Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, turzol napisał:

Super auto, silnik jedyny słuszny do tej budy. Sam chorowałem na a6 c6 polift w sedanie, ale nie miałem szczęścia z szukaniem bo trafiałem na same ulepy.

2.0 nie było najgorsze. 170 koni dawało radę po mieście. Wiadomo obydwa silniki nie są warte porównywania. 3.0 daje zdecydowanie więcej frajdy. Muskasz gaz i to dosłownie frunie - tyle, że w mieście na nic to się zda, wieczne korki skutecznie blokują rozwścieczone konie ?

Wtryski wymienione, skrzynia po wymianie kosza.....zostaje tylko rozrząd, defacto największa sprawa przy tych silnikach...

Mój też nie jest idealny - takich nie ma, za dużo przemieliłem w ostatnich latach używek.

Był mocniej przytarty w lewy tylny błotnik są fotki. Bez gipsu się nie obyło. Są miejsca gdzie wartości są blisko 1700 mikronów. Ale nadrabia resztą i wyposażeniem, dlatego się zdecydowałem. 

A tak w woli ścisłości dla potomnych. Ci, ktorzy rezygnują z zakupu, tylko dlatego, że  gdzieś na błotniku jest 600 czy 700 mikronów - Panowie głupota totalna.

W starej A6 i w żony Astrze robiłem blotniki, typowa estetyka, dosłownie przerysowanie widelcem. Odrobina szpachli dla wyrównania + lakier i wyszło na mierniku prawie 600 mikronów. Być może kilka lat temu bym omijał taki samochód.  Teraz, gdy wiem jak małe wystarczy uszkodzenie, aby zrobić taką wartość nie ma to dla mnie znaczenia.

Oczywiście czujność należy zachować jak największą, ale myślmy rozsadnie. Lepiej trochę szpachli, niżeli wymieniany element po większej przygodzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Dla mnie to chyba "najgorszy element" robiony przy aucie - tylny błotnik. Mam uraz jak chuu po tym co widzialem co sie dzialo z tescia B6 gdzie bylo wstawiane poszycie tylnego blotnika... Ale i tak nie skreślałbym auta przez robiony tylny błotnik ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pisałem jakiś czas temu ze turbo mi rozłączyło i miałem zrobić logi dopiero dzisiaj znalazłem czas i bardzo was proszę zerknie ktoś na to i się wypowie czy wszystko Ok ? 

9B77E76F-09E1-4047-ACD7-EC94F588F88A.jpeg

CECAAC5B-5E57-4EDD-BCDC-A19779B2E42D.jpeg

D5F1B850-E3E0-4F10-978E-A513007A6E53.jpeg

D3C584C0-FE92-4097-A7A4-DC7EA933EFAD.jpeg

CAC98361-3EB0-4474-A534-308C7A5F0CFD.jpeg

D6BB7773-3D77-431B-ABA9-45EF838BEA9F.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z utrzymaniem zadanego ciśnienia, dość mocny over boost na początku, potem jest problem z uzyskaniem zadanego (niedoładowanie) - turbo raczej do czyszczenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suszarka do czyszczenia raczej lub coś z N75 ?

Edytowane przez KoJ@K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.10.2018 o 19:29, grzes283 napisał:

Siema mordeczki, 

Nieskromnie się pochwale moim zakupem. W prawdzie miało być coś zuuupełnie innego, ale nic tak  nie weryfikuje planów, jak życie.......jednakże tym razem weryfikacja okazała się na ogromny plus??

Niby miałe już od dwóch lat A6C6 poliftowe, ale uwierzcie mi.....to są dwa różne auta. 

2.0 vs 3.0

FWD vs Quattro

Avant vs Sedan

170KM vs 280KM

Dodatkowo  kilka smaczków.....webasto, grzana kiera, pamięć kierowcy i zawieszenie pneumatyczne - to z takich istotniejszych różnic.....

 

20180926_172754.jpg

20181001_143517.jpg

20181002_111953.jpg

Graty zakupu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, ja też z pytaniem  ;) wiem, że przy montażu lotki z b7 do b6tki trzeba coś tam podebrać/podciąć  przy świetle stopu. Pytanie jest takie czy po tym zabiegu nie zostaje tam jakaś dziura,  szpara, jednym słowem czy wygląda to Oki? 

Czy dać se spokój z lotką z b7 i szukać od b6 bo podobno jest też ładniejsza? 

 

Pozdr   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to tak jak piszesz wolałbym lotkę z b6tki, ale dość ciężko znaleźć coś w przyzwoitej kasie.  Z b7 jest zdecydowanie większy wybór. 

No nic, może jeszcze trochę wytrzymam i wytargam coś w dobrej kasie.

Dzięki  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zauważyłem żadnego zawinięcia, jedyny problem jest taki, że z b7 nachodzi na światło stopu i nie wiem czy da się później je wyciągnąć jakby siadło ;)
Także jak kupisz to radzę nie stosować permanentnych technik mocowania :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, jozek726 napisał:

tzn ? jakie to są z zegarem radiowym ? 

W kodach wyposaż:

U1A = licznik z prędkościomierzem w km/h, zegarem, tacho, licznikiem podrozy

U2A = wskazniki z predkosciomierzem w km/h, zegarek sterowany falami radiowymi, obrotomierz (?) i licznik chwilowy przejechanych kilometrow

Edytowane przez turzol
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, turzol napisał:

W kodach wyposaż:

U1A = licznik z prędkościomierzem w km/h, zegarem, tacho, licznikiem podrozy

U2A = wskazniki z predkosciomierzem w km/h, zegarek sterowany falami radiowymi, obrotomierz (?) i licznik chwilowy przejechanych kilometrow

 

dzięki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.10.2018 o 17:27, KoJ@K napisał:

Dla mnie to chyba "najgorszy element" robiony przy aucie - tylny błotnik. Mam uraz jak chuu po tym co widzialem co sie dzialo z tescia B6 gdzie bylo wstawiane poszycie tylnego blotnika... Ale i tak nie skreślałbym auta przez robiony tylny błotnik ;)

Dlatego napisałem, że lepiej trochę szpachli niż grubsza robota. Aczkolwiek jeśli poszycie jest dobrze wstawione, to również nie powinno przekreślić zakupu. Kwestia oczywiście ceny i innych elementów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, 3r4 napisał:

nie zauważyłem żadnego zawinięcia, jedyny problem jest taki, że z b7 nachodzi na światło stopu i nie wiem czy da się później je wyciągnąć jakby siadło ;)
Także jak kupisz to radzę nie stosować permanentnych technik mocowania :D

Porównaj sobie obydwie lotki to zobaczysz różnicę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ktoś jest w stanie pomóc zapłacę nawet za radę co o jak. Otóż mam b6 anglika przełożonego i instalacja oraz moduły są wsadzone z b7! Problem mam z xenonami mam bixa w b6. Co zrobić żeby to działało dać moduł do xenonow z b6 i pezepinowac bortenza (moduł koło nóg) na tego z b6  i wiązkę też na, wzór z b6 czy moduł do xenonow z b7 dać i da radę jakoś to uruchomić bo lampy chodzą tylko się nie poziomuja 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...