Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Dzis jak rano podlaczylem kompa to temp cieczy wynosila 28 st ,z tym ze ok 22.00 zostal ostatni raz zgaszony, no i stoi w garazu wiec wskazanie moze być prawidlowe , ale sprawdze to dzieki za podpowiedz :)

zauwazylem tez ze ten problem nie wystepuje tak jakby zaraz po odpaleniu a raczej po ok 1/2 min pracy na jalowym, potem wystarczy ze przejade ok 2 km i juz nie czuc telepania na budzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

W moim wypadku telepalo przez góra 3 sekundy odrazu po odpaleniu, później się uspokajalo. 

Edytowane przez Onyks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał najtańszą opcją będzie wymiana oringów na pompkach,możliwe że to one są przyczyną 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorę to pod uwagę , zaraz po niedzieli się za to wezmę i właśnie na początku wlecą nowe oringi , bo nie podoba mi się to że po rozgrzaniu jest dobrze wygląda to właśnie tak jakby z uszczelnieniami było coś nie tak...  Dzięki za podpowiedzi Grzesiu , oliwkę już zamówiłem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odpaleniu mniej więcej tak to wygląda ? 

Ja wtedy akurat wymieniałem pompki na mocniejsze i objawy przeszły, nie wiem jak by było po samej wymianie oringów, ale u mnie również bipy były bardzo wysokie. Zacznij od wymiany oringów i ustaw później pompki na 180* i obserwuj co się będzie działo. Przed wsadzeniem pompek nie zapomnij sprawdzić gniazd w głowicy czy nie ma ostrego wytartego ranciku, który przetnie oringi przy wkładaniu. Jeżeli będzie rancik to weź papierek p2000 i "strzel palcówke" w każdym gnieździe by zniwelować ten ostry rant. Przy okazji od razu posprawdzaj konektorki idące do pompek i całą ich wiązke.

Edytowane przez KoJ@K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry, 

Panowie znacie jakąś sprawdzoną firmę sprzedającą zamienniki, bądż zregenerowane miechy, amorki etc od zawieszenia pneumatycznego audi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, grzes283 napisał:

Dobry, 

Panowie znacie jakąś sprawdzoną firmę sprzedającą zamienniki, bądż zregenerowane miechy, amorki etc od zawieszenia pneumatycznego audi?

Właśnie dlatego sprzedałem swojego allroada... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, grzes283 napisał:

Dobry, 

Panowie znacie jakąś sprawdzoną firmę sprzedającą zamienniki, bądż zregenerowane miechy, amorki etc od zawieszenia pneumatycznego audi?

http://regeneracja-airmatic.pl/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam  błagam o podanie nr czujnika g89 i czujnika od biegu wstecznego padły mi o mam Meksyk z ten na fisie brak tilta w lusterku oraz lampki wsteczenego... 

Przy okazji szukam tego plastiku z foto ma ktoś? Lub wie jak to się nazywa, bo nie mogę znaleźć na allegro.. 

Pozdrawiam 

IMG_20180901_155825.jpg

IMG_20180901_155834.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Właśnie dlatego sprzedałem swojego allroada... ?

Tak się sypie i taki drogi ten zawias pneu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 200 tysiach zaczyna sie po kolei wszystko sypać - u mnie najpierw kompresor, potem miechy, potem przód zaczął walić, sterownik świrował co chwile tryb awaryjny, po kompresorze i pierwszych symptomach innych rzeczy i jak sie dowiedziałem ile wyjdzie wyprowadzenie tego wszystko na stan przynajmniej przyzwoity, pogonilem auto bez zastanowienia. Najgorsze ze jak zrobisz cos, wsadzisz nowe, to inna rzecz zaczyna klękać bo nie ogarnia obsłużenia swiezego sprzętu. Mój kumpel myślał ze naprawi jedno i bedzie kino i sie teraz z niego śmieje bo wydał 20 tysięcy i dalej cos, teraz przewody gdzies puszczają i auto po dobie stoi jak pijane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Po 200 tysiach zaczyna sie po kolei wszystko sypać - u mnie najpierw kompresor, potem miechy, potem przód zaczął walić, sterownik świrował co chwile tryb awaryjny, po kompresorze i pierwszych symptomach innych rzeczy i jak sie dowiedziałem ile wyjdzie wyprowadzenie tego wszystko na stan przynajmniej przyzwoity, pogonilem auto bez zastanowienia. Najgorsze ze jak zrobisz cos, wsadzisz nowe, to inna rzecz zaczyna klękać bo nie ogarnia obsłużenia swiezego sprzętu. Mój kumpel myślał ze naprawi jedno i bedzie kino i sie teraz z niego śmieje bo wydał 20 tysięcy i dalej cos, teraz przewody gdzies puszczają i auto po dobie stoi jak pijane

Zawsze mozna przerobić na zwykły zawias. Po drugie teraz jest mnóstwo zamienników etc i nie sądzę, że aż takie niebotyczne koszta może robić.

