Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Ten cienki z wtyczką idzie ze stacyjki, więc jak nie kręci w ogóle to albo kostka stacyjki, albo rozrusznik (automat, szczotki itp)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Ok . Dzięki ! Jutro już umówiony jestem na wizytę u mechanika . Jeszcze dla pewności sprawdzę , bo jak kostka to żeby bez sensu nie wymieniał rozrusznika ... a w razie czego polecasz brać nowy czy na regenerację oddawać ? 

Rzucisz okiem na błędy w poście wyżej czy coś tam poważnego jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.05.2017 o 11:46, marcin9680 napisał:

Witam.
Panowie bardzo prosze o wszelkie podpowiedzi jak awaryjnie otworzyc tylne drzwi ? Zamek zblokowal drzwi i nie idzie ich otworzyc , slychac jak cos tam sie rusza podczas otwierania drzwi z pilota lub przycisku zamkniecia drzwi w wenatrz auta. Mam drugi zamek i chce go zalozyc ale jak te cholerne drzwi otworzyc ?
Bardzo prosze o wszelkie sugestie.
Dziekuje.

otwórz przednie drzwi i masz dostęp do przelotki. tam kable pękają. poryraj sobie gumą i strzelaj z pilota, jak nic nie da, to podaj prąd po prostu na wtyczkę i tyle, musi je dźwignąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju, dzięki za wtyczkę z pinami:hi:......dzisiaj podłączyłem i bangla:decayed: mała rzecz a cieszy:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, kaju napisał:

otwórz przednie drzwi i masz dostęp do przelotki. tam kable pękają. poryraj sobie gumą i strzelaj z pilota, jak nic nie da, to podaj prąd po prostu na wtyczkę i tyle, musi je dźwignąć.

Witam.
Kaju dzieki serdeczne za podpowedz , juz drzwi otwarte. Cos jest nie tak z zamkiem lub wtyczka przy zamku gdyz za kazdym razem kiedy nie chca sie otworzyc drzwi czyli zamek cos tam ropi , "pyka" ale dalej po szarpnieciu klamki drzwi sa zamkniete to jak pokne piescia w drzwi nad klamka to zamek odpuszcza i drzwi mozna otworzyc i tak mozna kilka razy zamykac otwierac az za ktoryms tam razem znow drzwi sa zablokowane. Mam nowy zamek tak wiec w nastepny weekend bedzie zabawa z jego wymiana na dodatek dobrze przejze wtyczke od zamka czy nie ma wilgoci itp. Kable w przelotce sprawdzalem wczesniej i wsio jest ok , zadnych przetarc , pekniec i zwarc na kablach itp. 

Jeszcze raz dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Sedrak Dan napisał:

A pobór prądu jak sprawdzić ? Po zgaszeniu znowu nie opala. Nie kręci w ogóle rozrusznikiem. Po prostu nic się nie dzieję, a aku działa normalnie. Zrobiłem scany w poszukiwaniu błędów.

Pla.txt

Miałem ostatnio podobny problem dlatego sugeruję sprawdzić masę dochodzącą do rozrusznika. Ja zanim to zrobiłem to zregenerowałem sobie niepotrzebnie rozrusznik, wymieniłem aku i dałem altka do sprawdzenia a winowajcą tak naprawdę od samego początku był wyłącznie poluzowany kabel :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Animal napisał:

Ja zanim to zrobiłem to zregenerowałem sobie niepotrzebnie rozrusznik, wymieniłem aku i dałem altka do sprawdzenia a winowajcą tak naprawdę od samego początku był wyłącznie poluzowany kabel :facepalm:

Dlatego najpierw sprawdza się napięcie ze stacyjki przy odpalaniu i napięcie na zacisku automatu - stałe 12V. Jak to jest to najlepiej wyciągnąć rozrusznik na stół i porobić testy (aku + kable rozruchowe). Wtedy widzimy czy winny jest rozrusznik czy coś nie tak po stronie instalacji w aucie... Ale regeneracja rozrusznika to i tak dobra naprawa, bo wystarczy go wyczyścić, przesmarować, wymienić szczotko-trzymacz i już inaczej auto pali... Mało komu się chcę przeglądać instalację, poczyścić punkty masowe, przesmarować potem wazeliną techniczną... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Sedrak Dan napisał:

