Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie układu samo poziomowania xenon-ów A4 B6


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

A zrobiłeś nastawy?

Druga sprawa, czy przepiąłeś kabelki z manual (3) na auto(4)?

Innymi słowy, dołożyłeś pin nr 3?

Wysłane z mojego iPada...

Edytowane przez GreGoriO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



A zrobiłeś nastawy?
Druga sprawa, czy przepiąłeś kabelki z manual (3) na auto(4)?
Innymi słowy, dołożyłeś pin nr 3?


Kabelek w lampie dodalem do silniczka z samopoziomem - niby jak sprawdzalem z ori lampą to jest git - trzeba tylko tam dodać jeden kabelek, a nastawy zrobię z błędami w sterowniku ?
Edytowane przez leszek1973
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastawy czyli musisz podłączyć Vag i nauczyć auto w jakim położeniu ma czujniki i silniczek.

Procedura jest na pierwszej stronie.

Kable lamp z ręczną regulacją, mają inaczej zasilanie, trzeba je przeciąć i połączyć z nową wiązką. Zrobiłeś to?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tylko dodalem brakujacy pin do silniczka, trzeba jakieś inne kable we wtyce lampy zmienić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście, wszystko masz na pierwszej stronie, przeczytaj jeszcze raz które jkabelki odciąć od isiniejącej instalacji i podpiąć do nowej, tej któa idzie z modułu samopoziom.

oczywiście te 4 kabelki to nie wszysko.

jest jeszcze do podłączenia kilka innych rzeczy, żadnej nie można pominąć jeśli przechodzi się z regulacji ręcznej na automat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego, ja miałem angola i zrobiłem przekladke z całą instalacja , a w niej był samopoziom seryjny , zmieniłem nawet instalację do lamp , zostały w sumie same lampy manual, teraz dokupilem silniczki od samopoziomu i jestem na etapie tylko dolozenia jednego kabelka w lampie

W tej chwili to potrzebuje tylko info co w lampie zmienić żeby zachulalo, który schemat przedstawia jak ma instalacja wyglądać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz. Od początku.
Jeśli masz oryginalna wiązkę to nie musisz nic robić. Jeśli było sterowanie ręczne, to robisz według tego co na pierwszej stronie.
Nie może być tak że część instalacji jest ręczną @ część auto.
Napisz po kolei co zrobiłeś.
Bo samopoziom Seryjny, czy to w wersji Uk czy EU to połączenie kabli jest tak samo.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez GreGoriO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, całą instalację zmieniłem od auta z samopoziomem , od tyłu - do przodu, aż po przednie lampy razem z modułem od samopoziomu, u mnie wcześniej był manual i tylko lampy zostały manual, dokupiłem silniczki od samopoziomu i w lampie dołożyłem 4 pin do silniczka i po wejściu vag-iem do sterownika mam błędy - 01539 , 01535, 01534, na zegarach świeci problem z samopoziomem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz wiązki z czujników i lamp musisz wykonać odpowiednie podłączenia... do alternatora, stacyjki, bezpieczników, ABS, GNIAZDO OBD, I TAK DALEJ

wszystko to co masz na pierwszej stronie.

To na koniec zostaje procedura adaptacji silniczków i kodowanie pod ksenon.....

Masz to zrobione?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, wiązka silnika została stara, czyli to co idzie do sterownika silnika mogę mieć nie podłączone , chyba widziałem wolne piny w kostkach za sterownikiem silnika

ps na pierwszej stronie nic ciekawego niema, schematy nie działają

Edytowane przez leszek1973
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej nie rozumiesz co się Tobie pisze.

Tu nie chodzi o to by wpinać się w wolne miejsca, tylko odpowiednio dokładać potrzebne kable.

Poczytaj jeszcze raz i spisz sobie wszystkie miejsca w które masz się podłączyć.

Teraz sprawdź czy te miejsca są ci znane, i dostępne

Cały szkopuł w tym, że MUSZĄ być wykonane WSZYSTKIE podłączenia. Bez tego żaden mod, czy to PDC czy haka czy twój, samopoziomu..... Nie będzie działał

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiązkę wnętrza samododu i wiązki do lamp mam oryginalną z układem samopoziomowania, z czujnikami przy kołach, więc wszystkie kable powinny być na swoim miejscu,

jak możesz to podaj mi linka ze schematem wyprowadzeń modułu poziomowania lamp bo szukam i nie mogę znaleźć, coś mi świta i być może ogarnę

Edytowane przez leszek1973
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś niedawno robił u siebie xenon od podstaw i by się podzielił informacją ile całe przedsięwzięcie wyniosło go (zderzak , lampy , przetwornice, czujniki itd.) będę wdzięczny bo chciałbym założyć xenon w swojej i nie wiem ile może to wynieść aby temat zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy nie jest ten sam koszt...