Na pewno jest to kilka razy więcej niż cokolwiek w seryjnym zawieszeniu.

Allroad miał troszkę droższe rozwiązanie. Tam chyba kompresor był nieregenerowalny. Zresztą C5 miał słabsze miechy.

Ponoć Zwykła C6 jest troszkę poprawiona. 

Nie jest to rzecz, którą chciałbym mieć w aucie, ale niestety przy używkach trzeba iść na kompromis.

Tak jak wyżej wspomniałem. Jak zaczęło by się sypac, to wjechała by seria. Przód jest p&p, natomiast tył robi problem, gdyż trzeba dać podkładki pod sprężyny, ale wszystko do ogarniecia. Kwestia kalkulacji, czy warto zmieniać fabrykę. 

Edytowane przez grzes283
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Allroada miałem C6, wiec tam gdzie ty idziesz ja juz dawno wracam.. Amor regenerowany 1300, nowy 3600. Kompresor 2,5, miech 900, potem sterownik, przewody, amory tyl. Moze u ciebie zamkniesz temat jedna wymiana, ale wiem z życia na dwóch autach były mega cyrki i grube koszta. Chyba ze te kwoty nie sa dla ciebie ciężarem, to rob i jezdzij z uśmiechem ;) ja zamiast latać zawieche, zmieniłem auto a za zaoszczędzona kase zrobiłem sobie generalny remont silnika i Stage 3. I ten wydatek sprawia wiecej frajdy niż ulga ze zawiecha juz nie klepie.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, masz rację....rzeczywiście kwoty ekstremalne. Aczkolwiek nie czytałem o takich problemach przy C6 - widocznie rynek jest nie nasycony tym modelem. Z resztą rzadkością jest  pneumatyka w zwykłej c6 i to może stąd wynikać.

Podchodzę do tego w ten sposób. Auto jest w ori s-linie bogato wyposażone, więc oszczedzi na modzeniu;-)

A to jak wszyscy wiemy również są ekstrema finansowe:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@HOLMATRO a może po prostu źle trafiłeś albo przebieg był mocno skręcony. Mam znajomego mechanika, który zajmuje się wyłącznie zawieszeniami i prywatnie jeździ właśnie Allroadem C6. Oglądałem jego auto. Ma ponad 300kkm przebiegu i przy pneumatyce nic nie robił. Pozostałe elementy zawieszenia też ma ori. Ja mam teraz C6 i prawie 296kkm. Zawias zwykły. Do wymiany mam łączniki stabilizatora i tuleje górnych wahaczy z prawej strony. Poza tym cisza i spokój. Więc jak widać nie ma reguły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.09.2018 o 10:50, grzes283 napisał:

Dziękówa

https://pneumatycznezawieszenia.pl/ 

 

Ogolnie to cały układ jest wytrzymały tylko należy o niego dbać i zaglądać do kompresora bo woda lubi się zbierać. Miechy zazwyczaj padają od piachu który się na nich zbiera i ociera szczególnie michy tylne. Mnostwo błota tam przelatuje. Tył potrafi paść po 150kkm a przód potrafi sporo przelatac  bez problemu ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Norbas napisał:

https://pneumatycznezawieszenia.pl/ 

 

Ogolnie to cały układ jest wytrzymały tylko należy o niego dbać i zaglądać do kompresora bo woda lubi się zbierać. Miechy zazwyczaj padają od piachu który się na nich zbiera i ociera szczególnie michy tylne. Mnostwo błota tam przelatuje. Tył potrafi paść po 150kkm a przód potrafi sporo przelatac  bez problemu ;) 

Też takie informację widziałem. Rzadko kto się skarżył na pneumat w c6. Wiadomo, auto swoje ma wyjechane i różnie może być. Z resztą nikt nie wie, jak było wcześniej dbane o auto.....na chwile obecną wszystko ok. Przypocony jest tylny amorek. Reszta ukladu bez zastrzeżeń 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma swoje doświadczenia, temat mi dobrze znany dlatego opisałem swoją przygodę z pneumatyka :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, każda informacja jest przydatna. Tym bardziej od kogoś, kto ma styczność bezposrednio z tematem, a nie "....znajomy kolegi ma i narzeka...."

Ja sporo czytałem na temat tego zawiasu i z reguły większość to pozytywne opinie, ale kupując używkę trzeba się liczyć z wydatkami natury eksploatacyjnej.

Mam tylko nadzieję, że cała reszta auta będzie w stanie zrekompensować ewentualne awarie ?

Miało być zupełnie inaczej, niestety życie przynosi różne scenariusze i czasami plany idą na dalszy plan ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...