Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Ludziska czy ktoś zakładał do zwykłego diesla 1,9 tdi drugi intercoler tak jak ma 2,5 tdi. jest gdzies jakis temat i czy ma sens. Co ewentualnie trzeba by mieć???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Ludziska czy ktoś zakładał do zwykłego diesla 1,9 tdi drugi intercoler tak jak ma 2,5 tdi. jest gdzies jakis temat i czy ma sens. Co ewentualnie trzeba by mieć???

tutaj jest tylko ze do bexa, sens na pewno jest tylko czy nie lepiej jest wstawić IC?

https://a4-klub.pl/index.php?/topic/307345-montaz-prawego-intercoolera-bex/?/topic/307345-montaz-prawego-intercoolera-bex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziska czy ktoś zakładał do zwykłego diesla 1,9 tdi drugi intercoler tak jak ma 2,5 tdi. jest gdzies jakis temat i czy ma sens. Co ewentualnie trzeba by mieć???

Chyba większość wstawia centralny IC

Ludziska czy ktoś zakładał do zwykłego diesla 1,9 tdi drugi intercoler tak jak ma 2,5 tdi. jest gdzies jakis temat i czy ma sens. Co ewentualnie trzeba by mieć???

Chyba większość wstawia centralny IC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziska czy ktoś zakładał do zwykłego diesla 1,9 tdi drugi intercoler tak jak ma 2,5 tdi. jest gdzies jakis temat i czy ma sens. Co ewentualnie trzeba by mieć???

A nie lepiej icek z BRD? Jest wydajniejszy. Ja chciałem do siebie ale nie mam pewności czy wejdzie do AVF z klima na osobnym pasku bo tam może osuszacz przeszkodzić w montażu.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziska czy ktoś zakładał do zwykłego diesla 1,9 tdi drugi intercoler tak jak ma 2,5 tdi. jest gdzies jakis temat i czy ma sens. Co ewentualnie trzeba by mieć???

Chyba większość wstawia centralny IC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego pytam o icek z 2,5 czy ktos zakladał niz kombinowac z centralnym tym bardziej ze nie podoba mi sie to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są tuningowe icki ale drogie. Za to pasują p&p w miejsce starych.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już kiedyś pisałem ,że idzie wsadzić do AVF icka z BRD nawet przy klimie na osobnym pasku mam tak u siebie zriobione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego pytam o icek z 2,5 czy ktos zakladał niz kombinowac z centralnym tym bardziej ze nie podoba mi sie to :)

Ja po swapie miałem oba IC z 2.5TDi, podstawowym problemem jest to iż IC z 2.5TDI ma jedno wejście do góry i trzeba robić to na silikonach tuningowych, oraz kolejnym i chyba o wiele większym problemem jest to iż IC z 2.5TDi ma aż dwa wyjścia na dole. U mnie gdzie pas przedni mam dalej z 2.5TDi to akurat nie był problem, ale u posiadaczy oryginalnego 1.9TDi oznacza to dość dużą rzeźbę z silikonami.

Zatem gra nie warta świeczki, lepiej na prawdę zainwestować w IC z BRD, bądź FMIC, które wcale nie musi być duże i widoczne, można założyć z 2.0/3.0 TDi i wcale nie rzuca się w oczy, a daje o nie lepsze rezultaty niż podwójne SMIC, dla tego u mnie IC z 2.5TDi leżą w garażu i się kurzą ;)

Edytowane przez Ra4al
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego pytam o icek z 2,5 czy ktos zakladał niz kombinowac z centralnym tym bardziej ze nie podoba mi sie to :)

Ja po swapie miałem oba IC z 2.5TDi, podstawowym problemem jest to iż IC z 2.5TDI ma jedno wejście do góry i trzeba robić to na silikonach tuningowych, oraz kolejnym i chyba o wiele większym problemem jest to iż IC z 2.5TDi ma aż dwa wyjścia na dole. U mnie gdzie pas przedni mam dalej z 2.5TDi to akurat nie był problem, ale u posiadaczy oryginalnego 1.9TDi oznacza to dość dużą rzeźbę z silikonami.

Zatem gra nie warta świeczki, lepiej na prawdę zainwestować w IC z BRD, bądź FMIC, które wcale nie musi być duże i widoczne, można założyć z 2.0/3.0 TDi i wcale nie rzuca się w oczy, a daje o nie lepsze rezultaty niż podwójne SMIC, dla tego u mnie IC z 2.5TDi leżą w garażu i się kurzą ;)

Dzięki kolego za konkretna odp

naciepane z GT-I9195

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, Panie - najlepszego w Nowym. Oby był lepszy niż poprzedni....