Dzięki . Będę jechał na poprawę , bo auto jeździ gorzej niż przed :) 

Nie zapomnij zatankować paliwa do pełna i wrzucić zapasówkę do bagaja :hi::)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, BeyerBrown napisał:

Nie zapomnij zatankować paliwa do pełna i wrzucić zapasówkę do bagaja :hi::)

I jeszcze zbiorniczek spryskiwaczy do pełna i nabić ciśnienie opon według wlepki :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, kamil-vag napisał:

I jeszcze zbiorniczek spryskiwaczy do pełna i nabić ciśnienie opon według wlepki :

No ciśnienie to podstawa. Oraz proste felgi :wink:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mam butlę z gazem to najlepiej ją opróżnić ? Jestem ciekaw jak z felgami. Jak wymieniałem opony na letnie to wulkanizator mówił, że jest niby ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany zapytam tu, bo w dział klimy rzadko kto zagląda. Może ktoś z Was będzie miał VAG-a w aucie i będzie się Wam chciało sprawdzić.

W klimatyzacji grupa 009 3 i 4 kratka mamy odczyty z temperatur Lewa i Prawa strona (G150 i G151)

Kiedy mam tryb ECON te temperatury są do siebie zbliżone, ale jak załączę klimę to na lewej stronie mam mniejszą temperaturą niż z prawej.  Nawiew ustawiony tylko na środkowe kratki i 18 stopni...

Silniczki wszystkie działają poprawnie, nie mam błędów, adaptację robiłem...  Też tak macie, czy u Was te temperatury są zbliżone ? ? ? No i ile macie przy ustawionych 18 na tych czujnikach podczas chłodzenia ? 

Muszę jeszcze po nocy sprawdzić czy będzie to samo, ale zamieniałem już czujniki miejscami i jest to samo, więc one raczej dobrze mierzą temperaturę... 

Proszę, jak znajdziecie chwilkę to zerknijcie u siebie jak jest ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany zapytam tu, bo w dział klimy rzadko kto zagląda. Może ktoś z Was będzie miał VAG-a w aucie i będzie się Wam chciało sprawdzić.
W klimatyzacji grupa 009 3 i 4 kratka mamy odczyty z temperatur Lewa i Prawa strona (G150 i G151)
Kiedy mam tryb ECON te temperatury są do siebie zbliżone, ale jak załączę klimę to na lewej stronie mam mniejszą temperaturą niż z prawej.  Nawiew ustawiony tylko na środkowe kratki i 18 stopni...
Silniczki wszystkie działają poprawnie, nie mam błędów, adaptację robiłem...  Też tak macie, czy u Was te temperatury są zbliżone ? ? ? No i ile macie przy ustawionych 18 na tych czujnikach podczas chłodzenia ? 
Muszę jeszcze po nocy sprawdzić czy będzie to samo, ale zamieniałem już czujniki miejscami i jest to samo, więc one raczej dobrze mierzą temperaturę... 
Proszę, jak znajdziecie chwilkę to zerknijcie u siebie jak jest [emoji6]

Mam to samo. Postaram się podać odczyty moje jutro dla porównania.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze zobaczę pod wieczór jak słońce zejdzie z auta, bo może bardziej się nagrzała ta strona prawa auta...  Porobię screeny ;) Tak przeglądam te schematy i nie ma chyba jakiejś klapy rozdzielającej lewa-prawa, są 2, po jednej dla każdej strony... zdejmowałem nawet silniczek V159 i ręcznie otwierałem tą klapę z prawej strony, temperatura na G151 się zmieniała, ale nadal była różna od tej z lewej :/ nie wiem, więcej powietrza leci na lewą na kierowcę ? ? ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.05.2017 o 18:59, grzes283 napisał:

Kaju, dzięki za wtyczkę z pinami:hi:......dzisiaj podłączyłem i bangla:decayed: mała rzecz a cieszy:wink:

no i bardzo egjelancko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie firma keskin odnośnie felg jest ok czy koooopa ? :)

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ile kosztuje zwykła dokładka na 2 kominy do B6 Avant ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj na allegro i po szrotach: https://allegro.pl/listing?string=dokładka a4 b6 tył&order=m&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-uni-1-3-0511

Jak masz trochę zdolności manualnych, to chłopaki na ori zderzak B6 dorzucają dokładkę z B7: 

 

 

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...