Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie układu samo poziomowania xenon-ów A4 B6


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukaj w skrzynce z bezpiecznikami. Przewody koloru czarnego powinny być z plusem po zapłonie (nie wszystkie czarne więc musisz poszukać).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak już znajdę to mam się zmostkować i przez osobny bezpiecznik poprowadzić do modułu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jakiś czas temu montowałem samopoziom, wszystko działa jak należy żadnych problemów. Ostatnio odblokowałem pełny FiS i tu zonk. Cały czas jest błąd o niesprawnych żarówkach halogenów mimo , że działają. W którymś dziale czytałem że trzeba przełożyć jeszcze kable( tak mi się wydaje). Cały dzień szukam ponownie tej informacji i nie mogę. Ktoś coś na ten temat podrzuci?

 

Edytowane przez Airawata
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz błędy w MCE i Module Komfortu? Błąd wyskoczy nawet jeżeli masz coś ledowego założonego w oświetleniu, o ile masz MCE high. Słaby kontakt żarówki tak samo spowoduje błąd.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać że chodzi o B7. Nic ledowego nie mam w aucie. MCE jest High. Wg KTS nie ma błędu w oświetleniu. Do VCDS chwilowo nie mam dostępu. Kontakt żarówek sprawdzę ale wydaje mi się że jest ok. Świecą i przy "stukaniu" w halogen nie migają ani nic takiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wrclaguna może warto dodać do DIY na końcu kwestię adaptacji licznika, by walił błędem w sytuacji, gdy padnie samopoziom i światła lecą w dół? 

 

(17) Instrumenty > (10) Adaptacja > kanał 60 

Po zainstalowaniu lamp warto zakodować w Instrumentach żeby pokazywało nam komunikaty związane z problemem w instalacji. W tym celu wchodzimy w Instrumenty > Adaptacja > kanał 60 mamy tam:

+00001 = ECU
+00002 = Automatyczna lub przesunięcie wskaźnika (TDI e / TFSIe)
+00004 = Hamulce
+00016 = Airbag
+00064 = Poziomowania reflektorów
+00128 = Zakres regulacji reflektorów z funkcją doświetlania zakrętów (AFS)
+01024 = Instrument Cluster

 

Do naszej liczby dodajemy +64. U mnie było 1045 więc po dodaniu mamy nową wartość 1109

Edytowane przez mravel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy przerabiał ktoś samopoziom z b7 w b6 sterownik z b7 m-ce z b7 bix czujnik deszczu itp działa tak jak trzeba A modułu 55 nie odczytuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już to pisałem koledze @pawelwor w innym temacie - w gnieździe OBD w B7 jest podpięty Can drivetrain a w B6 go nie ma , dołożysz i musi śmigać

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie niedaleko mnie na złomie stoi uderzone b7 widziałem ze ma xenony jakie dokładnie nie wiem aby to sprawdzić chyba musiał bym rozkręcić lampe czy gdybym wyciągnął cała instalacje z tego auta to mógł bym ten zestaw wsadzić do b6 mając bixy i będzie działało samopoziomowanie, spryskiwacze lamp miałem oryginalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest powód tego, że nie chce mi adaptacji zrobic, tj. gr001 adjustment status stoi na wait i nic sie dalej nie dzieje, bo z tego co zrozumiałem z wypowiedzi innych powinno sobie chodzić góra-dół? Mogę oczywiście przeskoczyć dalej i przyuczyć przyciskiem on/off/next, ale czy tak to powinno wyglądać? Bedzie podczas jazdy działać prawidłowo poziomowanie?

Auto exeo, mce to samo co najlepsze high z B7, lampy h7+h7 przerobione na biled, samopoziom kompletny z b7, silniczki 4pinowe. Test moge robić, schodzą w dół i idą w górę. Tylko jak w takim razie mam ustawić pokretłami lampy, skoro nie ustawiają się w odpowiedniej pozycji do tego? 

Bledow brak, reczny spuszczony, auto stoi na równym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma błędu to jest ok, sprawdź jedynie w blokach pomiarowych czy czujniki wykrywają zmienną wartość a dla testu stan pod ścianą i zobacz, czy linia światła stoi w miejscu po wrzuceniu do bagażnika jakiegoś obciążenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy jest tu ktoś ze Śląska/Małopolski kto ogarnął by temat poziomowania bixenon? Wszystko jest oryginalnie zamontowane lecz nie działa. Problemem są kable przy wtyczkach(przerwane).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w czym problem je naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak czasu że względu na charakter wykonywanej pracy. Dlatego szukam kogoś kto mógłby to ogarnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, przeczytałem cały temat, ale nie zauważyłem, aby Ktoś napisał, co robimy z oryginalnymi kabelkami przy lampie (od regulacji manualnej) przy lampie, odcinamy je całkowicie, czy wlutowujemy się w nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do samopoziomowania masz przewody idące od modułu więc te od manualnej regulacji są zbędne, chyba że chcesz je wykorzystać zamiast ciągnąć nowe kable z kabiny od słupka A do lampy.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.02.2024 o 14:05, MaTeo85 napisał(a):

Do samopoziomowania masz przewody idące od modułu więc te od manualnej regulacji są zbędne, chyba że chcesz je wykorzystać zamiast ciągnąć nowe kable z kabiny od słupka A do lampy.

Coś wiadomo jak w prosty sposób je zlokalizować? Czy mógłbym prosić o jakiś schemat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odcinać ? Wlutować ? Wyciągasz piny, kupujesz nowe, zarabiasz i tyle, wiązkę najlepiej zrobić całą, bez łączeń itd... i puszczasz wtedy od modułu bezpośrednio do lampy, samo to, że xenon potrzebuje 4 przewody na silniczki a nie 3. Masz schemat który ja robiłem dla siebie jak wkładałem samo-poziom żeby było mi łatwiej ogarnąć temat:SamopoziomB6.thumb.png.42ee307bd0f04c840bce6fa4c65f1399.png

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, kamil-vag napisał(a):

Odcinać ? Wlutować ? Wyciągasz piny, kupujesz nowe, zarabiasz i tyle, wiązkę najlepiej zrobić całą, bez łączeń itd... i puszczasz wtedy od modułu bezpośrednio do lampy, samo to, że xenon potrzebuje 4 przewody na silniczki a nie 3. Masz schemat który ja robiłem dla siebie jak wkładałem samo-poziom żeby było mi łatwiej ogarnąć temat:

Dzięki bardzo! Więc czekam na pogodę i do dzieła :) Swoją drogą to trzeba jeszcze potrafić czytać schematy, ale spróbuje :D

Edytowane przez szpakuziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...