika świateł, żółty przewód. 

Kurde muszę to obczaić jak zjade do domu. Ciekawe czy to będzie to.

I co ten pin odłączyć od wlacznika świateł i na mce na 22 ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On gdzieś tam ma łączenie poza głównymi wtyczkami, więc najlepiej zarobić po prostu nowy pin z przewodem i poprowadzić od modułu do mce, lub ewentualnie do wtyczki t17c/pin 16 przy słupku A na dole po stronie kierowcy, wtyczka ma kolor czerwony. 

Co do poziomowania podczas jazdy, najlepiej zrobić logi i sprawdzić sobie podczas jazdy jak wygląda czas reakcji i jakie jest wysterowanie % silniczkow... 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po założeniu samopoziomu i biksów chce podjechać na stację diagnostyczną wyregulować światła i mam pytanie, czy diagnosta może mi wyregulować światła (z pominięciem procedury adaptacji silniczków vcds'em), a ja po ich regulacji podłączył bym auto pod vcds'a i przeprowadził adaptacje silniczków na pozycję "zero"?? Czy podczas tej adaptacji może ulec zmianie położenie soczewki i będzie konieczność ponownie ich regulacji??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech ustawia i nic nie rób potem. Będzie ok ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kaju czyli mówisz, że nie trzeba adaptacji? Samo ustawienie i błąd znika? I adaptuje sterownik? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz błąd nieprzeprowadzonej adaptacji samopoziomów to sam nie zniknie. Nawet jeżeli nie masz błędu powinieneś (moim zdaniem) przeprowadzić adaptację. Dlaczego? Dalatego, że nie wiesz na jakim zakresie regulacji lampy się znajduja. Samopoziom działa w zakresie swojej regulacji. Jeżeli masz już wyregulowanie mechanicznie na max dół lub góra, samopoziom nie podniesie Ci soczewek wyżej niż wysokość maksymalna (na której się znajdujesz).

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kamil-vag napisał:

@kaju czyli mówisz, że nie trzeba adaptacji? Samo ustawienie i błąd znika? I adaptuje sterownik? 

Tego nie powiedziałem ;) ale ilekroć zdejmowałem lampy i trzeba było je delikatnie podnieść lub opuścić, zawsze robiłem bez kompa - zawsze było ok. Przykład na mojej B7 wcześniej LWR, a teraz AFS - ta sama sytuacja. Wiadomo, że po montażu trzeba zrobić adaptacje, ale kolejne korekty świateł nie są do końca super konieczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja nie miałem u siebie żadnych błędów, adaptacje wykonałem przed jazdą na stację diagnostyczną łączne z ustawieniem świateł "na oko" ustawiając moje auto równolegle z autem z dobrze ustawionymi światłami przed ścianą. Na stacji gość zrobił może że dwa obroty śrubami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, kaju napisał:

Tego nie powiedziałem ;) ale ilekroć zdejmowałem lampy i trzeba było je delikatnie podnieść lub opuścić, zawsze robiłem bez kompa - zawsze było ok. Przykład na mojej B7 wcześniej LWR, a teraz AFS - ta sama sytuacja. Wiadomo, że po montażu trzeba zrobić adaptacje, ale kolejne korekty świateł nie są do końca super konieczne.

Jeżeli wyjmowałeś i wkładałeś te same lampy nie jet to problemem te 1-2 min je podkrecic bo sa nadal mnw. w połowie zakresu. Co innego jak założysz inne, w których nie wiadomo w jakiej pozycji sie znajduja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Muskel1 napisał:

Jeżeli wyjmowałeś i wkładałeś te same lampy nie jet to problemem te 1-2 min je podkrecic bo sa nadal mnw. w połowie zakresu. Co innego jak założysz inne, w których nie wiadomo w jakiej pozycji sie znajduja. 

Zgadzam się z Tobą :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znacie jakiś sposób na regenerację przegubu / cięgna / ramienia czujnika? Wydaje mi się ze u mnie się zatarły i kręci się cały mechanizm zamiast samego przegubu 

 

Ewentualnie myślałem, zamontować podobny patent jak robią w B5 tylko do końca nie wiem jak zdemonotwać ten "koszyk" / łapę wahacza 

image.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładając samo-poziom też miałem tak zapieczony z przodu, na siłę wydarłem jabłko z gumowego gniazda, wtedy oczyściłem jabłko, gniazdo, dałem nowy, gesty smar sylikonowy i wcisnąłem z powrotem. Działa do dziś bez problemu. 

A też rozważałem zakup nowych ramion, jeśli się nie sprawdzi, ale jak dotąd nie ma potrzeby... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinajac przewody do zielonej  kostki od licznika: sterownik ABS,  złącze diagnostyczne i alternator robimy mostek? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, na zasadzie 2 kabelki w 1 pin, ja właśnie tak robiłem. Przy odpowiednio cieńkim przewodzie idzie upchać je tak w kostkę i wygląda jak ori. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakończyłem pracę z samopoziomowaniem i mam pytanie,  u mnie test poziomowania wykonuje tylko po odpaleniu auta,  czy tak ma być? Włączając światła testu już nie robi.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ma być, po to jest przewód do alternatora by poziomowanie działało dopiero po wykryciu progu napięcia... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś jest wstanie podpowiedzieć, gdzie mogę kupić wtyczkę 5pin do podpięcia silniczka poziomowania xenon w reflektorze. Dokładam cały układ samopoziomowania i brakuje mi jednej wtyczki. Nie mogę znaleźć nawet numeru w etce. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...