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko Panowie,pytanie do znafcow, czy pompa wspomagania z b7 z silnika 1.9/2.0/3.0 tdi podejdzie do 1.9 tdi w b6?

Zmienilem u siebie magiel i stara pompa prawdopodobnie po dwóch dniach sie skonczyla, wspomaganie działa normalnie ,ale pompka wyje jak szalona no i fontanna ze zbiorniczka sie robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.9/2.0TDI z B7 to jest taka sama pompa jak 1.9TDI z B6. Jedyna różnica, która może występować to kolanko wychodzące z pomp, jedne mają pod kątem, drugie proste. Nie pamiętam, które mają kolanko, a które proste, ale poza tym niczym się nie różnią. Co więcej, samo kolanko można "przeszczepić" ze starej pompy.

Edit: Wydaje mi się że różnica była między starym silnikiem AWX np, a AVF nowszym i wyżej.

Edytowane przez JawoR36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Panowie, taka prośba, jakby ktoś miał na oku w odpowiednim stanie:

- podsufitkę kompletną

- zderzaki s-line

- lotka klapy bagażnika avant s-line

- nakładki progowe s-line

Wszystko powyższe do A6C6 Avant 2010r

To proszę o kontakt :wink:

orientujesz się czy podsufitka w przedlifcie jest taka sama? Jak tak to znajomy ma na sprzedaż kpl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam AWX -a właśnie , próbowałem zmienić płyn i nic to nie daje, po rozgrzaniu pompa nawet bez poruszania kierą wydaje z siebie dziwne dźwięki, musiała się przytrzeć jednak......

Znalazłem takie coś :

http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b7-2-0-tdi-i6578809611.html

http://allegro.pl/audi-a4-b7-1-9-tdi-pompa-wspomagania-8e0145155n-i6604906056.html

będzie to pasować bez jakiejś rzeźby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Panowie, taka prośba, jakby ktoś miał na oku w odpowiednim stanie:

- podsufitkę kompletną

- zderzaki s-line

- lotka klapy bagażnika avant s-line

- nakładki progowe s-line

Wszystko powyższe do A6C6 Avant 2010r

To proszę o kontakt :wink:

orientujesz się czy podsufitka w przedlifcie jest taka sama? Jak tak to znajomy ma na sprzedaż kpl

To samo, ale zapytaj czy:

- avant,

- bez szyberdachu

- komplet z lampkami, raczkami etc.

- jest nawiew w słupkach B

- jest dobry stan ?

Dzięki za info :wink:

A przy okazji....jakie springi byś mi polecił? 2.0 tdi na seryjnym zawieszeniu. Chciałbym dać go trochę niżej. Coś jak przy 1bv lub centa niżej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam AWX -a właśnie , próbowałem zmienić płyn i nic to nie daje, po rozgrzaniu pompa nawet bez poruszania kierą wydaje z siebie dziwne dźwięki, musiała się przytrzeć jednak......

Znalazłem takie coś :

http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b7-2-0-tdi-i6578809611.html

http://allegro.pl/audi-a4-b7-1-9-tdi-pompa-wspomagania-8e0145155n-i6604906056.html

będzie to pasować bez jakiejś rzeźby?

Co to w ogóle za magiel założyłeś?

Ps. Ta sama pompa, tylko trochę brudniejsza u mnie kosztuje 70zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam AWX -a właśnie , próbowałem zmienić płyn i nic to nie daje, po rozgrzaniu pompa nawet bez poruszania kierą wydaje z siebie dziwne dźwięki, musiała się przytrzeć jednak......

Znalazłem takie coś :

http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b7-2-0-tdi-i6578809611.html

http://allegro.pl/audi-a4-b7-1-9-tdi-pompa-wspomagania-8e0145155n-i6604906056.html

będzie to pasować bez jakiejś rzeźby?

Zmieniałem jakiś czas temu magiel bo wyrzucalo mi na prawo kolo płyn. Nowy magiel włożony a wspomaganie jak w starze. Koleś od którego brałem magiel dał mi pompę od B7 3.0 Tdi. Założyłem bez problemu. Jedyna różnica to ze młodsza i ze 20 barów mocniej dmucha.

Potem były dalsze przygody ale to przez servotronic a pompa została z 3.0 tdi

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...