antonio 8 Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 (edytowane) macie jakies patenty zeby tanio zreanimować wytarty włącznik swiateł? Edytowane 20 Września 2015 przez antonio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo 2 Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Mam problem z wypadaniem zapłonu na trzech cylindrach. W piątek wymieniłem wszystkie cewki na nowe Beru - problem nie ustąpił. Zamówiłem jednak za późno świece i ich przy okazji wymiany cewek nie wymieniłem. Objawy to telepanie silnikiem na postoju oraz strzelanie przy delikatnym przygazowaniu. Na benzynie silnik pracuje równo. Problem jest tylko na gazie. Jutro czeka mnie trasa ok 1000km i teraz pytanie czy mogę przejechać to z tymi błędami ? Najprawdopodobniej są do wymiany świece ponieważ nie były wymieniane od 2 lat oraz 1 rok na gazie były jeżdżone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 macie jakies patenty zeby tanio zreanimować wytarty włącznik swiateł? Zakup elementow i ich wymiana, lub kupic caly nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Gaz do regulacji, zbyt uboga mieszanka. Sprawdzałeś korekcje sond ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo 2 Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 (edytowane) Gaz do regulacji, zbyt uboga mieszanka. Sprawdzałeś korekcje sond ? nie sprawdzałem nic jeszcze, wywaliło tylko wypadanie zapłonu na 3 cylindrach. no i cewki wymieniłem a i pojawiła się sadza na końcówkach wydechu Edytowane 20 Września 2015 przez slo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Gaz do regulacji, zbyt uboga mieszanka. Sprawdzałeś korekcje sond ? jak juz jestesmy w temacie, u mnie jest na odwrot na zimnym po odpaleniu prze kilkanascie sekund szatkuje silnikiem, przy przygazowce strzela i telepie po chwilce cos tam sie ogarnie w silniku i delikatnie sie uspokaja. Po nastepnej chwili zejdzie z obrotow i jest ok. 163KM nie mam kata mam zalozona ta przedluzke na sondzie za katem. Jak widac na filmiku checka zapala mi po jakichs niecalych 300km od skasowania. Vag wywala blad ze mieszanka za uboga i ze za bogata. WTF Filmik z rannego odpalenia ale slabo slychac to szatkowanie. http://vid1245.photobucket.com/albums/gg590/mrogal/20150915_070034_zpsdhuxu7ez.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 No i próbowałem VAGiem coś zrobic z tym licznikiem i d*pa. CO ciekawe po zalaniu do pełna wciąż pokazuję rezerwę a wskazówka pokazała prawie 1/2 baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Wyjmij bezpiecznik od licznika. Nie pamiętam tylko ktory to jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biggman 22 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) numer 15. Jak kodowanie jest ok, to przepisz adpatacje z poprzedniego licznika. Jest kilka bloków opisanych jako tank sensor. Jeśli to nie pomoże, to albo pływak musi być inny, albo coś z licznikiem jest nie tak. Edytowane 21 Września 2015 przez biggman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 fabrycznie nowe serducho S4 http://allegro.pl/silnik-audi-s4-s6-4-2-v8-340km-fabrycznie-nowy-i5683019561.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 0 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Witam! Zgodnie z obietnica wklejam link do zdjecia z ksiazki typu "Sam naprawiam Audi A4 B6..." w wersji angielskiej dot. prawidlowego montazu i dokrecenia wachaczy gornych przedniego zawieszenia przed montazem calego zestawu do auta. [/url]">https://imageshack.com/i/p1HMgTKyj'> Owe gorne wachacze trzeba dokrecac w dwoch etapach aby uniknac zerwania gum po opuszczeniu auta na ziemie tj. 1 etap dokrecic z sila 50 Nm , 2 etap dociagnac dodatkowo kazda srube o 90 stopni Mam nadzieje , ze to sie komus przyda , ja zawsze tak robie bo przy zaloznonych wachaczach juz na aucie jest praktycznie zerowy dostep do srub i nakretek , a kombinowanie z podkladaniem czegos pod piaste , bo kolo trzeba zdjac aby miec lepszy dostep do wachaczy to troche ryzykowne , roznie to bywa z taka masa auta. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 numer 15. Jak kodowanie jest ok, to przepisz adpatacje z poprzedniego licznika. Jest kilka bloków opisanych jako tank sensor. Jeśli to nie pomoże, to albo pływak musi być inny, albo coś z licznikiem jest nie tak. Raczej pływak bo licznik 2005r a samochód 2001. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
secio84 0 Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Witam! Zgodnie z obietnica wklejam link do zdjecia z ksiazki typu "Sam naprawiam Audi A4 B6..." w wersji angielskiej dot. prawidlowego montazu i dokrecenia wachaczy gornych przedniego zawieszenia przed montazem calego zestawu do auta. [/url]"> Owe gorne wachacze trzeba dokrecac w dwoch etapach aby uniknac zerwania gum po opuszczeniu auta na ziemie tj. 1 etap dokrecic z sila 50 Nm , 2 etap dociagnac dodatkowo kazda srube o 90 stopni Mam nadzieje , ze to sie komus przyda , ja zawsze tak robie bo przy zaloznonych wachaczach juz na aucie jest praktycznie zerowy dostep do srub i nakretek , a kombinowanie z podkladaniem czegos pod piaste , bo kolo trzeba zdjac aby miec lepszy dostep do wachaczy to troche ryzykowne , roznie to bywa z taka masa auta. Pozdrawiam. Pewnie się przyda pod warunkiem że masz standard zawieszenie bądź s-line do gwintu ustawiasz indywidualnie naciepane z GT-I9195 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Pany przy wymianie zacisku z tylu, po zlozeniu wszystkiego odpowietrzacie sam tyl czy calosc trzeba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 ja odpowietrzałem sam tył i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 210 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Pany przy wymianie zacisku z tylu, po zlozeniu wszystkiego odpowietrzacie sam tyl czy calosc trzeba? Zaciskasz węże odkręcasz zaciski. Przykręcasz drugi. Poluzowujesz odpowietrznik. Jak zacznie lecieć płyn dokręcasz i jedziesz Możesz browar wypić w międzyczasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biggman 22 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Nie powinno sie zaciskac wezy z tego co mi mechanik opowiadal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 210 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Nie powinno sie zaciskac wezy z tego co mi mechanik opowiadal Można ,przecież to tylko guma ze zbrojeniem z płótna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Czasami zbrojenie jest stalowe i po zacisnieciu juz nie ta przepustowosc. I tu ja mialem kiedys z tym problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 No to odpowietrze sam tyl i zobaczymy czy bedzie gralo. Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się