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy za ile kupisz zestaw, czy poszczególne części.

Ja, żeby kupić tanio zbierałem graty prawie dwa lata.

Ogólnie jak chcesz wiedzieć cenę, spisz sobie co potrzebujesz.

Z allegro wyjdzie ci koszt orientacyjny danych części.

A pamiętaj że czasem jakaś spinka się złamie, czy będzie brak narzędzi do odkrecenia, to też jest koszt...

Najważniejszą rzeczą w tym wszystkim

Jest satysfakcja z zabawy przy aucie.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

EDYTOWAŁEM post 331.

Wrzuciłem tam filmik jak należy zacisnąć NITONAKRĘTKĘ w przedniej zwrotnicy, aby mieć możliwość poprawnego montażu czujnika.

polecam obejrzeć film.

Edytowane przez GreGoriO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filmik wrzucony z NITONAKRĘTKĄ :hi:

Jesli ktos posiada jakies fotki z montazu itd. to wrzucimy do pierwszego posta

Moje z przed 6 laty znikły niestety :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie miałem zwykłe u siebie lampy zamontowałem bi xenon teraz chcę zamontować samopoziom, rozumiem że do każdej lampy muszę pociągnąć po jednym kabelku i piny wpiąć w kostkę od lamp w puste miejsca? Co za tym idzie rozumiem że na tym kończy się praca ciągnięcia kabli w przedziale silnikowym. Czujniki smopoziomu zamontowałem i kable od nich znajdują się w środku. Posiadam cała oryginalną wiązkę samopoziomu którą wymontowałem z b6 2004r. anglik. mając chwilkę wolnego czasu zobaczyłem czy będzie pasować, i tu napotkałem się małe problemy:

- zastanawiam się gdziem mam wpiąć się z kabelkiem od lampy prawej? (w jaką kostkę? oraz w które miejsce kotki włożyć pin ? )

- wiązka którą posiadam ma w czerwonej kostą od strony pasażera 4 kable z których tylko jeden po połączeniu z kostką w moim aucie będzie miał tz. pokrycie będzie mógł zamknąć obwód tak więc co powinien pod tamte Piny podpiąć ?

- od gniazda bezpieczników jeden kabel idzie do modułu zastanawiam się do czego mam połączyć drugi kabelek?

- czy jeżeli w niektórych kostkach mam obsadzone piny ( taka sytuacja jest np w kostka od włącznika światła.) mam je wypinać i wpiąć piny które idą do modułu świateł ?

Bardzo bym był wdzięczny za info :D

Edytowane przez Karol89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz odciąć kabelki z regulacji reflektora i spiąć z instalacją którą masz do modułu samopoziomu.

Skoro masz oryginalną wiązkę, to kolory będą się pokrywać.

Na pierwszej stronie masz schematy i tego się trzymaj.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko było by dobrze jeśli w tej rozpisce były kolory które są w oryginalnej wiązce, kurcze może po prostu nie potrafię tego czytać. Mam we wiązce kable siwo/żółty, cały siwy, i siwo/czarny oraz siwo/brązowy i za nic nie wiem co z nimi mam zrobić oraz do jakich przewodów mam wpiąć kable z co dodałem do lamp :( (szkoda że nie jest to opisane w taki sposób " kabel z lewej lampy podłącz z tym i tym kablem ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FAKTYCZNIE LIPA ZE ZDJĘCIAMI, większości nie ma lub nie działają...

jutro postaram się wrzucić schematy, bo dziś już nie mam siły.

poza tym tak....

jak masz kabelek to pewnie masz też wtyczki, na drugim końńcu.

po prostu sam sobie zrób rozpiskę gdzie do jakiego pinu we wtyczce/gnieździe idzie dany kablelek.

potem porównasz ze schematem i już będzie ci łatwiej.

miernik albo nawet zwykła żaróweczka z bateryjką i "przedzwoń" kabelki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...