grzes283 36 Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 4 godziny temu, turzol napisał: Super auto, silnik jedyny słuszny do tej budy. Sam chorowałem na a6 c6 polift w sedanie, ale nie miałem szczęścia z szukaniem bo trafiałem na same ulepy. 2.0 nie było najgorsze. 170 koni dawało radę po mieście. Wiadomo obydwa silniki nie są warte porównywania. 3.0 daje zdecydowanie więcej frajdy. Muskasz gaz i to dosłownie frunie - tyle, że w mieście na nic to się zda, wieczne korki skutecznie blokują rozwścieczone konie ? Wtryski wymienione, skrzynia po wymianie kosza.....zostaje tylko rozrząd, defacto największa sprawa przy tych silnikach... Mój też nie jest idealny - takich nie ma, za dużo przemieliłem w ostatnich latach używek. Był mocniej przytarty w lewy tylny błotnik są fotki. Bez gipsu się nie obyło. Są miejsca gdzie wartości są blisko 1700 mikronów. Ale nadrabia resztą i wyposażeniem, dlatego się zdecydowałem. A tak w woli ścisłości dla potomnych. Ci, ktorzy rezygnują z zakupu, tylko dlatego, że gdzieś na błotniku jest 600 czy 700 mikronów - Panowie głupota totalna. W starej A6 i w żony Astrze robiłem blotniki, typowa estetyka, dosłownie przerysowanie widelcem. Odrobina szpachli dla wyrównania + lakier i wyszło na mierniku prawie 600 mikronów. Być może kilka lat temu bym omijał taki samochód. Teraz, gdy wiem jak małe wystarczy uszkodzenie, aby zrobić taką wartość nie ma to dla mnie znaczenia. Oczywiście czujność należy zachować jak największą, ale myślmy rozsadnie. Lepiej trochę szpachli, niżeli wymieniany element po większej przygodzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 Dla mnie to chyba "najgorszy element" robiony przy aucie - tylny błotnik. Mam uraz jak chuu po tym co widzialem co sie dzialo z tescia B6 gdzie bylo wstawiane poszycie tylnego blotnika... Ale i tak nie skreślałbym auta przez robiony tylny błotnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol89 11 Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 Panowie pisałem jakiś czas temu ze turbo mi rozłączyło i miałem zrobić logi dopiero dzisiaj znalazłem czas i bardzo was proszę zerknie ktoś na to i się wypowie czy wszystko Ok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1357 Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 Problem z utrzymaniem zadanego ciśnienia, dość mocny over boost na początku, potem jest problem z uzyskaniem zadanego (niedoładowanie) - turbo raczej do czyszczenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 (edytowane) Suszarka do czyszczenia raczej lub coś z N75 ? Edytowane 6 Października 2018 przez KoJ@K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol89 11 Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 Dziekuje Panowie za odp ☺️ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dydek1 21 Opublikowano 6 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 W dniu 4.10.2018 o 19:29, grzes283 napisał: Siema mordeczki, Nieskromnie się pochwale moim zakupem. W prawdzie miało być coś zuuupełnie innego, ale nic tak nie weryfikuje planów, jak życie.......jednakże tym razem weryfikacja okazała się na ogromny plus?? Niby miałe już od dwóch lat A6C6 poliftowe, ale uwierzcie mi.....to są dwa różne auta. 2.0 vs 3.0 FWD vs Quattro Avant vs Sedan 170KM vs 280KM Dodatkowo kilka smaczków.....webasto, grzana kiera, pamięć kierowcy i zawieszenie pneumatyczne - to z takich istotniejszych różnic..... Graty zakupu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 7 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2018 Panowi każde b6 powinno mieć przy zegarach "palemkę" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyks 8 Opublikowano 7 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2018 Tylko te z zegarem radiowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 7 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2018 Siemka, ja też z pytaniem wiem, że przy montażu lotki z b7 do b6tki trzeba coś tam podebrać/podciąć przy świetle stopu. Pytanie jest takie czy po tym zabiegu nie zostaje tam jakaś dziura, szpara, jednym słowem czy wygląda to Oki? Czy dać se spokój z lotką z b7 i szukać od b6 bo podobno jest też ładniejsza? Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 7 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2018 Ja bym szukał z b6 , na końcu jest lekko zawinięte do góry , z b7 jest prosta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 7 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2018 Na foto słabo to widać , ake w realu jest różnica 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 7 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2018 W sumie to tak jak piszesz wolałbym lotkę z b6tki, ale dość ciężko znaleźć coś w przyzwoitej kasie. Z b7 jest zdecydowanie większy wybór. No nic, może jeszcze trochę wytrzymam i wytargam coś w dobrej kasie. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3r4 44 Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 nie zauważyłem żadnego zawinięcia, jedyny problem jest taki, że z b7 nachodzi na światło stopu i nie wiem czy da się później je wyciągnąć jakby siadło ;) Także jak kupisz to radzę nie stosować permanentnych technik mocowania :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 16 godzin temu, Onyks napisał: Tylko te z zegarem radiowym. tzn ? jakie to są z zegarem radiowym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 (edytowane) 9 minut temu, jozek726 napisał: tzn ? jakie to są z zegarem radiowym ? W kodach wyposaż: U1A = licznik z prędkościomierzem w km/h, zegarem, tacho, licznikiem podrozy U2A = wskazniki z predkosciomierzem w km/h, zegarek sterowany falami radiowymi, obrotomierz (?) i licznik chwilowy przejechanych kilometrow Edytowane 8 Października 2018 przez turzol 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 5 minut temu, turzol napisał: W kodach wyposaż: U1A = licznik z prędkościomierzem w km/h, zegarem, tacho, licznikiem podrozy U2A = wskazniki z predkosciomierzem w km/h, zegarek sterowany falami radiowymi, obrotomierz (?) i licznik chwilowy przejechanych kilometrow dzięki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 W dniu 6.10.2018 o 17:27, KoJ@K napisał: Dla mnie to chyba "najgorszy element" robiony przy aucie - tylny błotnik. Mam uraz jak chuu po tym co widzialem co sie dzialo z tescia B6 gdzie bylo wstawiane poszycie tylnego blotnika... Ale i tak nie skreślałbym auta przez robiony tylny błotnik Dlatego napisałem, że lepiej trochę szpachli niż grubsza robota. Aczkolwiek jeśli poszycie jest dobrze wstawione, to również nie powinno przekreślić zakupu. Kwestia oczywiście ceny i innych elementów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 8 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 5 godzin temu, 3r4 napisał: nie zauważyłem żadnego zawinięcia, jedyny problem jest taki, że z b7 nachodzi na światło stopu i nie wiem czy da się później je wyciągnąć jakby siadło Także jak kupisz to radzę nie stosować permanentnych technik mocowania Porównaj sobie obydwie lotki to zobaczysz różnicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzks 4 Opublikowano 12 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2018 Witam. Ktoś jest w stanie pomóc zapłacę nawet za radę co o jak. Otóż mam b6 anglika przełożonego i instalacja oraz moduły są wsadzone z b7! Problem mam z xenonami mam bixa w b6. Co zrobić żeby to działało dać moduł do xenonow z b6 i pezepinowac bortenza (moduł koło nóg) na tego z b6 i wiązkę też na, wzór z b6 czy moduł do xenonow z b7 dać i da radę jakoś to uruchomić bo lampy chodzą tylko się nie poziomuja Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się